Selllaaaammmllllarrr Ben yine geldim. Bir gece ansızın gelebilirim demiştim ve şu an tarih 29.07.2023 saat; 02.03 ve bu bizim ikinci kez yayın tarihimiz.(İlk yayın tarihi: 18.12:2020)
Döneceğimi, Kaptan-ı Derya'yı daha güzel günlere bırakacağımı söylemiştim ve buradayım. Şimdilik sizi ilk bölümle baş başa bırakıyorum. Artık buralardayım. İllaki görüşürüz <3
İyi okumalar...
1.Bölüm
Bölüm Şarkısı: Yaşlı Amca- Giderdi Hoşuma
Mayıs, 2016
Bazen huzur sestedir diyor deli bir kız. Bazen huzur gürültüdür.
Nasıl olduğunu merak ettiniz değil mi?
Eğer kafanızın içinde acı bir haykırış olsaydı anlardınız. Ses her kesildiğinde ortaya çıkan o acı haykırış beyninizin içinde sinsice yayılır. Sonra bütün benliğinizi ele geçirir. Hep düşünürsünüz 'Acaba elimden bir şey gelir miydi?' diye. Sonra ikiye bölünürsünüz.
Evet, der bir yanınız. Elinden bir şey gelirdi. Kahrolursunuz. Önleyebilecekken önleyememişsinizdir çünkü.
Hayır, der diğer yanınız. Yapabileceğin hiçbir şey yoktu. Yine kahrolursunuz. İşe yaramaz, boş bir insansınızdır o an çünkü.
Gürültüye olan düşkünlüğüm bundandır benim. Sessizlik ıstırap verir çünkü. Sessizlik zulümdür bana.
"GEL GÖNLÜMÜ, YERDEN YERE, VURMA GÜZEL NE OLURSUN?"
Gözde'nin alkış tutarak ayak uydurduğu şarkıyı yüzüme karşı bağıra bağıra söylemesi de bundan sebeptir ki beni hiç rahatsız etmedi. Aksine ben de ona eşlik ettim.
"GÜL DURURKEN DİKENLERİ DERME GÜZEL NE OLURSUN!"
Nazif kolunu boynuma dolayınca kendimi hafif geri çektim. Kötü bir niyeti olmadığını biliyorum ama tensel temastan hoşlanmadığımı defalarca kez belirttim.
"GİT DİYEMEM, KAL DİYEMEM
SEN GONCASIN, GÜL DİYEMEM
ÇOK SEVERİM, SÖYLEYEMEM
SORMA GÜZEL NE OLURSUN"
Eğilip Gözde'yle karşılıklı söyledikleri sözlere gözlerimi devirdim. Süper kankalar(!) ya güya...
Yeni bir şarkının introsuna giren grupla yerimize oturduk. Galata'nın yamacında oturmuş, bir grup sokak şarkıcısına eşlik ediyorduk. Zaten burası hep böyleydi. Bir an bile sessizlik olmaması çok güzeldi.
"Fazıl Abi aradı. Akşam bir mekânda çıkacak bir grup arıyorlarmış. Aslında düzenli çıkan bir grupları varmış. Bir sebepten bırakmak zorundalarmış. Yerine yeni bir grup arıyorlar ama biz sadece bugünlük çıkacağız. Belki akıllarında birileri falan vardır."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAPTAN-I DERYA
General FictionDüştüm ey Gönül! Gözden, yürekten, elden ayaktan... Bilemezdim böyle olacağını. Ben ki iflah olmaz, serseri bir kızdım. Tek derdim Galata'nın yamacında bir ömür geçirmekten ibaretken Karadeniz'de boğuldum. Abi bildiğimle evlenmekten kaçarken ateşle...