12

3.8K 517 386
                                    

"uyudun mu?"

dişlerimi biraz daha sıktım.

"hinata, pişt."

suratımı örtmemde yardımcı olan hırkayı sinirle çekip ona baktım. "ne?!"

ayaklarını aşağı sallandırdı önce. sonra yere indi. "eve gideceğim. çantamı getirir misin?"

"git al. uyuyorum."

"dersimiz biyoloji. salmaz beni."

"doğru." ayağa kalkıp hırkayı belime bağladım. "sıranı bilmiyorum ama."

"sınıftakiler verir sana merak etme. kendi çantanı da al ama."

"o niye?" dedim revirden çıkmadan hemen önce.

"benimle geleceksin de ondan. unutma, yaralıyım. tek başıma eve gidemem."

"adama kafayı yedirtirsin sen." kapıyı sert bir biçimde örtüp sinirli adımlarla merdivenlere ilerledim. aptal 'yama.

-

"elimi tut."

"o niye?" şaşkınlıkla bana uzatmış olduğu eline baktım.

"karşıdan karşıya geçiyoruz. bir şey olmasın diye önlem alıyorum."

istemsizce güldüm ve elini tuttum. "hem çok gıcık hem de çok tatlı olabiliyorsun. çözemedim seni."

omzunu silkti elimi sıkıca kavrarken. yayalar için yeşil yandığında birleşik haldeki ellerimizi bir ileri bir geri sallayarak karşıya geçtik. birkaç yetişkinin tuhaf bakışlarına maruz kalsak da umurumuzda olmadı o an.

onların mahalleye girdiğimizde elini elimden çekti. buruk bir tebessümle ona baktım. "insanlar ne der diye korkuyorsundur."

"elim terledi mal." kolunu omzuma atıp beni kendine çekti. "elimi tutmayı bu kadar sevdiysen yarın da yaparız sıkıntı değil."

oldukça gür bir kahkaha attım. acıtmayacak biçimde vurdum ona. "sen çok fenasın."

sırıttı ve göz kırptı. "biliyorum."

-

bölümden memnun musunuz?

ithaf justsapphireblue <3

tüm aşklar kavgayla başlar # kagehina n kiyoyachiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin