Bende Sam diye bağırmıştım ama yanlış yapmıştım . Thomas bir anda bana döndü ve nasıl bakışı attı . Sonra maç devam etmeye başlayınca bir şey diyemedi . İlk yarıda 2 - 1 karşı takım kazanıyordu . İlk yarı bitince dinlenmeye gitti oyuncular . Bende hemen yerimden kalkıp arkalarından gittim . Direk içeri dalınca hepsi bana baktı . Takımın koçuda sinirli bakıyordu . Tam bir şey diyecekken Daniel susturup yanıma geldi sonra dışarı itekledi . Benimle birlikte gelip ' ne yapıyorsun burada ya ' dedi . Bende ' Lisa nasıl ' dedim . O da ' bunu niçin mi geldin yani ' dedi . Olumsuzca kafa salladım sonrada ' size motivasyon yapmak için geldim önemli bir haberim var ' dedim . Sorarca bakıyordu . Bende ' diğerlerinede söyliyim . ' dedim . Koçu ikna edip diğerlerini dışarı çıkardı yani bizim ekip . Bende ' size haberlerim var ' dedim . Sonra ' O adam Lisaya yaklaşırken afedersinizde kör müydünüz ' dedim . Bıkkınca baktıklarında ' her neyse konu bu değil Lisayı bilerek yaraladılar . ' dedim . Hepsi bana baktı ' nee cidden bilerek yaptılar sizin hırsınızı kızdan çıkardılar ' dedim . Daniel atlayıp ' kanıt ' dedi . Bende ' ne biliyim kanıtı dinleyerek ses cihazına mı kaydediyorum ' dedim . Hepsi harika bir fikirmiş gibi bana baktı . Bende ' nee niye öyle bakıyorsunuz ' dedim . Hepsi güldü sonra Theo ' bence sen onlardan birinin içine sız ve bilgiyi bize getir ' dedi . Tam olarak ne kast ediyordu . Sonra Sarah ' biraz cilve yapacaksın ki engel olamasın kendine . ' dedi . Daniel ' biz düşmanınmışız gibi ' dedi . Thomasta ' çok yakın durmada ' dedi . Sonra ' o zaman öldürürüm onu ' dedi . Ben güldüm . Danielde ' telefonuna ses kaydı alki ispat edip hem hakkımızla kazanmış olalım hemde onlar bilerek yaptığı için ceza alsınlar ' dedi . Fikri onayladım yapmaya gidiyorken Thomas arkadan bağırdı ' en çirkini bakk ' diye bağırdı .
Gülerek yürüyordum sonra dış kapının oraya geldim tam çıkarkende bir çocuğa çarptım . Karşı takım oyuncularından biriydi bingo . O şaşkınca bakarken ' iyi misin ' dedi . Bende ' daha iyi olmamıştım ' dedim . Dahada şaşırdı bende ' bende seni arıyordum gelsene ' dedim ve bir duvar köşesine çektim . Sonra ' sahada gördüm ne kadarda iyi oynuyordun . Hele o hareketiniz o kadar iyiydi ki ' dedim . Hangi diye sordu gülerek . Bende ' şey ya hani iki kişi Lisaya dalmıştınız ve bilerek sakatlamıştınız ya onu diyorum ' dedim . Hemen sinirlenip kendini topladı yaptığı için sinirli . Sonra ' ne diyorsun be sen bunun için mi buraya getirdin ' dedi . Bende ' yoo sadece bu değildi ' dedim . Sadece bir milim daha yaklaştım ve kulağına ' bence yaptığınız şey güzeldi o kız hak etti . Hem zaten ben onların kaybetmesini istiyorum hatta Lisanın yerine geçen çocuğu ben ayarladım . Lisa çıktığı zaman girip oyunu mahvetsin diye ' dedim . Ayrıldığımda çocuk sırıtıyordu . Sonra ' sen karşı tarafta değil misin ki ' dedi . Bende ' karşı okulda olabilirim ama o takımı tutuyorum diye bir şey yok ' dedim . Sonra ' haklısın sen bizi tut . Bu arada bu yaptığımızı sakın kimseye söyleme diskalifiye oluruz ve müdürden ceza alırız . ' dedi Bende ' neyi ' dedim . O da ' kızı bilerek sakatladığımıza ' dedi . Bende güldüm ' delisin sen sence ben öyle bir şey yapar mıyım ortağız senden bir şey bekliyor olacağım . Takımın kazanmasına engel olalım ' dedim . O da ' mükkemmel bir plan belki maç çıkışı bir şeyler de yaparız ' dedi . Bu sefer o yakınlaşmıştı bende hızla ' olabilir ama şimdi gitmeliyim seni bekliyor olacağım merak etme ' dedim ve hemen dışarı fırladım .
O kendi takımının olduğu odaya girince bende hızlı geçip bizim oyuncuların olduğu yere gittim . Tekrardan içeri girdim koçumuz bir şey anlatıyordu ki bölmüş olum . Sonra bana dönüp ' yine mi sen ikide bir gelip durmasana kızım çok sevdiysen gelde oyna ' dedi . İyi fikir ama hayır . Her neyse elimdeki telefonu sallayıp çocuklara gösterdim . Herkesten önce Thomas atladı . Telefonumu alıp kulağıma ' bakalım o ibne dayak yemek için neler yapmış ' dedi . Yavaş yavaş dinledi . Arada sinirli sinirli bana bakıyordu en sonunda ' senin cilveni s. ' derken koç araya girdi ' ne yapıyorsunuz orada acaba ' dedi . Sonra Thomas gerekli yeri kırparak koça dinletti . Koç bana bakarak ' sen mi yaptın bunu ' dedi . Onayladım . Sonrada koç ' boşverin oynamayı kazandık bile ' dedi . Herkes mutlu mutlu çığlık atarken Thomas çoktan kucaklamış döndürüyor . Yere indiğimde başım fena dönd . Bir süre öylece kalmıştım . En sonunda düzelip Thomasa baktım bir de sırıtıyor ' hayvan ' diyerek kapıdan dışarı çıktım şöyle bir şey var ki telefon koçta kaldı . Thomasta peşimden geldi ' kesinlikle alınmadım ' dedi . Güldüm . Yanıma gelip duvara yaslandı bende yaslandım . Sonra arkadan sesler geldi dönünce karşı takımı gördüm . O çocukta oradaydı eyvah yakalandık derken çocuk birine bir şey söyledi ve sırıttı . Thomasta duyduklarını bana söyledi ' senin iş için benim yanımda olduğunu sandılar garibim ' dedi . Sonra benim elimden tutup gözlerine soka soka yanlarından geçirdi . Kapıdada yanağımdan öpüp uğurladı kıskanç yumurta ya . Bende hemen Isabelin yanına döndüm
Beklemeye kalmadan biri sahaya çıkıp ' Oksiblade takımı kararlaştırılmış bir yalama suçundan dolayı diskalifiye edildi . Kazanan takımı tebrik ediyorum . ' ben rahatça yerimde oturuyordum ki Isabel dürtüp ' ne biliyorsan anlat ' dedi . Öylesine bir özet geçtim . Kız çıldırdı . Koçta bana telefonu getirdi ve teşekkür etti o sırada bana ' büyük annen aradı bir dön istersen ' dedi .
Şaşkınca kala kalmıştım sonra her şeyi bırakıp dışarı çıktım ve aradım açılınca ' birileri beni özlemiş galiba ne oldu yine hangi yalanlar acaba ' dedim . ' cezanı çekeceksin sen mi gelirsin biz mi gelelim gelmediğin sürece arkadaşlarında zarar görecek gelirsen memnun oluruz ' dedi bende ' intikammış kimin intikamı ' dedim . O da ' sanırım anlamadın oğlumu öldürdün derken . Mike dan bahsediyorum intikamımı alacağım sen mi gelirsin ben mi hatırlatmama gerek yok umarım olacakları ' dedi . Sonra ' atacağım konma akşama tek başına ' dedi ve kapadı . Ben şaşkınca durarken herkes staddan çıkıyordu Thomas geldi yanıma mutluydu sarıldı sonra geri ayrıldı . ' okulda buluşuruz güzellik ' dedi . Hiç sanmıyordum ama yinede görüşürüz dedim .
Çok geçmedende konum geldi . Okula doğru giden servise binmek yerine konumun olduğu yere gittim zaten akşama anca varmıştım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
Hombres LoboHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...