Avcılık

12 2 0
                                    


Önceki Bölümden Kesit

 Peter seni okul çıkışları alacak ve buraya getirecek o çocuklardan uzak duracaksın unutma . ' dedi bende ona sadade gel bakışı attım . Oflayarak devam etti evet çok ısrarcıyım . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

AVCILIK

'Madem merak ediyorsun öyleyse bende anlatırım . Benim işim bu dedim yani benim işim avcı olmak avcıyız biz ne avlıyorsun diye sorarsan normalde hayvan avlarlar değil mi ama biz hayvan avlamayız senin gibi doğa üstüleri avlarız ama kötü olanlarını . Biliyorsundur o çocuklarda doğa üstü ama kötüler . Bu yüzden hep uzak durmanı tembihledim . Nereden biliyorsun diye sorarsan sana bir kaçının hikayesini anlatıyım . Başları doğuştan alfa olarak doğmuş bir kurt adam . Yakın zamanda iki kişiyi ısırıp onları dönüştürdü ve sürüsüne kattı . Bizim yasamız bunu yasaklamıştır hiç bir doğa üstü insanlar dönüştüremez eğer dönüştürürse peşlerine düşeriz ve artık zatende peşlerindeyiz . Thomasa gelirsek evet Thomas oda bizim gibiydi Annesi hala bizim üstümüz o ne derse o olur . Babası ise maalesef öldü ama oda bizdendi . Thomas bir gün avcılar kulübede yokken içeri girdi ve kulübede kötü bir şeyler yapan bir adamı serbest bıraktı bundan sonrada kendini dönüştürmesini istedi adamda bunu yaptı tabikide herkes Thomasla ilgilenirkende kaçtı . Thomasa ne oldu dersen onun dönüşmeni engellemek için babası bir tane ilaç denedi ama bu onu durdurmadı sadece genetiği ile oynadı . Thomas da kurt adam oldu değişik bir kurt adam .  Thomas kurt olunca onu götürüp bodrum katına kitlediler . Sonra annesi gelip onla konuştu aralarında ne olduysa artık Thomas birkaç avcımızı öldürüp kulübeden kaçtı . ' Bitirdiğinde şaşkınca ona bakıyordum . Thomas Daniel Sarah ve Theoyu anlattı peki Lisa bu işin neresinde . Her neyse bunları boşvereyim asıl önemli olan büyük annem doğruyu mu söylüyor ciddne onlar kötü mü ? Peki bu her şeyi nereden biliyor . Avcıları açıkça itiraf etmişlerdi zaten ama hangi taraf kötü . Avcılar mı doğa üstüler mi peki ben hangi tarafı tutmalıyım . Ben bunları düşünürken çoktan büyük annem kalkıp gitmişti sonrada yanıma o çocuk geldi ve oturdu .

'Selam' dedi . Ben ürküp ona baktım . Sonrada selam verdim . Bana adını da söyledi . 'Mike . ' bende söyleyip tanıştık . Biraz konuştuktan ve dinlendikten sonra kalktı 'çalışmak ister misin ? ' diye sordu . Olur dedim . Etraftaki şeyleri gösterip seç dedi . Bende seçimimi yaydan yana kullandım boşuna silah gürültüsü olmasın zaten dövüşmekte bıktırdı . Geriye kaldı yay .

Güzel seçim dedi eline yay aldı bir tanede ok çekti . Oku yaya yerleştirip gerdi ve anında hedefe attı . En ortadan vurmuştu . 'Sıra sende ' dedi . Yayı elinden aldım . Kendiside bana çıkarıp bir ok verdi . Oku yaya takmayı denerken o benim elimi tuttu . Oku yerleştirdi . Kolumu çekip yayı gerdirdi . Bir ayağını öne at dedi . Ayağımı öne koydum . ' çek çek çek çek vee bırak . '  bıraktım . Tahtayı zar zor vurmuştu .  'ilk denemeye göre güzel aslında . ' dedi . O zaman bende bu işin ustası olurum . 

Mike çoktan gitmişti evet burada yalnız başımaydım . Akşam olana kadar hedef vurma çalışması yaptım bazen çok iyiydim bazen ise berbat ama sonuç olarak güçlerimdende yararlanırsam iyi atarım . Evett güçlerim demişken buldummm . Eğer yapabilirsem oku havalandırıp yaya gerek kalmadan hedefe atmaya çalışıcağım . Hemen yayı bıraktım . Okların olduğu masaya gittim ve bir tanesini havalandırmayı denedim . İlk başlarda olmadı ama sonra ayaklandı hiç beklemeden tahtaya attım . Tam ortasına geldi ilk kez güçlerim çalışmıştı . 

Tekrar bir ok seçip havalandırmaya çalıştım bu ok sanki diğerine göre daha ağırdı ama yinede kaldırmayı başardım . Sonra tam hedefe atıyordum ki çalılardan bir ses geldi oradan biri çıkıp seslendiğinde güçlerim deaktif oldu ve ok bir anda yere düştü ama bu okun içinde bir şey vardı . Yüzüme patladı etrafıda dumanlar sardı zehirliydi . Ben öksürük içinde yere düştüm . Yanıma biri geldi İyi misin diye soruyordu beni kucağına aldı tabi o sırada gözlerim çoktan kararmıştı . 

Gözlerim yavaş yavaş aralanıyordu . Etrafımda sesler vardı konuşuyorlardı . ' Geldiğimde bir toz bulutu vardı etrafında oklardan birini kullanmış . ' 'Nasıl izin verebildin buna . ' 'Hangi tozdu . ' 'pembe pembe toz . Onlar için kullanılan ' Ben gözlerimi tamamen açtığımda hepsi sustu . Odada Mike Peter ve büyük annem vardı . Büyük annem hemen konuyu değiştirip sordu 'iyi misin ? ' kafamı salladım iyiyim dedim . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------   

Pembe toz sizce ne ?

Kimleri etkiliyor .

Haileyin sizce gücü tam olarak ne

Thomas'ın hangi özellikleri bozulmuş sizce ?


YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin