Yanlış Teşhis

7 3 0
                                    

Onun ne işi vardı bu halde ayakta ama iyiydi . Koşup sarıldım . Onun yaptığı gibi sımsıkı tabi o bana sarılmadı . Ne olmuştu ki . Ben ondan ayrıldım . Sonra bana ' gel hadi oturalım ' dedi . İyi misin ' diye sordum . ' merak etme iyiyim ben ' dedi . Endişe ile oturdum . Etrafa bakınmaya başladım . ' Bana dön artık ' dedi . Ona baktım . Sonrada o konuştu . ' anlat bakalım neler olduğunu ' Bende sendemi dedim kısık sesle . Sonra ' tamam ben yaptım açıklamayıda ben yapacağım . ' senin bana yalan söylediğini söyledi ilaçlar konusunda bende saf gibi inandım ' dedim . Sonra oda ' sana söylediklerimden sonra ' dedi . Evet o söylediklerinden sonra böyle bir mallık yaptım . ' ama bana ilaçların içeriğine kadar gösterdi beni zaten biliyorsun yani umuyorum . inandım hafızaya etki etmediğini söylüyordu sadece kötü anıların tekrar görülmemesi için zihni durduruyormuş . Bilmiyordum ben özür dilerim .'dedim . Bir de istemsiz gözyaşlarım vardı tabi . 

Hemen yumuşadı . O günkü gibi gözlerimdeki yaşları silip sarıldı . ' biliyordum ' dedi . Neyi biliyor bilmesemde ona sarılmaktan çekinmedim . ' ağlama ' dedi . ' güveniyorum sana ' dedi .  

Bir süre öyle kalmıştık halinden memnun gibiydi bende öyleydim .Ona sarılmıştım bir dahada bırakmamıştım ne yapıyım insana huzur veriyor . Herkesin bizi izlediğini biliyorum çünkü Thomas gerildikçe geriliyordu .  En sonunda kafasını saçlarıma gömdü ve ' üşüteceksin kalk istersen ' dedi . Bende ' ne oldu huzursuz mu oldun ' dedim . O da ' üşüme istedim ' dedi . 'üşüyüp üşümediğimi biliyorum ' dedim ve tekrar kafamı gömdüm . Kalbide ne kadar hızlı atıyor böyle .

Bir anda bir ayaz geçti içimizden bir dahada gitmedi akşam rüzgarı gibiydi tabi ben orada mayıştığımdan kış dünya ile bağlantıyı tamamen koparmıştım ilk defa bu kadar huzurluydum .  Thomasın sesini duyuyordum ama pek anlaşılmıyordu . ' Hailey kalk üşüyorsun hadi ' dedi . Cevap olarak sadece bir hı sesi çıkardım . ' uyuyor musun sen ? ' diye sordu bende bu sefer hıhı dedim . Öf Hailey öf diyerek oturduğu yerden doğruldu . Kalktı sonra ve beni kucağına aldı . İçeri soktu bir odaya çıkarıp yatırdı giderken kolunu yakaladım gitme dedim . ' çok meraklısın bana ama üzgünüm bu gecelik yokum ' dedi . Alnımdan öptü gitti . Bende uyuyakalmıştım . 

YAZARDAN

Thomas Haileyi bırakınca aşağı kata indi Lisa ile Daniel birbirleri ile cilveleşiyordu .  Şakadan bir öksürük yapıp yanlarına gitti . Hemen ikisi birbirinden ayrıldı . Daniel Thoması görünce ' biz gidelim o zaman ' dedi . 

Birlikte dışarı çıktılar Daniel motoruna atladı .Thomasta arkasına bindi . Yoldada konuştular dialoglar şu şekil .

D : Siz ne iş .

T : Bizde bir şey asıl sizinki neydi öyle 

D : Akşama kadar sarıldınız ne bir şey yok 

T : Ben gelmesem ne yapardın düşünemiyorum . 

D : Bana benim dediklerimle karşılık vermeyi kes .

T : Peki . 

D : Şimdi cevabımı alıyım . 

T : Öptüm .

D : Onu biliyoruz geç

T : Sevdiğimi söyledim .

D : Aman oynaşıp bırakma ölürsün .

T : Ne kadar komik

D : Ne şimdi nesiniz siz .

T : Bir şey değiliz .

D : Sevgili olmadınız mı

T : Hayır .

D : Olum mal falan mısın kafadan eksik misin neyi bekliyorsun hala . 

T : Nasıl

D : Sevgilin yapmak için neyi bekliyorsun . Kız sana yaklaşmış işte yaklaşacağı kadar bir zahmet de ileriye adımla .

T : Öptüm daha ne istiyorsun . 

D : Tekrar öp .

T : Şuradan dönsene ben teyzesine haber verecektim . 

D : Laftan kaçış öyle olsun sapıyorum . 

Daniel Thoması eve bıraktı sonrada kendi evine gitti . Thomas zili çaldı kapıyı Dorothy açtı . Beklenti ile bakındı ama Haileyi göremeyince üzüldü . Thomas ' üzülmeyin her şey yolunda evinde şuan ' dedi . Dorothy ' onun evi burası ' dedi . Thomasta ' maalesef ablasının ve babasın yanı ' dedi . Dorothyde öfkeyle kapıyı çarptı . ' o zaman sende yanlarına ' diyerek . Thomasta çokta umrundaymış gibi gitti ama eve gitmek yerine başka bir yere gitti . Bara . Biraz kafa dağıtacaktı bir de bugün çalma vardı . Kafe bölümüne geçti . Anında onu karşıladılar zaten . Hemen yerini gösterdiler . Oraya gitti . Zamanı gelince sahneye çıkıp çaldı . 

Bir kız onu gözüne kestirmiş dik dik bakıyordu .  Thomasın sanesi bitince sahneden indi adam ona parasını verince bar kısmına yöneldi . Kızda peşinden gitti . Thomas  bir kaç bardak içti hatta dahasınıda içti . En sonunda tam giderken bir kız onu öptü . Thomas tabikide bu öpücüğü sürdürdü çünkü onu öpen kişinin Hailey olduğunu düşünüyordu . Sarhoşluktan ne olduğunu bilmiyordu ki .  En sonunda Thomas kızı itebildi . Haıley olmadığını anlayabilmişti kızda bozulup gitti . Thomasta dudağını sildi ve çıkışa yöneldi . O sırada peki neler olmuştu . Biri onların fotoğrafını çekti . Hazırlanan bir şeydi . Thomasta av .  Peki sonra ne olacak ??

Beklentileriniz neler ?

HAILEYDEN

Sabah bir odada uyandım burası bir yerden tanıdıktı tabi Lisaların eviydi bura . Hemen kalkıp aşağı indim aşağıda Lisa ve babası vardı . Geri vites Hailey şimdi sırası değil ama fark edildim Lisa beni gördü . ' Hailey nereye gelsene . ' dedi . O sırada adamda bana döndü . Bende yanlarına gitmek zorunda kaldım . En sonunda Lisa ' niye çekinip duruyorsun düzel artık ' dedi .

Sonra birlikte yemek yedik tabi o anda Lisayla ikimizin aynı anda telefonları çaldı . Mesaj gelmişti . 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin