Önceki bölümden kesit
Aşağıda Lisa ve Daniel yalnız kaldı . Babası hala gelmemişti Lisanın . Thomas yatağa uzandı . Kafasında hep aynı sahne . Hep bu sahneyi düşünürken kulağına bir ses geldi . Hızla yataktan fırladı .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ZEHİR
YAZARDAN DEVAM
Tanıdı sesi . Haileyindi . Haileyin nasıl bağlantı kurduğunu bilmesede kötü bir şey olduğunu anladı . Hiç oyalanmadan balkonu açıp aşağı atladı . Hislerinin götürdüğü yere doğru gitti ormana . Emindi Hailey buralarda bir yerdeydi . Ağladığını duyabiliyordu . Buralarda bir yerde olduğunuda . En sonunda önüne üç silüet çıktı . Onlardan birinin Hailey olduğunu görünce hiç tereddüt etmeden koştu adamlardan birine kafa attı diğerinede yumruk . İkisinide imha edince Haileyin önüne diz çöktü . Haileyde tereddüt etmeden ona sarıldı . Birbirlerini sımsıkı sardılar . Hailey 'gelicekler bulucaklar ' dedi ve tir tir titriyordu . Thomasta cevap olarak ' bulamayacaklar tir tir titriyorsun geçti hadi kalk gidelim . ' dedi . Hailey Thomastan destek alarak kalktı . Thomas topalladığını fark edince ne olduğunu sordu . Haileyde olanı anlattı . Biraz ilerledikten sonra Hailey daha fazla dayanamadı bu yüzden bir ağacın altına oturdular dinlenmek için .
Bir süre sonra Thomas Haileyin kolundan tutup kaldırdı . 'gitmemiz lazım ' dedi . Tam o sıradada arkadan biri ' hayır hiç bir yere gitmeyeceksiniz ' diyerek Thomasa silah doğrulttu . Sonrada kafasına silahla vurarak bayılttı . Diğer adamlara Thoması almalarını söyledi . Kendiside Haileyi kolundan tutup eve götürdü .
Evde Peter onları bekliyordu . Adamlar ikisinide onun önüne attı . 'nasıl kaçabileceğini düşünürsün ' dedi Peter . Sonra da ' bir taşta iki kuş götürün aşağı yakında ziyaret edeceğiz . ' dedi . Adamlar Thomas ve Haileyi bodruma depoya götürdüler . Hailey bırakmaları için bağırıyordu onun bağırmasınada Thomas uyandı ama çok geç ikiside depoya girdi ve arkalarından kapı kapandı .
Thomasla ikisi bir duvara yaslanıp oturdular . Hailey ayağını ovuyordu . Mermi neredeyse kemiğe isabet edecekmiş ama bileğe gelmiş . Hailey üstünde bir parça aradı . Ayağını sarmak için ama zamanı olmadan kapı açıldı ve içeri Peter ve Jessica girdi arkalarındada Mike kapı önünde bekliyordu . Thomas Jessicayı görür görmez şaşırmış ve sonrada öfe ile dolmuştu . Jessicaya bağırıp çağırdı ama o umursamadı ve konuştu . ' Küçük Thomascık elimizde olduğuna göre Haileyciğim senle işimiz bitti . ' dedi . Thomas ilk başta kandırıldığını sandı ama olanlar sayesinde gerçek olmadığını anladı .
Olanlar ise şu şekil . İki adam geldi . Biri Haileyi diğeri de Thoması tuttu . Haileyin kolunu açıp bileğini Thomasın dişerine geçirdiler . Thomasın ısırması içinde onu zorladılar . Elektrik gibi .Thomas ısırınca herkes geri çekildi . Odada sadece Jessica kaldı yanındada Peter . Thomas öfkeyle konuştu . ' g.tün murada erdi mi ? Yakında ağzın g.tüne kaçıcak diye kormadım değil . Az gül biraz . ' Sonrada sırıttı . Jessica bir tokatta Thomasa attı . Ona bakmadan Thomas ' bu tokatlar artık bende iş görmüyor daha iyisi ile sonra gel . ' dedi . Sinirlenen JessicaPeter'ın belinden silahı çekip Thomasa doğrulttu . Thomasta ' cesaretin var mı ki öz oğlunu vurmaya . Gerçi bir gıdım sevgi olsaydı insan gibi davranırdın . ' dedi . Jessica da ' sen insan değilsinki insanlık bekle ucube kut . ' diyerek karnına sıktı . Sonrada çekip gitti . Peterde arkasından . Sonrada kapı kapandı .
Thomas küfürler saydırarak yaraya baktı . Sonrada Haileye seslendi . ' Hailey . ' Haileyde cevap verdi . ' efendim . '
T : İyi misin ?
H : İyiyim ufak baş dönmesi .
T : Peki yardım edebilecek misin ?
H : Ne için .
T : Mermi .
Thomas bunu diyince Hailey elini yaranın üzerine getirdi . Thomasta ' sadece tut ve çek ' dedi . Haileyde sonra elini içeri sokup mermiyi aradı . Thomasın gerildiğini hissediyordu . Mermiyi bulduğu gibi tutup çekti .
H : Oldu mu ?
Thomas olmadı diyerek Haileyin elini aldı sonrada orayı giysisinden bir parça ile iyice sıkarak bağladı . Hailey ne yaptığını sorduğunda Thomas ' sadece bir ısırık olduğunu sanmıyorsundur umarım . ' Sonra devam etti . ' ya dönüştürür ya zehirler alfa olmadığımdan dönüştürmüyor vücudu zehirliyor zaten doğa üstüleri hep zehirler melez olamaz kimse . '
Uzun zaman geçmişti gelende yoktu gidendi .Thomas çoktan iyileşmiş ama Hailey gitgide kötüleşiyordu . Tir tir titremeye başladı başı dönüyor midesi bulanıyor ve ısırık ise çok yanıyordu . Thomas üşüdüğünü fark etti ve üstündekini çıkarttı . Haileyi kolundan tuttu . ' gel buraya ' diyerek onu omzuna yatırdı . Üstünüde kapşonlu ile örttü .
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zehir
Ne olacak peki şimdi
Yeni bölüm çok yakında .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
Loup-garouHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...