Kaçış

8 3 0
                                    

Önceki bölümden kesit .

J : Ben güzel seçim yaparım . İlk önce annesini öldürdüm sonrada herkese kendimi onun büyük annesi olarak tanıttım ve yetimhaneden aldım ve büyüttüm .

P : Bu yüzden işte avcıların başında sen varsın .

Ben bunları daha sindiremeden büyük annem sandığım kişinin Thomasın annesi olduğunu öğrendim . Nasıl bu kadar genç olduğu anlaşılıyor . Tam yakalanmamak için uzaklaşacakken her şey boka sardı . 

Haileye ne oldu ?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

KAÇIŞ 

Tam önümde Mike duruyordu . Beni hemen kolumdan tuttuğu gibi odanın içine götürdü . 'bakın burada kim varmış ' diyerekten .  O kadın ve Peter şaşkınca bakarken kadın Mikeye teşekkür etti . 'çok iyi işler çıkarıyorsun aferin . ' Peter söze atladı . ' bu hanım bizi mi dinlemiş yoksa . ' Kadında 'ah ne üzücü anasının katiliyle tanıştı sonuçta . '  dedi . Bende 'nasıl yaparsın bunu nasıl öldürebilirsin nasıl bu kadar çok yalan söylersin . Pisliğin tekisin . Thomas seni hiçbir zaman haketmemiş . Ne kadar iğrenç olduğunu söylememe gerek bile yok hatta koca karı . '  dedim . Bana bak benimle doğru konuş diyerek bir tane sertçe tokat attı . 'Götür onu aşağı bodruma kapa ya itinayla ya da zorla .  Thomas elimize geçtiğinde büyük bir zevk ile öldüreceğim onu . '

Mike iki kolumdan tutup kaldırdı ve arkasından sürükledi . Merdivenlerdende indikten sonra bodrum katının önündeydik . ' Bırak beni lütfen en yaptım sana . ' diyerek kolumu çekiştiriyordum . ' sen bana bir şey yapmadın güzelim hatta kimseye yapmadın sadece saflığının cezasını çekiyorsun salak kız . '  diye karşılık verdi .  Bu sözleri beni çileden çıkarınca bodrum kapısını kapadım .  Ayaklarımla kapıdan destek alıp sertçe kafa attım . Biraz sersemleyince elim boşaldı . Bende hızla kapıya koştum . Tekrar bileğimi yakalayınca bir anlık gelen refleks midir nedir adını bilmiyorum sanki yaptığım şeyi biliyormuşum gibi kolunu tuttum . Gözlerinin tam içine baktım . Görünüşümü onun gözlerinde görebiliyordum .  Sonra bir anda elimdeki bir alev onun kolunu yaktı . Hızla geri sıçradı bende fırsat bilip kapıdan dışarı kaçtım .  Ben kaçarken Mike arkamdan adamlara bağırdı 'tutun şu ucubeyi . ' diyerek . Sonra tüm adamlar etrafımı sardı .  Hadi Mike taktikleri beni yanıltmayın . Birine tekme birine yumruk ikisine kafa . Koş Hailey koş bugün ölmezsen bir daha ölmezsin gerçi benle işleri varmış öldürmezler . Bu arada niye üzgün olmadığımı sormayın . Aksiyonda duygu yok ama bugün bir geçsin yarın göreceksiniz o sulu göz Haileyi . 

Ben çıkışa koşarken çoktan kapı kapanmış beş adamda beni bekliyordu bu yüzden yönümü başka tarafa çevirdim . Önüme  teller çıktı . Arkamdada adamlar . Doğa üstüysem bu yükseklik vız gelir yani işallah . Hadi Hailey tavuzkuşu gibi uç . Gerçi onlar uçamıyo ama sen uç .  Hızla sıçradım sonra tellerin üstündeydim . Ne o bebeler tutamadız mı ? Çitin diğer tarafına atladığımda bir adam beni karşıladı . Birden boğazımı sıkmaya başladı . Elindede bir şırınga tutuyordu . Hayır hayır hayır saplayamazsın hayırr . Bir çığlık geldi içimden . Boğazımı sıktığı halde bağırdım . (Yani olan şu ki ilk başta onu ittim doğa üstü güç ile sonrada bağırdım . ) Bir anda alevler içinde yere yığıldı . Bende hızla ormana doğru kimsenin bulamayacağı ve olmadığı bir yöne koştum .  Hava kararıyordu hatta kararmıştı . Etrafı zor görüyordum ama peşimdekilerin el feneri vardı . 

Ormanın içindeydim hangi yöne gittiğimi bile bilmeden öylece koşuyordum . Hep arkama bakıyordum . Bu yüzden takılıp düşeceğime emindim çünkü gördüm . Bir vizyon daha gördüm . Kanlar içinde olduğum birr vizyon . Yoruldum ve bir kaç kez tökezleyip düştüm bu yüzden adamlar daha yakındı birisi birden kurşun sıktı . Bende çığlık attım çünkü ayağıma gelmişti .  Sonunda kendimi bıraktım . Kaçmanın bir anlamı yok elbet yakalayacaklardı .  Gözyaşlarım sel olmuşken bir umut dedim . 

YAZARDAN  

Hailey ormanda iken ondan 2 saat önce ekip Lisanın evinde olanları konuşuyordu . Theo ve Thomasın arasındaki sorun çözüldü . Sonrada Haileyi nasıl kurtaracaklarına dair plan yaptılar . Akşama kadar bu plan tartışıldı . En sonunda bir şey bulamayan ekip dinlenmeye karar verdiler . Sarah ben burada kalıcam diyerek odalardan birine yerleşti . Jack kendi evine gitti giderken Theoyuda götürdü . Danielin hiç gidesi yok gibiydi . Thomasda şu sıralar Danielle kaldığından o da Lisalarda kaldı . Lisa Thomasa eski odasında kalabileceğini söyledi . Thomas odaya çıktı . Aşağıda Lisa ve Daniel yalnız kaldı . Babası hala gelmemişti Lisanın .  Thomas yatağa uzandı . Kafasında hep aynı sahne .  Hep bu sahneyi düşünürken kulağına bir ses geldi . Hızla yataktan fırladı . 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin