Aşk Başlangıcı

7 2 0
                                    

Boşversene diyerek duvara itti . Duvara yapıştığımdada anında öpmeye başladı . Bir kaç saniye sonra ayrıldı ve ' o zaman sıra bende ' dedi .  ' sana her şeyi anlatamadığımdan yaptığım hatayı anlamadığımdan senin demen gibi o oçu öptüğümden seni kitlediğimden üzdüğümden psikopata bağladığımdan seçime zorladığımdan ve soğuk suyun altına sokup hasta ettiğimden ha birde katil olduğumdan dolayı senden özür dilerim ' dedi . Bende eee diye cevap verdim .  O da ' o zaman benim sevgilim sevdiceğim değerlim masum perim prensesim artı kraliçem ve tatlı belam ol ' dedi .  ' olayım bari ' dedim . O da elini alnına koydu ne alakaydı şimdi . ' üf üf nasılda yanmış ' dedi . Ay tek sorun bende zaten sanki senin kalbin hiç yerinden çıkacak gibi atmıyor . ' daha fazla hasta olmadan uyuyan güzel yatağına gidiyor ' diyerek belimden tuttuğu gibi kucakladı . Ellerim boynunu doladı .  Merdivenlerden çıktı bir odaya götürdü . Bir anda yumuşak bir zemine bıraktı düştüm . Yatak odasıymış . Üstümü örttü . Sonra ' ölmezsin umarım yarına kadar ' dedi .  Hee kurtulursun belki . Gitmeye hazırlanırken nereye diye sordum ' uzaya ' diye cevap verdi .  ' peki o zaman bu kız soğuktan donsun sende güzelce oyna . ' dedim . Yanıma gelip yatağın başına eğildi bana baktı ve ' ısınırsın şimdi uyu istersen artık ' dedi . Bende ' aha işte bıktın hemen ' dedim . ' hee bıktım ölüyordum bıkkınlıktan ' dedi . Bende yorganı kafama kadar çektim . Çöktüğü yerden kalktı . ' Ne nazlısın ya ' diyerek yatağın içine girdi . 

Ben dönüp bir tarafta yatmaya başladım oda benim tarafa doğru döndü düz duruyorken . Bende ' yapma şöyle şeyler ' dedim . Cevap olarak ' beğenmiyorsan git ' dedi . Bende ' işte buraya kadarmış giderim o zaman ' diyerek doğruldum . Doğrulurken kolumdan tuttu ve yatağa çekti az önceki yerime tekrar düştüm bu sefer kolu vardı sadece .  Koala gibi sardıktan sonra da uyuya kaldı tabi ben uyuyamamıştım . En sonunda kıpırtılarım onuda uyandırdı biraz uzaklaşıp ' rahat dur bi ya ' dedi .  Bende bir dakika işareti yaptım ne olduğunu inceledim bulduktan sonra konuştum . ' belim ağrımış boynum ağrımış ha bir de ' demeye kalmadan  midem bulandı . Hemen kalkıp odadan dışarı çıktım . Tuvalete bakınırken kolumdan tuttu ve beni yönlendirdi . Tuvaletin önüne gelinde ben içeri girip kapıyı kapadım .  Arkadan ' ne oluyor Hailey ' diye bağırıyordu . Ne olacak içtiklerimi boşaltıyorum .  En sonunda yere oturdum  sonra içeri girip baktı . ' iyiyim sadece 5 kilo daha verdim . ' dedim . Ondan destek alıp kalktım ve yüzümü yıkadım .  

Odaya gidip direk yorganın altına girdim köşeye kadar gidip kafama kadar yorganı çekip sarıp sarmaladım . Kapının önünden bir ses geldi ' ne kadarda meraklıymışsın kaçmaya ' dedi bende ' uykum geldi üşüdüm ondan ' dedim . Kesin öyledir dedi . Sonra ben gerisini umursamayıp uykuya dalmaya karar verdim . Uyuyabilmiştim de .

Sabah güzelce uyanmıştım nede rahatmış yatak . Yatakta dönelerken boş olduğunu gördüm sonra kalktım ve aşağı kata indim . gözlerim kapalı kapalı yürüyordum ki bir baktım mutfakta Thomas masayı donatmış . Beni görünce ' aa prensesim uyanmış tamda seni uyandıracaktım ' dedi uyanmamış olsaydın daha tatlı olacaktıda hadi neyse . ' ne bunlar bu kadar böyle dedim o da ' yıl dönümümüz hatırına . ' dedi . Güldüm bende ne yıldönümünden bahsediyor acaba . Sonra yanağımdan öptü gel hadi yiyelim dedi . Birlikte oturduk yemeye başladık . Aslında çok sırnaşmasa bu çocukla yaşanırmış yani . 

Kahvaltı bitince salona gittim ve televizyonu açtım anında karşıma bir haber kanalı çıktı ve dünkü olayı gördüm ' lifejordan kulübü yakınlarında mafya kavgası 3 ölü . Trafik kazası sanılsada kasten yaralama ve öldürme . Mafya babasının elemanı patronuna böyle ihanet etti . Sonuç ise üçüde ölü ' Thomasa dönüp baktım ellerini iki yana açmış ben ne yapıyım der gibiydi . Bende ' kamera varsa ya da tanık işin biter ' dedim . O da ' kimmiş beni tutuklayıp içeri tıkacak kaçarım . ' dedi umursamazca .  Daha sonra yanıma gelip elimden kumandayı aldı ve kanalı değiştirdi . Kumandayı kanepeye atıp mutfağa geçti . Bende kanepeye uzandım ve güzel bir film aradım . Önüme en sonunda değişik bir şey çıktı bende izlemeye başladım . En sonunda oda salona geldi ve yanıma yayılarak oturdu .  Filmde araba patlama sahnesi görünce bir anda sıçradım .  O an Thomas hızla beni sardı ve ekranı kapattı . Evet hala etkileniyorum . Saçlarımı okşayıp ' iyi misin yok bir şey ' dedi . Ben kısa sürede ondan ayrıldım ve ' iyiyim ben ' dedim .  Telefonum gözüme ilişince alıp gezmeye başladım sosyal ağlarda .  Sonra Thomasın profiline bakmadığım aklıma geldi ne piçlikleri vardı acaba . Gerçi o bana telefonunu verince bakmıştımda çok zaman geçti üstünden . Ovv nede mesaj istek yorum ve like vardı .  Hepsine baktım . Kız yaşıyon mu neredesin . nede becerekliymişsin . Valla senden korkulur . Kız kaşınmıştı zaten sen iyisini yaptın . Bir an önce okula dönmeni bekliyoruz .   Bir  kaç pislik kızda bana sövüyordu . Iyy şu tipe gel maymunlar cehennemi filminden çıkmış maymun gibisin . Dünyadaki en çirkin insandan da çirkinsin aa doğru sendin o . Thomasta kimmiş sana baksın . Ooo bakıyoruzda geldiğin gibi ikişer üçer götürüyorsun taş çocukları .  Ve benzeri ve benzeri bir sürü yorum ne oldum popülermi bir kız yırttım diye . 

Sonra aklıma geldi ve Thomasa bir istek gönderdim . Anında zaten telefonuna bildirim gitti . Yanımdan kalktığı gibi telefonunu almaya gitti . Geri geldiğinde sırıtıyordu .  Sonra benim telefona bildirim geldi . Thomioffical takip isteğini kabul etti . Thomioffical seni takip etmek istiyor . Kabul ederek profiline girdim . Fotoğraflarına bakarken bir şey dikkatimi çekti . Ov bu kız iyice Thoması sevgilisi bellemiş her fotoyu beğenmiş ve her yorumun altına Thomas aşkımı yedirtmem çekin gidin sevgilimden uzak durun sizi sürtükler diye yorum bırakmış 

Thomasa döndüm ama o telefonuna gömülmüş bir şeyle uğraşıyordu kafamı uzatıp baktığımda fotoğrafıma baktığını fark ettim . 

Beni fark edince bana dönüp ekranı kapattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beni fark edince bana dönüp ekranı kapattı . Bende güldüm ' hayır yanındayken de mi özlüyorsun anlamıyorum ki . ' dedim . Anında bana dönüp yüzüme yaklaştı ' olamaz mı ' dedi . ' olmuş bile ' dedim . Sonrada anında fotoğrafımızı çekti . Ammada aşık çıkmıştık attırıyımda görsün . 

                                                                                     (temsili)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                                                                                     (temsili)

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Çok saçma bölümler ardından son 3 bölüm kadar kaldı Veee ardından büyük final

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin