Oyun sonunda başladı .Top her Theoya gelişinde takımdan bir kişi vuruldu . Aynı şey o kız içinde geçerliydi . Sonunda takımda üç kişi kaldık ben ve 2 erkek daha . Erkekler aralarında fısıldaşırken onlara bende katıldım . Ben iyi oynadığımdan beni toptan kurtarıp saydırmamı sağlayacaklarmış . Kabul ettim ama beni kurtarmalarına gerek kalmadı çünkü birini Theo diğerinide şu kız vurdu . Şu kız diyorum siz anladınız . Futbolcu şu kız . Sonunda saydırmadaydım öğretmenin açıklamasına göre saydırma sayısı 10 imiş . Aslında 15 ama bana 10 . Oyun başladı 5 kere saydırdım 6. saydırmak için bekliyordum top o kıza geçti . O kadar sert attı ki vurulsam iç kanama geçirirdim .En fazla 7 ye kadar saydırdım . Daha sonra top Theoda idi . Oyunumu çözmüş olacakki tam gidiş yoluma topu attı bende kaçamayıp vuruldum .Onlar kazanmıştı . Çok sinirlenmiştim . Ben kazanmaktan nefret ederdim .Bıkkınlıkla ve yorgun halimle yere çöktüm ve biraz yerde oturup soluklandım . Isabelde yanıma gelmişti . İyi iş falan çıkardın diyordu ama dinlemiyordum . Hırsım boşa gitti
Zil çaldı ve bedenin ilk dersi bitti . Bizde Isabel ile kafeteryaya gittik birer gazoz alıp masalardan birine geçip oturduk . İçmeye başladık bir yandanda konuşuyorduk . Tam kendime geldiğimde ders zili çaldı ve bizde kalkıp bahçeye indik . Herkes öğretmeni futbol sahasında bekliyordu bizde yanlarına gittik . Birkaç dakika sonra öğretmen futbol topu ile sahaya geldi . Rahat hazır ol iyi dersler yaptıktan sonra takım kaptanlarını seçti ve grupları kurdu . Bizim takıma kaptan olarak Theo düştü . Bize taktikleri verdi oynayacağımız yerleri söyledi . Oyunu ve kurallarını anlattıktan sonra yerlerimizi aldık . Bana sol bek dedi . Arkada oynayacaktım . Yerime geçip maçın başlamasını bekledim . Düdük çalınca top bizim takımda başladı yani Theo . Theo arkasında iki oyuncu ile karşı kaleye koşuyordu ama şut çekemeden yarı yolda diğer takımın kaptanı yani futbolcu kız önünü kesti topu aldı . Orta sahayı geçti şimdi müdahale zamanıydı önüne geçip topu almaya çalıştım . Baya bir zorluyordu beni . Daha sonra beklemediğim anda bir hamle yaptı bende karşılık vermeye çalıştım ama başarısız oldum çünkü yere yapışmakla meşguldüm evet yanlış okumadınız çünkü dengemi kaybedip düştüm . Beni geçtiği gibide kaleye şut çekmişti ve gol olmuştu . Egolu bir bakış atıp kendi yerine geri döndü . Fazlasıyla sinir bozucu gözüküyordu . Bana ise fazla kışkırtıcı . Birkaç kez daha yere düşünce kendimi topladım . Artık kaleye yaklaşamayacaktı .
Düdük çaldı top tekrar bizde başladı . Theo topu ayağına aldığı gibi kaleye ilerledi çünkü çoktan durum 3 – 0 olmuştu ve onlar kazanıyordu . O topçu Theoyu engellemeye çalıştı ama bu sefer başaramadı Theo kaleye şutu çekti . Gol olmuştu durum 3 – 1 . Bu sefer düdük çalınca top karşı takımda başladı . Kız hızla herkesi geçip orta sahayı yardı . Şaşırtıcı tarafı ise Theo onu engellemeye çalışmamıştı bile . O zaman iş benim işim . Kız inadına inadına üstüme üstüme geliyordu . Bari bende ona bir adım atıyım değil mi ? Hemen önüne geçtim bunu beklemiyordu mükkemmel . Hızla topu ayağından çektim sonrada ufak bir çelme . Topuda orta sahadaki Theoya pasladım . Artık ne yaparsa yapsın benim işim bu kadardı ama nedense ikiside şaşkındı ne ben çok mu beceriksiz görünüyorum dışarıdan ya da sizden iyisini görmediniz mi ?
Oyun böyle devam etti 8 – 6 bizim takım kazandı . Maç biter bitmez bizde kendimizi kantine attık . Sodalarımızı alıp masaya oturduk . Bir yandan konuşuyorduk bir yandan içiyorduk . Daha sonra Isabel maç konusunu açtı Birazda maçtan konuştuk . Herkes o kızı nasıl tuttuğuma şaşırıyordu . Kızda her maç üstüme üstüme geliyordu . Neyse Isabelle konuşmaya devam ediyorduk ki onlar geldi Theo ile ikisi . Neden gelmişlerdi ne gerek vardı neyse oturmalarına izin verdik bakalım neler konuşacaklardı belki kızın ismini öğrenir ismi ile hitap ederdim .
--------------------------------------
Evet bir taslak bölümü daha karşınızdaydı .
Umarım bölüm hoşunuza gitmiştir .
Benlik bu kadar .
Sizleri seviyorum görüşmek üzere .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
Hombres LoboHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...