59.BÖLÜM "SÖZ"

49.3K 3.1K 1.9K
                                    

Selam badem şekerlerim ✨

Bölüme başlamadan önce sol alt köşedeki yıldızı parlatırsanız çok sevineceğim.💫

Buraya ben de sizin için kalp ve yıldız bırakıyorum.⭐♡ Sizinkileri de bekliyorum.❥

Keyifli okumalar.🍒

*****

*****

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

59. BÖLÜM "SÖZ"

Gözlerimi kıyafetlerin arasında gezdirdikten sonra tüm bunları giyerken fazla zayıf olduğum ve şu an normal kilomda olduğumu hatırladım. Yine de deneme amaçlı pantolonlardan birini alarak giydim. Fakat kapatamadığım düğme yüzünden sinirlenip pantolonu yeniden çıkardım.

"Bu kadar zayıfmıymışım ben ya?" deyip odadaki aynaya döndüm ve şimdiki hâlime baktım. "Yoksa şimdi mi çok kiloluyum?" dedim ve kendimi inceledim. Gayet iyi görünüyorum. Sanırım tam da düşündüğüm gibi o zamanlar fazla zayıfmışım.

Başka bir pantolon alıp onu da denedim ama bunun da düğmesini kapatamadım. Sinirimi bozmamak için pantolonu ayağımdan çıkarıp yatağın üzerine attım. Karan'ın odasından çıkarken üzerime geçirdiğim kazağı biraz aşağıya çekiştirerek balkon kapısından yan odaya geçtim. Karan'ın hâlâ uyuduğunu görünce kapıyı yavaşça kapattım. Buna rağmen Karan gözlerini araladı.

Yüz üstü bir şekilde yattığı için dönüp sırt üstü pozisyona geldi ve göz ucuyla bana baktı. Bir şey söylemesini beklerken sessiz kalıp gözlerini ovaladı.

"Günaydın." deyip yanına gittim, yatağa oturdum.

"Günaydın." Karşılık verdi, doğrulup sırtını arkaya yasladı ve kendine gelmeye çalışırken sordu.

"Nereden geliyorsun?" dediğinde sıkıntıyla ofladım. Karan'ın kaşları çatıldı. "Bir sorun mu var?" Başımı sağa sola salladım.

"Yoo önemli bir şey değil." dediğim hâlde hâlâ uykulu olan gözlerini kısıp şüpheli bakışlar attı. Kendimi tutamayıp sordum.

"Sence ben kilolu muyum?" Aniden sorduğum soru karşısında afallarken devam ettim.

"Doğru söyle ama kızmayacağım." Tek kaşı kalktı, cevap vermesini bekledim ama sessiz kaldı. "Bu kadar düşünmene gerek yok. Gerçekten kızmayacağım."

"Şu an düşündüğüm tek şey sabah sabah neden böyle bir soru sorduğun." deyince yalan söylemek istemedim doğruyu söyledim.

"Eski kıyafetlerimi denedim ama hiçbiri bana olmadı. Oysa daha 5 ya da 6 ay olmuştur onları burada bırakalı. Şimdi içlerine giremiyorum. Çok kilo almışım değil mi?" Kaşlarını çattı.

KARANLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin