Kapıdan çıktım bir de ne göreyim herkes benim başımı bekliyor . Umursamayarak çıkışa yöneldim .Lisa ' nereye ' diye sordu . Kısa ve net olarak eve dedim . Theo da ' iyi benzetmişsin hellal olsun . ' dedi . Geri döndüm ilk olarak bir yumruk çakıştık sonrada ' aynısını istemiyorsan kapayabilirsin çeneni ' dedim . Giderken kimin kardeşi ya diye bağırdı . ' bunlar hep ergenlik tavırları ' dedi Thomas . Beni tabi sinir bastı . Lisaya döndüm . ' 3 aylığına okuldan uzaklaştırıldım bir kişiyi daha aynı hale soksam bir şey olmaz değil mi ' dedim . Sonrada ' ama doğru deymiyor bir şey yapmaya ' dedim ve döndüm arkamı gittim . Arkadan Thomasın ' ben ne yaptım şimdi ' diyişini duydum . Doğru o bir şey yapmadı ben kendimi değerli hissettim .
Arkadan Lisanın ' malsın işte ' diyişini duydum . Sonra fotoğrafı gösterdiğine eminim . Thomastan bir küfür çıktı çünkü . Acele etmem lazım yoksa yetişir . Hızlı adımlar yerine direk depar attım .
Caddede duraksadım ve yürümeye başladım . Rahatla rahatla hayatında kimse yokkenki gibi . Rahatsın huzurlusun varın yoğun dersler . Nefes al nefes ver kimse senin için değerli değil canlar cehenneme . Hoh iyiyim devamke . Yol kenarında yürürken sahili gördüm karşıya geçip sahil yolunda yürümeye başladım . Hay amk herkeste mi sevgilisiyle gelir . Bir banka attım kendimi . Bir dahada başımı kaldırmadım . Yanıma biri geldi kafamı kaldırıp baktım . Üf sen mi geldin ya nereden bulabiliyorsun acaba beni . Yanıma oturdu bende kalktım . Gidemeden kolumu tuttu kendine çekince kucağına düştüm . Kanma bu oyunlara Hailey .
Sonra konuştu . ' niye böyle davrandığını öğrendim özür dilerim aptalın tekiyim ben o gece alköl almıştım . ' Bunu bilmen ne hoş dedim . Kalkmaya çalışırken iyice kendine çekti . ' Thomas bırakır mısın istemiyorum . Şimdi şurada bağırırsam seni dayak yağmuru yaparım ' dedim . Güldü sadece bende saçını çektim . ' gücün bu kadar mı ' dedi . Hay illa gel gücünü bende kullan diyorsun yani . Elimi tam kalbine doğru getirdim sonra verdim coşkuyu al bakalım birazda senin kalbin yansın . Sonra da uzaklaştım . neymiş bardaymışta içmiş bende içiyim bakalım ne oluyormuş içince . Özgür mü ?
En yakın bara gittim . Gece kulüp oluyormuş şimdi ise içki satan bir kafeymiş bir de herkes şarkı söylemekte özgürmüş . Ben şu alkolü bir içiyim sonra deneriz bir şeyler . Kafede oturup öylece bekledim garsonlar gelip gidiyordu en sonunda bir şey sipariş etmeyecekseniz gidin falan dedi bende ' ya akşama ne kadar var şu kulübü bekliyorum ben normalde ' dedim . Sonra garson sırıttı ' oho daha çok var o zamana kadar gidip bir işle meşgul olmanızı tavsiye ederim ' dedi . Bende ' belki burada bir şeyler yapabilirim ' dedim cilveyle . Garson ilk başta düşündü sonrada garson eksiğimiz vardı dedi . Bende kabul ettim . Geceye kadar çalıştım sonra kulüp başladı bu seferde içki dağıtma işi yaptım . Kafede çalışmanın parasını almıştım çoktan . Bir gruba gittim ve içkileri uzattım bir adam alkollü alkollü ' içkiye ne gerek vardı güzelim sen gelsen yetiyordu ' bize dedi . Kafaları güzel tabi ne yaptığını bilmiyor . Çekip gidecekken ' dur ya biraz içelim ' dedi . İçiyim evet . Aldım bardakların birini diktim kafaya . Bu nasıl bir tattı böyle . ' o yetmez bir tane daha ' dedi . Öyle öyle getirdiğim tepsiyi kendim içtim . Ayakta zor durabiliyorken beni tutup koltuğa oturttu yayıldıkçada yayıldım . ' evet böyle güzelim bırak kendini rahatla ' dedi . İçimde kötü bir his vardı . Bu adam bana bir şey yapmak üzereydi bakışından belliydi tam bağıracakken eliyle ağzımı kapadı . ' şş ne bağırıyorsun istemiyor musun ' dedi . Anında üstüme çıktı dudağıma dudağı ile dokundu biraz geri çekilip yaladı . Midem bulanmaya başladı o an yanındakiler gidelim midelim derken yok benim daha işim bitmedi siz gidin geliyorum dedi . Sonra fikrini değiştirdi . ' ya da durun siz arabayı hazır edin geliyoruz . ' dedi . Onlar önden gitti . Sonra adam ' hadi bakalım bir kere yırttın ama şu arabaya binelim ne numaralarım varsa göstereceğim sana korkma . ' dedi .
Koltuktan beni kaldırıp belimden tuttu . Giderken garsona yakalandık ona yalvararak baktım ama sanırım adam çok önemli biri bana üzgün bir bakış atıp olumsuz bir şekilde kafa salladı . Çıkışa yöneldik ben de ondan kurtulmaya çalıştım . Direndim ama o daha güçlü . En sonunda çıktık kulüpten araba tam önümüzdeydi . Ben çırpınırken beni en sonunda belimden tutup kaldırdı arabaya doğru götürdü .
O sırada adam benden ayrıldı dizlerimin üstüne düştüm . Ne oldu diye etrafa bakındım biri sonunda cesaret etmiş ve adamı dövmüştü . Adam hala dayak yerken iğrenç şeyler söylüyordu bende dudağımı sildim piç kurusu gavur sen kimsin . Ayaklandım bir kerede ben vurmak istiyordum ama kalkar kalkmaz o yanlarındaki adamlar gelip beni tuttu . Ben çığlık atınca adamı döven anında döndü . Göz göze gelince kim olduğunu tanıdım ama neden neden hep o .
********-------------------------------------------------------------------------------------------------------**********
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
Kurt AdamHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...