2020. január 1.
Másnap délelőtt miután megreggelizünk újra nagy sóhajjal léptem a szekrényem elé. Nyilván egy ilyen helyzetben minden lányban benne van, hogy na csak azért is jól szeretnék kinézni ha véletlenül összefutnék vele, hogy megmutassam mit veszít. Na hát ebből a mindenáron megmutatom mit veszítből az lett, hogy felvettem egy fekete leggingset egy rövidebb szintén fekete pulóverrel és még egy fekete sapkát is tettem a fejemre, hogy végképp kifejezettem a szívem és a lelkem aktuális színét. Miután kész lettem az egyszerű hétköznapi sminkemmel Corinna már nagyokat sóhajtva toporgott a bejáratban. Eleinte csak úgy volt, hogy átvisz az ikrekhez, viszont szinte amint leparkolt a ház előtt és felajánlottam, hogy tartson velem, nem kellett túl sokat győzködni.
Miután Ethan ajtót nyitott és hatalmas öleléssel köszöntött minket a nappaliba mentünk és beszélgetni kezdtünk. Jó pár hete nem találkoztunk az ünnepek miatt, így volt miről mesélni egymásnak. Konkrétan mind a hármunk a világ különböző pontján töltötte a karácsonyt és talán azért volt olyan különleges így a végén összejönni és beszélgetni. Furcsa, ahogyan a sors képes összesodorni embereket, olyanokat, akik végül olyan nagyon sokat jelentenek neked, pedig álmodban sem gondoltad volna ezt.
- Na és? Milyen volt tegnap a buli? - hozta fel Ethan, mire Corinna vigyorogva nézett rám. - Jut eszembe, ki volt az a csávó a snapeden? - tette hozzá. Nyilván Corinna arcából akkor is eszébe jutott volna, ha nem akarja. Már épp nevetve válaszolni akartam, mikor az egész testem megfeszült, mert a szemem sarkából láttam, ahogy Grayson kijön a szobájából és a konyhába megy.
- Senki különös, ő is ott volt a csapattal - válaszoltam halkan és minél egyszerűbben, mert tudtam, hogy Gray valószínűleg mindent hall a konyhából attól még, hogy nem lát minket. - Ne nézzetek így, komolyan a vezetéknevét sem tudom.
- A nevét nem tudja, de az újévi csókot tőle kapta - mondta nevetve Corinna, mire Ethan arcára hasonló vigyor csúszott és füttyentett egyet.
- Komolyan megcsókoltad?
A levegő a torkomban rekedt, mikor meghallottam Grayson kemény hangját magam mögött egy hangos szekrénycsapódás után. Az ajkamat harapva hajtottam le a fejem egy pillanatra, majd nagy levegőt vettem és felé fordultam.
- Ühüm - bólogattam és úgy tettem, mintha ez lenne a legtermészetesebb dolog a világon. Corinnáék persze csak lapítottak velem szemben, míg én már csak attól is kivoltam, hogy Grayson egyáltalán hozzám szólt hónapok után, nem még attól, hogy ennyire felhúzta magát a dolgon.
- Gyere a szobámba - mondta ingerülten, miután pár percig némán nézett a szemembe. Éreztem, ahogy a tekintetünk találkozik, a szívem egyre hevesebben kezd kalimpálni a mellkasomban, mégis tartottam magam és nem szakítottam meg a szemkontaktust, még akkor sem, ha a szemei villámokat szórtak.
- Épp beszélgetünk, ha nem vetted volna észre - húztam össze a szemöldököm már csak azért is, mert utáltam, amiért parancsolni próbál nekem.
- Gyere a kibaszott szobámba - ismételte újra, mostanra kicsit hangosabban és ingerültebben. - Légyszíves - tette hozzá, viszont már csak a kissé gúnyos hanglejtésből is tudtam, hogy csak azért mondta, hogy hasson is rám és ne hangozzon annyira parancsnak. A fejemet ingatva vettem egy mély levegőt, majd felálltam és a szobája felé mentem a dühös alakjával a nyomomban, aki amint beléptünk olyan erővel csapta meg az ajtót, hogy attól féltem kiszakad.
- Komolyan nem értem mi a problémád most, Gray - fontam a kezeimet a mellkasom elé. Soha nem láttam még ennyire ingerültnek.
- Nem? Nem érted komolyan? - kérdezte, miközben kilépett oldalra és széttette a kezeit, mintha maga is meglepődött volna, amiért ezt mondtam. - Mi van veled mostanában? Iszol, drogot próbálsz, seggfejekkel smárolsz, komolyan mi még? - mondta, mire szinte éreztem, ahogy az én agyamat is szépen lassan elönti a düh.
ESTÁS LEYENDO
Bakancslista | HU 1-2. évad
Romance1.évad Amikor Mira Los Angelesbe megy egy álláslehetőség miatt elhatározza, hogy az elkövetkező két év minden pillanatát ki szeretné élvezni az új városban. Azt érzi az élete elsuhan mellette anélkül, hogy igazán élt volna, ezért is ír egy bakancsli...