4

5K 603 596
                                    

bu kurgudan çok şey beklerseniz hayal kırıklığı yaşarsınız söyleyeyim çünkü öylesine yazıyorum tşk

-

"niye bizi de getirdin ki?" dedim şaşkınlığımı üzerimden atamamışken. yachi uykusunu unutmuş açık hava sinemasına dalmıştı. evet, kageyama ve onun annesiyle birlikte bir açık hava sinemasına gelmiştik. ismini dahi bilmediğim eski bir film oynatılıyordu.

"yalnız kalmayın diye. geceleri gündüz olduğu kadar harika değil o traflar." filme değil elindeki telefona bakıyordu.

tebessüm ettim. "sağ ol."

telefonunu kilitleyip cebine iliştirdi. omzunu silkip filmi seyretmeye başladı. ben de aynısını yaptım. en arkadaydık biz üçümüz. dizlerimi kendime çekip onlara sarıldım. yachi bana baktı kıpırdandığım için.

"üşüdüysen hırkamı vereyim mi shoyo?"

"üşümedim." yanağımı dizime koydum. gözlerimi yumdum. "filmini izle yachi."

"ön tarafta yemiş dağıtıyorlar!" hızla ayağa kalktı ve insanların üzerinden atlayarak o tarafa ilerledi. gülerek gidişini seyrettim.

"arabaya gidelim mi?" kageyama'ya baktım. "bu filmi sevmiyorum. sen de izlemiyorsan arabaya gidelim hadi."

gerginlikle ona baktım. "beni tenhaya çekip dövmeyeceksin değil mi?"

"bugün değil." kolundaki saate baktı. "doğum günün değil miydi? bugün kıyak geçeceğim sana."

güldüm. "eksik olma." ikimiz de ayaklandık. o yürümeye başladığında yachi'yi aradı gözlerim. kageyama'nın annesi ileydi.

"gelmiyor musun?" kageyama'nın sesi ile daldığım yerden ayrılıp koşarak ona yetiştim.

"araba ne taraftaydı?"

ikimiz de annesinin arabayı nereye park ettiğini bulmaya çalışırken hemen yanımızdaki fıskiyeler tek tek çalışmaya başladı.

"hay sikeyim. koş!" koşmaya başladığında peşine takıldım. ıslanmaktan kaçınamadık ama yine de çok ıslanmadığımıza dua etmeliydik. "ıslanmaktan nefret ediyorum." diye söylendi.

arabayı bulduğumuzda sürücü koltuğuna geçti. ben arka koltuğa oturdum.

arabayı çalıştırıp ısınması için ayarladı ve üstünde yanan ışığı kapadı. telefonum titrediğinde elime alıp mesajın kimden olduğuna baktım. yachi sesli bir mesaj atmıştı.

"shoyo, nereye gittiniz ya? beni ektiğine inanamıyorum. ceza olarak bir gün seninle konuşmayacağım"

kıkırdadım ve parmaklarımı klavyede gezdirip arabaya geldiğimizi söyledim ona.

"baksana," kageyama'ya baktım. "şu sarışın manyak kızla sevgili misiniz?"

tüm aşklar kavgayla başlar # kagehina n kiyoyachiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin