***
"אני שונאת אותך כל כך" אני לוחשת לנועה באוזן והיא החמיצה את פרצופה בציניות.
"למה את שונאת אותי כל כך אליסון רן ווקר?" שון מגחך כששומע את שמי הישן המלא.
"ככה סופיה לורי בראון" אני ממציאה לה שם נסיכותי בקול מתגרה.
דניאל, גל ואופק מביטים בנו במבט מיואש בזמן ששון מגחך.
אני מביטה בעיניו של אופק והן אדומות.
"מאי" נועה מחבקת את מאי.
אופק מגחך בזילזול בזמן ששון, גל ודניאל התיישבו על כיסאות הבר הגבוהים טהחליפו כמה מילים עם הברמן.
אני מביטה במאי, היא נראתה מאושרת בזמן שאופק נראה שבור ומתוסכל.
הוא מרים את כוס הוויסקי שמעביר לו שון ושותה את תכולתה במהירות, הוא עוצם את עיניו ופוקח אותן במהירות.
"היא זרקה אותו אחרי שנתיים של זוגיות ומופיעה פה עם חיוך" נועה לוחשת בתוך אוזני בזמן שאופק מרוקן את כוסית ה"ואן גוך" השנייה שהוגשה לו תוך שניות אחדות.
"אני חושבת שכדאי שנלך לפני שאופק יהיה שיכור מדי" אני ממלמלת לתוך אוזנה של נועה.
היא מהנהנת, שולחת חיוך צבוע אל מאי והולכת לחפש את דניאל וגל ברחבת הריקודים.
"בואו" אני מבקשת משון ואופק. שון מהנהן בהבנה בזמן שאופק מתנגד לאחיזתי בו אך כשמבחין בדמותה של מאי הוא מחייך חיוך צבוע ומתקדם עם שון אל היציאה. נועה, גל ודניאל עומדים שם ומחכים לנו.
***
"מי צריך מועדון ואלכוהול כשיש סרט אימה?" גל השיכור ממלמל בציניות. נועה נועצת בו מבט מאיים בזמן שאני מתפרצת בצחוק גדול ומחבקת את אופק ההמום.
"אני לא בעלך יותר" הוא ממלמל בהחלטיות כשהוא שיכור.
"גם לא היית, ביסלי זה לא נחשב" דניאל חוזר על נימוקו המשכנע, מתגרה באופק השיכור.
"בטח שכן, היא אפילו אכלה אותו" גל תופס את הצד של אופק כשהוא כמעט מתעלף.
"אליסון רן ווקר האם אכלת את הביסלי המסכן?" נועה צוחקת על חבורת השיכורים הכוללת את אופק, גל, שון ודניאל.
"אלה לוי בשבילך סופיה לורי בראון" אני מדגישה את השם המלא שהמצאתי לה. היא נועצת את מבטה המאיים בי ואני בתגובה משחררת צחקוק קטן.
שון ואופק השיכורים מצביעים על הקיר הלבן וצוחקים.
***
"סמאאללה" אני צועקת ואוחזת מיד בידו של שון. שון מביט בי במבט רציני שמיד הופך לצחוק בלתי נשלט מהצד של שנינו.
"אתם מפריעים לאנשים לראות את הסרט" גל מכחכח בגרונו וממשיך להתרכז בסרט כאילו חייו תלויים בו.
YOU ARE READING
סיוט או מציאות? / הושלם
Romance*** אלה לוי (או אליסון ווקר) היא עורכת דין לעיניי משפחה בת 26 שביום בהיר אחד נאצלת לקבל את אובדן בעלה, איש הקבע מאור לוי. חלומותיה מתנפצים בזה אחר זה במהלך נערותה והיא חווה אובדן נוסף אך הפעם הוא שונה, כואב ומרסק יותר. היא חווה שיברון לב נוראי ומטלט...