31.BÖLÜM "ÇİFTLİK"

68.4K 4K 2.7K
                                    

Merhaba <3

Bir önceki bölüme gelen yorumlarınız için çok teşekkür ederim, bu bölüm için de yorumlarınızı bekliyorum.

Oy vermeyi de unutmayın lütfen♡

Keyifli okumalar!

.

.

.

31. BÖLÜM "ÇİFTLİK"

Ağzım açık, kaşlarım şaşkınlıkla havalanmış bir şekilde Karan'a bakarken "Ne?" diye bağırdım, öyle bir bağırdım ki onun yüzünü buruşturmasına neden oldum.

"Bağırma Bade!" Başımı salladım.

"Tamam bağırmıyorum ama sen de evleniyorlar diyorsun." O da başını salladı.

"Evleniyorlar ama."

"Sen ciddi misin? Ne demek evleniyorlar? Bu çok saçma." Derin bir nefes aldı.

"Sonra konuşalım," deyip arabadan inecekken kolundan tutarak onu durdurdum.

"Olmaz ben merak ederim. Ortaya bir şey atıp kaçıyorsun sonra da sonra konuşalım diyorsun ama ben merak ederim." Açtığı kapıyı yeniden kapattı ve bana baktı.

"Merak edecek bir şey yok. Bizi akşam oraya evleneceklerini söylemek için çağıracaklar."

"Ama Selen..." Devam etmeme izin vermedi.

"Selen kabul etmiş Özgür'ün teklifini." Kaşlarımı çattım.

"Ya hadi Özgür seviyordu teklif etti. Selen evdekilerden korktuğu için kabul etti. Peki ya sen, sen niye kabul ettin? Hem aşırı rahat davranıyorsun. Biraz tuhaf yani bu durum."

"Böyle saçma bir yalan söylemelerini istemiyorum hem de hiç istemiyorum. Amacım Selen'in yaptığı şeyin üstünü örtmek de falan değil ama..." deyip sustu.

"Ama ne?"

"Özgür haklı. Ben sürekli Selen'in yanında olamam. Bilmediğin çok şey var. Tamam ben bir şekilde kabul ettim. Sana da bebeğine de bakarım, sahip çıkarım dedim ama o evdeki dediklerin yani babam, amcam, dedem benim gibi karşılamayacaklar bu durumu. Selen korkmakta haklı." Kaşlarımı çattım. Merakla onu dinlerken ellerini yumruk yaptığını gördüm.

"Muhtemelen başka bir şekilde çözmeye çalışacaklar olayı, kimse duymasın diye çok daha başka bir şekilde üstünü örtecekler."

"Başka bir şekil?" Dişlerini sıkarak cevap verdi.

"Ya öldürerek ya da başka biriyle evlendirerek." Şaşkınca olduğum yerde kalırken devam etti.

"Buna asla izin vermem ama sürekli Selen'in yanında da olamam. Tamamen güvende diye düşünürken bile benden habersiz bu kadar şey yaşanmış." Saçlarını karıştırdı. Konuşurken geriliyor ve terliyordu. Bunları konuşmanın hatta düşünmenin bile onun için çok zor olduğunu biliyorum.

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin