Sakın Öğrenmesin

6 2 0
                                    

Sabah olmuştu bende uyanmıştım yatağımdan kalkmak istedim ama olmadı hatta bunun aksine acıyla inledim . Sıfır hareket kabiliyetim vardı . Her yerim ağrıyordu . Sanırım dün ağrı kesici ve uyuşturucu sayesinde ayaktaydım . Şimdi ise kımıldayamıyordum bile . 

Daha sonra odamın kapısı açıldı ve içeri büyük annem girdi elinde tam 3 hap vardı bir tanesi şırıngalı diğer ikisi ise içilmelik . Bunları içmem gerektiğini söyledi . Bir koluma iğneyi yaptı . Sonra bende hapları arka arkaya yuttum . Tekrar yatmamı söyledi bende yatağa tekrardan girdim . Bu ne kadar daha devam edecekti bilmiyorum . Ne zaman uyuduğumu bilemedim uyumuşum ama .

Tekrar gözümü açtığımda ikindi akşam arası gibiydi . Aşağıdan sesler geliyordu ama duyamıyordum çünkü nasıl duyayım .  er neyse boşverin . Yataktan kalkmayı bile düşünmedim . Sonra zaten biri gelip içeri girdi . Hizmetçiydi . Bizim hizmetçimiz mi varmış . Bana tepsiler ile yemek getirmişti yanıma bırakıp gitti . Bende onları yavaş yavaş yedim . 

Bu anlattıklarım 1 hafta daha sürmüştü . Şuan iyiydim ayaklanabiliyor yürüyebiliyor koşabiliyordum . Yani eski Hailey . Tek fark ise bu hafta süresince hiç bir şeyi hatırlayamamam hatta aksine hatırladıklarımı da unutmam olmuştu . 

Kalktım ve giyindim bugün okula gidecektim şoför götürecekti beni okula .  Giyinerek aşağı indim sonra kapının önünde bekleyen arabanın arka koltuğuna geçip oturdum . Ben binince araba hareket etti ve okula doğru gittik . Yol pek uzun değildi orta . 

YAZARDAN 

Jessica Haileyin hiçbir şeyi hatırlamaması için 2 tane ilaç olması gerekirken onu 3 e çıkardı bu üçüncü ilaç onun hafızasını engelliyordu . Hiç bir şey hatırlamamıştı bu yüzden . Peki bu plan nasıl oldu . Bu plan işte şöyle oldu :

Jessica Haileyi alıp eve götürmüştü . Hailey uyurken o da ilaçları almaya gitti . Ağrı kesici vir de doktorun söylediği bi ilacı aldı . Çıkarken gözüne bir ilaç kesişti ve görevliye ne hakkında olduğunu sordu . Hastaların zihnini engelleyen bir ilaçmış sakinleştirici gibi ama farklı . Travma yaşayanların daha kötü şeyler görmemesi için verilirmiş .  Bu sayede zihin çalışmaz hiç bir şey hatırlatmazmış . Bu bilgilrden sonra Jessica bu ilacıda almaya karar verdi . Görevliyi en sonunda ikna ederek o ilacı aldı . İkna etmesinin nedeni o ilacın herkese satılmamasıydı ama Jessica bu sorunu çözmüştü . Sonra dışarı çıkıp onu bekleyen arabaya bindi ve eve gitti . Evin önünde Peter ile karşılaştı planından onada bahsetti ve hatta korumalara Haileye bir şey yapmamaları için tembihlemesini emretti .  

Her şey olup biterken Lisa ve arkadaşları nasıl Haileyi kurtarabileceklerini düşünüyordu . Herkes ortaya fikir atıyor ama hepsi mantıksız geliyordu .  İşte aralarında geçenler .

L : Nasıl kurtaracağız onu .

Thomas :  Ne yapıp edip kurtaracağız .

J : Bence direk evi basın alın .

Thomas : Gerekirse yaparım .

L : Sen dur ben buradayken sana düşmez ev basma görevi . 

Daniel : Tamam çözümü düşünün lak lak etmek için toplanmadık 

S : Bence o elbet okula gelecek geldiği gibi sıkıştıralım sonrada götürürüz eve .

Thomas : Oldu canım bizim işimiz gücümüz yok hep adam kaçırırız zaten . 

L : Gerekirse yaparız bu cepte dursun bir köşede .

T : Elbet bu bir haftada zihninde bir şeyler oluşmuştur .

D : Oluşmadıysa da zaten bu işin içinde bir şeylik vardır . 

L : Bu yüzden geldiği gibi ona soracağız ne hatırladıklarıyla ilgili .

Thomas : Olmadı doktorla konuşuruz .

J : Belki öyle hemen iyileşilmiyordur zaman verin .

L : Ne zamanı eninde sonunda öldürecekler onu .

D : Ya da bize kışkırtıp üzerimize salacaklar .

S : Bizi yakalamak için kullanacaklar . 

T : Bizi yakalayacaklar Haileyle işleri bitince .

Thomas : Onu öldürecekler.  

L : Kimse ölmeyecek izin vermem .

D : Tamam yeter bu kadar hadi gidelim ben akşam doktora uğrar sorarım şu durumu .

L : Haber bekliyor olacağım . 

Herkes dağıldı sonra . Daniel hastanede doktor ile konuşmaya gitmişti . Doktoru bulur bulmaz işi olup olmadığına bakmadan onu bir köşeye çekti . 

D : Arkadaşın nasıl hatırlamış mı bir şeyler ?

Daniel : Bende tam bu yüzden geldim .

D : Ne oldu

Daniel : Bu hatırlama süreci ne kadar uzun sürer .  

D : Çok uzun sürenide olur çok kısa sürenide bazen travmalar travmayı tetikler ve her şey bir anda hatırlanır bazen yavaş yavaş en değerli anılar aklında yer eder ama eninde sonunda her şey hatırlanır . 

Daniel : Bu bir haftada ne kadar şey hatırlayabilir . 

D : Kazanın nasıl olduğunu ve balo gününü hatırlayabilir artı birde en değerli bir kaç anı .

Daniel : Yani her türlü hatırlayacak .

D : İlaç kullanmazsa evet .

Daniel : Ne ilacı

D : Gerçi boşver bu ilaçları sadece doktorlara ve özel kişilere veriyorlar .

Daniel : Ne ilacı dedim .

D : Bir ilaç var travma yaşayanların kullanması için genelde kötü hastalar için travmanın etkisinden çıkamayanlar o kötü şeyler hatırlayıp delirenler için kullanılan bir ilaç . Kimse bu ilaca erişemez sadece reçeteli hastalılar ve doktorlar . 

Daniel : Arkadaşa bu ilaç verilmedi değil mi ?

D : Öyle bir başvuru olmadı . Merak etme kimse reçetesiz bu ilacı satmaz .

Daniel : Peki her şey için teşekkürler şimdi gitmeliyim . 

Daniel aldığı bilgilerle direk Lisayı aradı ve konuştular tüm her şeyi ona da anlattı .  

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin