Neden hep o ama şimdi bunu düşünmemeliyim adamlar beni çekiştiriyor arabaya bindirmeye çalışıyordu ' patron seni istiyor eninde sonunda onun olacaksın . ' dedi biri . Çocuk adamın üstünden kalktı . Beni tutanları tehdit etti . ' patron bu dimi ölünce ne olacak . Kızı kendinize mi saklayacaksınız dua edin alkollü yoksa ölmüştünüz . ' dedi . Adamlar umursamadan beni araca soktular ve kapıyı kapadılar . Çocuk birini dövdü . Diğeri ise çoktan arabaya binmişti hayır hayır gitmek istemiyorum . ' Thomassss ! ' Adam sessiz olmamı söylüyordu ama ben olmuyordum . Çığlıklar atıyordum kendimi dahada yoruyordum . En sonunda halsizce koltuğa düştüm .
Ağlarken adama bir telefon geldi açtığı an ani fren yaptı . Sonra aracın önüne iki ceset atıldı . Şoförü koltuğundan indirdi . Sonra kapıyı açtı . Beni kucağına aldı . Etrafa baktım . Daha doğrusu bakamadım başım dönüyordu . Cesetleri gördüm öldürmüş . Beni bir arabanın içine koyup kemerimi taktı kaçmayayım diye dimi ? Sonra yanağımdan öpüp ' benim ufak bir işim kaldı onuda halledip geliyorum ' dedi . Onuda öldürecek olamaz ama engelleyecek halimde yoktu .
Araba hareketliydi uyandım başımda kelebekler . Gözümü açamadım sonra tekrar yumdum . Uyumuştum tekrar . Beni kucağına almasıyla uyandım . Neredeydik biz .Beni bir eve götürdü ve yatak odasına çıkardı . yatağa yatırıp uzaklaştı . ' bekle beni üstüme çeki düzen verip geleceğim ' dedi . Odadan çıkınca bende kalktım başım dönüyordu ama yinede gidiceğim . Kapının çıkışına yöneldim o anda kapı açıldı beni görünce şaşırdı sonra ' nereye bu halde . ' dedi . Bende ' beni umursuyormuş gibi yapma ' dedim . bir kenara itip odadan çıktım ama beni kolumdan tutup odaya geri soktu bir kapıdan içeri soktu . Banyoydu bura . Bir anda üstümden buz gibi sular akmaya başladı . O da bir yandan konuşuyordu . ' sen benimsin . Kimselere dokundurtmam . ' dedi . Cevap vermedim üşümekle meşguldüm . ' Uslu duracaksın yoksa bu psikopat halim yakar ikimizide . ' dedi . Bende ' beni burada esir gibi tutamazsın . ' dedim . O da ' deneyelim istersen ' dedi . Suyu kapadı sonra dışarı çıkardı . Odanın ortasına attı ve kapıya yöneldi kapının arkasından anahtarı çekip kapıyı üzerime kapattı . Bende ' Thomas hayır Thomass ' dedim .
Üşümeye başlamıştım iyice en sonunda gelip kapıyı açtı . Bende ' nesin sen eşkiya ' mı dedim . O sadece ' konuşmamız lazım ' dedi . Beni kaldırdı yatağa oturttu . Şimdi iyisin herhalde dedi . Ne alaka . ' iyi olduğuna göre artık konuşabiliriz ' dedi . Ben ise ' bence hala konuşamayacaksın ' dedim . O da nedenini sordu . Sadece hapşırarak nedenini belirttim . Anında eli alnıma gitti . Onun eliyle donmuştum . ' yok daha neler insan mısın sen ' dedi . Kolumdan tuttuğu gibi başka bir odaya götürdü . Bir kaç kıyafet çıkarttı . Çıkar üstünü başını kurulan sonla ve verdiklerimi giy . dedi . Emir mi bu dedim . Olabilir dedi . Bende odaya gidip giyindim zaten yanıyordum kimin yüzüne acaba .
Tam giyinince içeri girdi . ' ya giyinmemiş olsaydım . ' dedim . Benim sorunum mu dedi . ' afferin eski Thomas geri dönmüş anında çok zor olmamıştır herhalde . ' dedim . Eski Thoması duyunca yüzü değişti . ' eski Thomas geri dönmedi bu her zamanki Thomas ama anlama kıtlığın yüzüne anlamıyorsun ' dedi . Aşağı indi . Bende odadan çıktım . Kaç bakalım kaçabilirsen ama gidemeden önümü kesti tam tahmin ettiğim gibi dedi ve elimden tutarak mutfağa götürdü . Hem kaçmamam için tutuyordu hemde yukarlarda ilaç arıyordu . Bana iyice ateş basmıştı en sonunda Thomas ilacı buldu bir şey dememe izin vermedin ağzıma tıktı sonra su doldurup içirdi . ' fazla terleticek ve titretecek ama geçecek ' dedi . Umursamadım . ' Niye hala böylesin ' diye sordu . ' ne yapayım kucağına mı atlıyım iyi ki varsın mı diyim sen olmasan bana ne yaparlardı çok mahçubum mu diyim iyi ki en başında hata yaptında beni kendinden kurtardın mı diyim . ' dedim . Tüm sözümü dinlemişti en sonunda cıklayarak ' bana sinirle kızı yırtıyorsun şimdide böylesin ' dedi . ' İyikide böyleyim ' dedim . Sonra aniden arkamı döndüm ve kolumu çektim ondan . Kapıya doğru gittim artık izin ver . Kapının kolunu tuttum . O sıra sesini duydum . ' gitme bu saatte hem nereye gideceksin bu halde . ' dedi . Yinede kapıyı açtım ama kapı açılmamıştı kilitliydi .
Sonra arkamı döndüm bana yaklaştı . ' senin için katil oldum ama sen yineede gitmek mi istiyorsun bunların hepsi niye ? ' dedi . Sesimi çıkarmadım ' neden bunları söyledin evet hatalıydım özür diliyorum bir kez daha ama bile isteye olmadı . ' dedi . Bende ' nasıl bile isteye yapamazsın mı bilerek yaptın ama hata benim kendimi değerli sanıyorum sürekli . ' dedim . İyice yaklaştı bende yere çöktüm . ' zaten öylesin ' dedi . ' en değerlimsin ' dedi . Sonrada ' ben seni her şeyinle kabul edip güveniyorum bir kez olsun sende aynı şeyleri yap ' dedi . Sonrada ' bunları geçtim o zaman anılarıma bak . ' dedi . Kafamı en sonunda bacaklarımın arasına soktum . Sonra o benim yanıma çöktü ve başımı kaldırdı . ' kimse için gözyaşı dökme helede benim için asla ' dedi . Sonra ' ya hep olalım ya da hiç ' dedi . Peki hangisi olacaktık . ' ama birininde gideceksin değil mi ' dedim . O da ' hayır belki şuranda saklarsın ' diyerek kalbimi gösterdi . Bende ' evet orada ol temelli ' dedim . Sonra ayağa kalktı ve anahtarları verdi . Arkasını dönüp uzaklaşıyordu ki ona seslenip durdurdum . Bana dönüp baktığı gibi bende ' sanırım yanlış anladın . Yanımda artık kalbimde ' dedim ve onu öptüm . Tepkisiz kalmıştı o sıradada anıları kafamın içinde dolaşıyordu evet bu sefer haksız olan bendim . En sonunda geri çekildim . ' neydi bu şimdi ' dedi . Bende ' verdiğim karardı . ' dedim . Öylece bakıyordu sadece bende konuştum . ' yanlış anladığımdan tokat attığımdan o oçla saç baş girdiğimden az önce küfür ettiğimden sana güvenmediğimden ayrıca sevdiğimi belirtmediğimden ... ' derken sözümü kesti parmağını dudaklarıma koyup . Sonrada ' bitti mi ' dedi . ' hayır bitmedi özür diliyordum ' dedim . Sonra oda ' boşversene ' diyerek . ...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİ
LobisomemHaileyin 16 yaşına girişi ile bir cadıya dönüşmesine ne diyorsunuz . Aslında o öyle sanıyor çünkü kendisi bir .... Hayır bunu söyleyip size spoiler vermeyeceğim bunu tez okuyup öğreneceksiniz . Kurtlarla dostluk yapan bu kız kendi türünden biri ile...