3

5.2K 604 488
                                    

"oyun salonu!" okul bahçesinin tam ortasında yachi ile kavgaya tutuşmuştuk. o karaokeye ben de oyun salonuna gitmek istiyordum.

"karaoke!" diye bağırdı benim gibi.

ikimiz de kaşlarımızı çatıp kollarımızı göğsümüzde bağladık. "hep böyle oyun bozanlık yapıyorsun. bari doğum günümde istediğimi yap." bilerek suratımı düşürüp duygusal bir atmosfer yaratmaya çalışmışken biri kafama vurdu ve o kadar sertti ki gelen darbe sendeledim ileriye doğru.

"iyi ki doğdun gay." kucağıma bırakılan poşete ve giden çocuklara baktım. poşettekine bakmadan yakınımdaki çöp kutusuna bıraktım.

"tamam," yachi yanıma gelip elimi tuttu ve tebessüm etti bana. "bugün oyun salonuna gidelim."

"buraya yakın olana değil ama, alışveriş merkezindekine. olur mu?" çünkü buraya yakın olan oyun salonunda okuldan çok fazla kişi olurdu.

onayladı uslu bir biçimde. "olur."

bitişik ellerimizi sallaya sallaya yürümeye başladık. bu şekilde yürümek çok eğlenceliydi.

-

"tüm oyunları da oynadığımıza inanamıyorum." yachi ile kendimizi yemek bölümündeki boş bir masaya attığımızda ne kadar çok yorulduğumuzu fark ettim. "o kadar yoruldum ki yemek bile yiyemeyeceğim."

"aynen." dedim. "annemi arayacağım. gelip bizi alsın."

saat geç olduğu için alışveriş merkezi geldiğimiz zamandan daha tenhaydı. yachi ile sallana sallana alışveriş merkezinden çıkıp merdivenlerine çöktük. annem iki aramama da cevap vermemişti.

yachi mızmızlandı. "otobüsle gitmek istemiyorum."

"pişt." başta gelen sesi umursamadım ama biri sırtımı ayağıyla dürttüğünde kaşlarımı çatıp arkama baktım. yachi koluma sarılmıştı ve uyuyabilmek için pozisyon arıyordu. kageyama'yı gördüğümde fazlasıyla şaşırmıştım. "bu saatte burada ne bok arıyorsunuz?"

"sen?"

"evim yakınlarda."

"yalancı."

"niye yalan söyleyeyim oğlum? evim buralarda. bizim okulun yurdunda kalıyorum normalde." adam gibi açıklama yapmasına şaşırmıştım.

"tobio!" o da, ben de sese tepki verdik. lüks bir arabadaki kadın ona doğru el sallıyordu. "gel hadi hayatım."

kageyama eğildi ve yachi ile beni kıyafetlerimizden tutup kolaylıkla ayağa kaldırdı. "anne, şunlar da gelsin mi?"

annesinin yanında bile aynıydı...

"gelsin gelsin, acele edin ama kaçıracağız!"

neyi kaçıracağız?

-

wattpad kendine gelir misin pls

tüm aşklar kavgayla başlar # kagehina n kiyoyachiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin