Korku

20 3 0
                                    

Önceki bölümden küçük bir kesit . 

Erkeklerde evden gitti ve sadece Ben ve Sarah kaldık ' Lisa diyince ' He onlar seninle sadece Sarah ben ve Theo yukarı çıktık diğerleride gitti . ' dedi . Sonra bir anda aklıma geldi ve sordum . 'Lann benim üstümü kim değiştirdi uyandığımda pijama falan vardı . ' Isabel cevaplamaya kalmadan arkadan gelen gülme sesiyle o tarafa baktık . 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sonrada konuşmaya başladı . ' O elbise sağ çıkmış mı ya ? ' alaylı bir tavırla . Hayır eksik bir şeyler vardı . Hemen Isabele döndüm . Isabelden ses çıkmayınca Thomas oturduğumuz banka sıkışıp anlatmaya başladı . Evet bu gülen Thomastı .  'Sabahlar olmasın yee diye bağrışın ardından masadan indin daha çok çabaladın diyelim çünkü orada bulunmasaydım yere kapaklanırdın . Tutup indirdim zaten sonra oldu her şey . ' Sinirlenip öfkeyle 'kısa kes . ' dedim . Çakma bir üzüntüyle dudak büzdü ve devam etti . ' Evet bu arkadaşının getirdiği pastadan bir dilim aldığın gibi fırlattın . Ovv sonra içkiler pastalar her yerde . Özelliklede üstüne nişan alınmış gibiydi . Elbiseye ne olduğu bende yok çöptedir herhalde . ' Hızla kalkıp ne diye bağırdım sırıtıyordu kurnazca umarım yalandır . Başını olumsuzca salladı . Bak oğlum artık şu beynimden çık sana bir söverim bir söverim . O da sonra ben sana ne yaparım diyince anında sustum . Uyuz gidince bizde Isabelle sınıflara gittik ders vardı .

Bugün okul sonunda bitti ve bende huzurla doldum . Son ders dördümüzde aynı sınıftaydık . Isabel Sarah Theo ve ben . Çıkışta ben dağınık kitaplarımı toplarken Sarah ve Theo beklemeden birlikte çıktılar sınıftan Theonun eli Sarahı sarmıştı boynundan .  Isabelde beklemekten bıkmış bir tavırla beni izliyordu . 'Hızlı ol servis kaçacak şimdi yaa off amma sıktın sende ' dedi ama bu iç sesiydii ağzı oynamadı . Aslında akıl okuma hiçde fena değilmiş . Kendimi sevimleştirip İsabele ' sen git işim uzun gibi duruyor yarın görüşürüz ya da mesajlaşırız akşam . ' dedim bir anda aydınlanmış gibiydi . 'Tamam o zaman gidiyorum sonra yazarım ' dedi ve gitti. Bende bunu bekliyordum zaten defol git . 

İşim bitince çantamı sırtlanıp merdivenden düşünceli bir şekilde yavaş yavaş iniyordum taki içimi kötü bir his kaplayana kadar izleniyorum hissi tabi etrafa baktığımda herkes kendi halindeydi sonra yürümeye devam ettim ama bir anda kolumdan tutuldum yine mi Thomas . Ne var diyerek dönünce bir anda şoka uğradım Thomas değil bir başkasıydı ve sinirliydi . 'nereye böyle erkenden bir derse girmeyi unutmuşsun küçük Walker . ' Vov tanıyomuş demekki iyi bir izlenim bırakmışım ama sen kimsin . 

'Ne dersiymiş o ' diyince 'gel benimlede öğretiyim ' diyerek kolumdan tutup çekiştirdi . Bende kolumu kurtarmaya çalışıyordum .  'Bıraksana kolumu kafayı mı yedin kimsin sen ' Bana cevabı 'sadece yarım kalan işleri tamamlayacağız . ' oldu . Yarım hangi kalan iş ben bunu düşünürken bir malzeme odasına soktu beni . Beni içeri fırlatınca kendisi de girdi ve kapıyı arkasından kapadı ışığı açtı . Üzerime doğru yürüdü bir yandanda saçma salak konuşuyordu . 'Herkesle eğlen beni es geç yakıştı mı bu sana . Aslında en eğlencelileri bendim her neyse şimdide eğlenebiliriz buda iyi tarafı . ' Ahada işte şimdi köşeli jetonlarım yeni düştü . Thomasın dövükte uslanamadığı orr neyse anası belki iyi biridir . Gerçi ailesi neki kendi ne olsun orosbu çocuğu . 

Sonunda korkunun esiri oldum . Bu kapının önündeyken nasıl kurtulacağım buradan . Bir de malzeme odasına bakmayın rahatlıkla 10 15 kişi sığar . Bir anda üstüme atlayınca sıçradım . ' ne yaptığını sanıyordun defol git bırak beni . '  Daha yeni alkol koktuğunu anlamıştım ama okulda nasıl içmişti bu kadar . 'Sakin ol güzelim eğlence biter bitmez özgürüz her birimizde merak etme yani hem inan buna senin de istediğini biliyorum kendini hiç yorma . Ağırdan satmana gerek yok Yapalım bitsin sen yoluna ben yoluna . Yapalım he öyle mi seni ben bir yapacağım suratsız biri olacaksın ki görenlerin yarısı kahkaha tufanı koparacak yarısı senden iğrenip yüzüne tükürecek ibnenin feryadı seni . Böyle böyle küfürler saydırıyordum . Demek zorla olacak diyerek uzaklaştı ve arkasını döndü . Bende  o anı fırsat bilip düştüğüm yerden kalktım . 

Etrafta bir şeyler aradım tam o sırada nefesini boynumda hissedip titredim ve hemen arkamı döndüm .  Dönmemle beni öpmek istemesi bir oldu ama itince bunu yapamadı hızla kapıya koştum ama kapı kitliydi kapıya öylece bakarken belimden tuttuğu gibi beni bakmadan bir köşeye fırlattı . Çok set olduğundan biraz acımıştı . Sonunda sinirlendim ve 'defolll ' diyerek ona bağırdım . Resmen bu çığlıktı . Sonrada adam bir duvara fırlayıp öylece bakmaya başladı bana .  Evet bende kendimden korkmuştum . Alt tarafı bir çığlıktı yani . Okulda birileri olsa şimdi buradaydı hepsi .  Sonra kendini toparlamaya çalıştı ve başarılıda olmuştu aynı şey benim için geçerli değildi çünkü çocuk böyle böyle başımda dönüyordu . Acıda daha da artmaya başlamıştı sonra kapının arkasından bir ses geldi . 'Hailey ! ' 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Evet en heyecanlı yerde bitirmek göbek adım oldu galiba . 

O zaman size soru sizce o bağıran kimdi ????

Evet her hikayede bir kaç mal bölüm olabilir okumadan geçebilirsiniz . geçebilirdiniz yani

Her neyse bölüme kaç puan veriyorsunuz 1/10 ?


YENİ DOĞAÜSTÜ ARKLAR - BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin