A szentelt víz legyen kéznél..lol M
Mira
Arcomon mosoly pihent ahogy ismét a szemembe nézett, majd most én voltam az, aki a szájára pillantott, majd vissza a gyönyörű szemeibe. Ismét bennem volt a most vagy soha gondolat és ezek után a szavak után nem tudtam magam visszafogni. Kezemet lassan felemeltem a mellkasához, majd a mutató és középsőujjamat a nyakláncába akasztottam és közelebb húztam őt magamhoz vele. Tetszett ahogy tetteimre arcára sunyi mosoly kúszott majd ledöntötte a fejét, hogy az ajkaink találkozzanak. Eleinte könnyed volt a csókunk. Élveztünk a másik közelségének intimitását, ugyanakkor szerettem volna többet hallani. Szerettem volna belőle kicsalni azokat a mély sóhajokat vagy a csípőjének az apró előre bukását amiért elveszti a fejét miattam. Éppen ezért kezeim a nyakláncáról a tarkójához csúsztak, majd a hajába ami puha volt az ujjaim között. Ezzel egyidőben elmélyítettem a csókunkat és nyelve találkozott az enyémmel. Ahogy reméltem, megkaptam a halk sóhajt egy keményebb csókkal és hevesebb levegővétellel kísérelve. Mostanra már ő vette át az irányítást és egyértelműen szenvedélyesebben csókolt. Közben alakjával felém tornyosult, szinte észrevétlenül nyomva engem a kanapéba, míg ő félig feküdt csak rajtam, hogy ne nyomjon össze teljesen. Egyik keze mellettem volt a kanapén, míg a másik a derekamon pihent és néhányszor jobban hátracsúszott a fenekem irányába, majd vissza.
Csókunk egyre hevesebb volt, egyre ködösebb lett mind a kettőnk agya és egyre keményebben harcoltak a nyelveink egymás ellen. Aztán ahogy Grayson megmarkolta az eddig tarkóján pihenő kezem kíváncsian vártam mi is a terve. Egyszerűen lesimította a tenyerem a felsőtestén egészen addig, míg a melegítője széléhez nem értünk és ott elengedte, mutatva ezzel: nem kényszerít rám semmit, de ő megtette a lépést. Melengette a szívem ez a tette, egyszerűen aranyos volt, ahogy csak szégyenlősen lépett egy ilyet, de mégis szexi, ahogy ezzel azt mutatta többre vágyik. Persze a kisördög bennem egyből előbukkant, így a kezem levezettem és amint rámarkoltam a melegítőn és boxeren keresztül belesóhajtott a csókunkba és egy kisebb morgás hagyta el a száját, majd a csókja csak még keményebb lett és még keményebben nyomott a kanapé puha anyagába ahogyan rám nehezedett, hogy még közelebb legyen egymáshoz a testünk. Mielőtt túlzottan belefeletkezett volna a kezemet elvettem onnan, feljebb vezettem, hogy végighúzzam a hasa alján a póló alatt, majd vissza vezettem és épphogy csak az ujjbegyemmel érintettem meg ismét. Ezt eljátszottam néhányszor, mire már ott tartott, hogy a csípője minden alkalommal, mikor visszaértem oda előrebukott a kezeimnek, és a csókja is kiesett a ritmusból a kínzás miatt. Ahogy elszakadtak az ajkaink az én arcomon sunyi mosoly ült, miközben ismét megmarkoltam, ő pedig csak szúrósan nézett rám egészen addig, míg a kezét a csuklómra nem tette, el nem húzta onnan, és le nem nyomta azt a fejem mellé a párnára. Egyértelműen feldühítettem ezzel a szórakozásommal, de vonzó volt ahogy ennyire frusztrált lett és keményebben kezdett velem viselkedni. Aztán ajka ismét fogságba ejtette az enyémet, kisebb nyöszörgéssel fogadtam a kemény csókját.
Testének melege mostanra forróvá alakult felettem. Másik kezem lassacskán elhagyta a haját, hogy a hátára csússzon, majd lejjebb, hogy megmarkoljam a pólójának anyagát. Mikor éreztem rajta, hogy meg akarja szakítani a csókunkat alsó ajkába haraptam. Halványan elmosolyogtam ahogy húztam az alsó ajkán egy kicsit mielőtt elhúzódott volna, de csak alig pár milliméterre, hogy a szemembe nézzen közben.
- Légyszi - suttogtam. Egy halvány mosollyal azonnal értette hogy mit akarok és a vádlijára ülve elhúzódott, kezét felemelte és a póló nyakánál fogva lehúzta magáról azt, ezzel megmutatva arany bőrét. Minden egyes izom tökéletesen kirajzolódott a mellkasán és hasán, és ahogy pont rásütött a nap egészen emberfelettinek tűnt, már már túl tökéletesnek. Ugyanakkor nem gyönyörködhettem benne tovább, hiszen ismét felém tornyosult és újra hevesen megcsókolt. Örömmel viszonoztam a csókját, főleg ahogy mostana az izmos és tetovált lába az enyémek közé került. Újabb mély sóhaj hagyja el a szám, ahogy jobban lenyomtam magam rá, míg ő egy sunyi mosollyal elszakadt az ajkaimtól és a nyakamat vette célpontnak.
ESTÁS LEYENDO
Bakancslista | HU 1-2. évad
Romance1.évad Amikor Mira Los Angelesbe megy egy álláslehetőség miatt elhatározza, hogy az elkövetkező két év minden pillanatát ki szeretné élvezni az új városban. Azt érzi az élete elsuhan mellette anélkül, hogy igazán élt volna, ezért is ír egy bakancsli...