2

6K 638 459
                                    

"seni koruyacağım. sakın korkma sho." yachi'nin karşımda saçma sapan karate hareketleri yapışına deliler gibi gülerken yangın merdivenlerinden arka bahçeye inen çocukları fark ettim. yachi yaptığı şeye ara verdi ve ben de yanağımı ısırdım. tabii geçenlerde yüzüme yediğim yumruk yüzünden dişlerimin damağımı kestiği aklımda yoktu. ısırdığım için yine o günkü kadar çok ağrıyan yanağımı tuttum. cidden çok acıyordu.

önde kageyama, arkasında da ismini dahi bilmediğim iki çocuk bize doğru yaklaştı.

"shoyo, hadi kantine gidip bir şeyler alalım!" yachi beni kaldırıp çekiştirmeye başladığında kageyamalar yanımıza ulaşmıştı bile. diğer kolumu tutan kageyama gitme şansımızı sıfıra indirdi. tam yachi'ye bir şey söyleyecekken yachi sözünü kesti. "selam kageyama-kun. nasılsın? iyisindir umarım. biz de çok iyiyiz. güne çok güzel başladık. shoyo'nyn bugün doğum günü biliyor musun? pastası kakaolu olacak. sence ona ne almalıyım? kol saati mi tişört mü? bence de kol saati. teşekkürler."

ben ne saçmaladığını anlamaya çalışırken kageyama'nın da en az benim kadar şaşırdığını gördüm.

"kendine iyi bak!" kageyama'nın şaşkınlığından yararlanan yachi koşmaya başladı. elimi tuttuğu için ben de ona ayak uydurmak zorunda kaldım. binanın öbür ucuna koşarak ulaştığımızda nefes nefese durduk. kendini yere bırakır bırakmaz gülmeye başladı. "nasıl taktik ama?"

güldüm ve yere çömelip saçlarını karıştırdım. "salaksın falan ama, çok sağ ol be yachi."

omuzlarını silkti kocaman gülümserken. "bu arada pastan kakaolu cidden dimi?" eteğini düzeltti ve dizlerini ileriye uzattı. sırtını binanın duvarına yaslamıştı. onu taklit ettim. "geçen doğum gününde pastan muzluydu. muzlu pasta olmaz."

güldüm. "sen kakaolu istiyorsan kakaolu olsun."

ellerini çırptı. "yaşasın!" tebessüm edip kolumu omzuna attım ve onu kendime çektim.

"seni küçük sincap."

-

ÇOK ÇOK ÇOK ÖNEMLİ Bİ ŞEY DAHA:
bu kurgudaki hiçbir karakterin doğum günü animedeki ile eş değil

wattpad'e bir şey olmuş seher hesaba giremiyormuş kuduruyo şu an cısşcosğckşsmx

tüm aşklar kavgayla başlar # kagehina n kiyoyachiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin