"öncelikle ikinizin de okula dönmesine sevindim." stresten kaskatı kesilmiş bir şekilde bayan shin'i dinlerken kageyama serçe parmağımı kavradı usulca. bayan shin bize değil de önündeki deftere bakıyor olduğu için kageyama'ya bakabildim. bana tebessüm etti. ve dudaklarını oynatarak sakin olmamı söyledi.
derin bir nefes aldım ve önüme döndüm. bayan shin'i bize bakarken yakaladığımda panikleyip kageyama'dan uzaklaştım. boğazımı temizledim. çok utanmıştım.
"ikiniz de olmadığınız sınavları bugün olacaksınız. umarım hazırsınızdır."
"ne zaman efendim?" bunu soran kageyama'ydı.
"yanılmıyorsam ikinizin de iki saatlik bir etütü var okuldan sonra. etütten çıktıktan hemen sonra kütüphaneye gidin. oradaki görevliye kağıtları ve yapması gerekeni söylerim ben." eliyle kapıyı gösterdi. "çıkabilirsiniz, bu kadardı."
şaşırdım. gerçekten de bu kadar mıydı? "gerçekten mi?" diye sordum kendimi tutamayıp. "başka bir şey söylemeyecek misiniz?"
"ah," kaşlarını çatıp ciddileşti. "okul sınırları dışında ne kadar yakın olduğunuzla ilgilenmiyorum. fakat okuldayken aşırı hareketlerden kaçınmanızı ve disiplin gereği sevgili olduğunuzu belli etmemenizi istiyorum. biliyorsunuz, çocuklarımız eğitimlerine odaklansın diye okul içindeki yakınlaşmaları en aza indirmeye çalışıyoruz."
gözlerimi kırpıştırdım. söylediklerinden herhangi bir homofobiklik sezmemiştim. "ilişkimizi normal mi karşılıyorsunuz..?"
iç çekti. "bebeğim, bu ne biçim bir soru böyle?" cam gözlüklerini çıkarıp masaya koydu. "senden tek bir isteğim var hinata. kendini anormalleştirmeyi bırak, anlaştık mı? çünkü diğer türlü bu dünyada yaşayamazsın. nefes aldırmazlar sana bir tanem."
heyecandan titreyen dudaklarımı birbirine bastırdım ve başımı salladım. "teşekkür ederiz efendim." hızla eğilip doğruldum ve kageyama'ya bakıp tebessüm ettim.
birlikte odadan çıktığımızda kolunu omzuma atmıştı. "ilişkimizi normal mi karşılıyorsunuz?" diye taklit etti beni. "mal." diyerek de kafama vurdu ardından. "bir daha ağzından böyle şeyler çıkarsa sana yapacağımı biliyorum ben."
"ne yaparsın?" dedim alayla.
eğildi ve kulağıma sürttü dudaklarını. "nefes almana izin vermez, öperim seni."
-
"nasıl geçti?"
"normal."
başımı salladım. benimki de normal geçmişti. sonuçta sınavın olacağını bilmiyorduk ve çalışmış değildik. elbette bu bir bahane değildi ama yine de biliyor olsaydık daha iyi olabilirdi.
"sınav notlarına baktım ben senin." kageyama'ya baktım. kaşlarımı kaldırıp devam etmesini bekledim. "notların cidden düşmüş, iki aydır panoda aşağılara kayıyormuşsun." öğrencileri aylık başarılarına göre sıralayıp panoya asıyorlardı. okul başladığından beri hep ilk üçteydim, bu yüzden uzun zamandır listeye bakmaya gerek duymuyordum. "shoyo, gerçekten benim yüzümden mi?" bileğimi tutup durduğunda ona baktım. koridorda kimsecikler yoktu.
"kageyama..." omuzlarımı düşürüp ona baktım. "öyle olmadığını biliyorsun. lütfen yapma böyle."
"hayır, gerçekten soruyorum. benimle ilgilenmeye başladın. derslerimde yardımcı da oldun, notlarım senin sayende yükseldi. hatta en alttan olsa da listeye girmeyi başardım. hocalar da annem kadar şaşırdı. ama ben notlarımı yükseltirken sen hep düşürmüşsün. sebebi gerçekten ben miyim shoyo?"
derin nefes alıp verdim. kollarımı göğsümde bağlayıp ona baktım. "öyleyse ne yapacaksın kageyama?" biraz şaşırmış görünüyordu. beklemediğini biliyordum. "benden uzak mı duracaksın? ya da ileri gidip okulunu mu değiştireceksin? öyleyse ne yapacaksın, söyler misin?"
ayaklarına baktı. omzunu silkti. "şey, bilmiyorum. dediğin gibi senden uzak durursam düzelir mi ki..?"
"hayır." net cevabım karşısında kafasını kaldırıp bana baktı. "ben sana söyleyeyim, hayır. bunu en iyi senin bilmen gerekmez mi? hiçbir halt düzelmez. çünkü buradasın." işaret parmağımı şakağıma bastırdım. "benden uzak durman işe yaramayacak, sen de biliyorsun. çünkü aklıma kazınmışsın." o bir şey söyleyemeden onun elini tuttum ve ciddiyetle suratına baktım. "bir kez daha hocalar gibi konuşursan seni affetmem."
-
arkadaslar 200 bolum surecek bu kurgu sanirim cunku finali nasil yapacagimi bilmiyorum surekli soft ve bos bolumler yazip duruyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tüm aşklar kavgayla başlar # kagehina n kiyoyachi
Fanfictionkageyama tobio sırf ezik bir karaktere sahip diye nefret ettiği hinata shoyo'ya tutulmuştu. fakat bunu gösteriş şekli şeye benziyordu... ilkokulda hoşlandığı kızın saçını çekmeye? FOR ANHELEOS