Soul Mate 21

251 38 0
                                    

Zawgyi #

" ခ်န္း သခင္ေလးကို ေသခ်ာေစာင့္ေရွာက္ေနာ္ ေတာထဲ ေဆးျမစ္သြားတူးရင္လည္းလိုက္သြား ဟိုတစ္ခါကလည္း ငါ့ကို ပတ္ၿပီးတစ္ေယာက္တည္း ထြက္သြားတာ "

အုတ္ဂ်ာမွာ အထုတ္ပိုးမ်ားကို ျပင္ေနရာမွ ခ်န္းေယာလ္ကို ေျပာလာေလသည္။

" အင္းပါ မင္းမရွိတဲ့ အခ်ိန္ ငါေသခ်ာေစာင့္ေရွာက္ထားပါ့မယ္ စိတ္ခ်ပါ "

" ေအးပါကြာ သခင္ေလးက သနားပါတယ္ အိမ္ေတာ္မွာ အငယ္ဆုံးဆိုေပမဲ့ သခင္ႀကီးတို႕က စည္းကမ္းႀကီးတယ္ ငယ္ငယ္တည္းက အရမ္းကို ခ်ဳပ္ခ်ယ္ထားတာ "

" ဒါနဲ႕ေလ အုတ္ဂ်ာ သခင္ေလး ဘတ္ဟြန္း မ်က္ႏွာမွာ ဘာလို႕အၿမဲပဝါနဲ႕အုပ္ထားတာလဲ "

" အဲတာက သခင္ေလး ငယ္ငယ္က ေနမေကာင္းတအားျဖစ္တာေလ ဘိုးဘိုးႀကီးက ေရွ႕ေရးႀကိဳျမင္တဲ့ အစြမ္းရွိတယ္ သူက တြက္ခ်က္ၿပီးေတာ့ သခင္ေလးကို ေဆးကုေပးၿပီးေနာက္ပိုင္း မ်က္ႏွာကို ပုဝါ အၿမဲအုပ္ထားေတာ့တာ ငါလည္း ငါ့အေဖအေမေတြ ေျပာတာျပန္ၾကားတာဘဲ သိပ္ေတာ့နားမလည္ဘူး "

အုတ္ဂ်ာစကားကို ခ်န္းေယာလ္မွာ ေတြေတြကေလး စဥ္းစားေန၏။

" မင္းေရာ အခု မင္းဘာေတြျဖစ္ခဲ့တယ္ဆိုတာ စဥ္းစားလို႕ရလား "

" မရပါဘူးကြာ စဥ္းစားလိုက္တိုင္း ေခါင္းေတြတအားကိုက္လာသလို ဦးေႏွာက္ထဲမွာလည္း ဗလာဟင္းလင္းႀကီး ျဖစ္ေနတယ္ "

" မင္းၾကည့္ရတာ အိမ္ေတာ္တစ္ခုခုက သခင္ေလးမ်က္ႏွာေပၚတယ္ ငါလည္း ၿမိဳ႕ေတာ္ျပန္ေရာက္ရင္ မင္းနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး စုံစမ္းၾကည့္ပါ့မယ္ "

" အင္းပါ ေက်းဇူးပါ အုတ္ဂ်ာ ေလာေလာဆယ္ေတာ့ သခင္ေလး ဘတ္ဟြန္းက ငါ့ရဲ႕ အသက္သခင္ေက်းဇူးရွင္ဘဲ အိပ္ေတာ့ မနက္ေစာေစာ မင္းလည္း ၿမိဳ႕ေတာ္ကို ျပန္ရမွာမလား ေနာက္က်ေနၿပီ နားေတာ့ ငါလည္း အိပ္ေတာ့မယ္ "

" အင္း ေကာင္းေသာညပါ ခ်န္း "

" ေကာင္းေသာညပါ အုတ္ဂ်ာ "

ခ်န္းေယာလ္ ဤေနရာေလးကို ေရာက္သည့္အခ်ိန္မွစၿပီး ေဆးမ်ားထားေသာ ဂိုေထာင္ကို ျပဳျပင္ကာ အခန္းတစ္ခုျဖစ္ေအာင္ ဖန္တီးၿပီး ေနရာေပးခဲ့သည္။ ခ်န္းေယာလ္မွာ အိပ္မေပ်ာ္သျဖင့္ ျခံ၀န္းထဲရွိ မက္မုံပင္ေအာက္တြင္ ထိုင္ေနမိသည္။ ေဆာင္းရာသီေရာက္စမို႕ အေအးဓာတ္က ပတ္၀န္းက်င္တြင္ လႊမ္းျခံဳေနသည္။ ညေကာင္းကင္သည္ တိမ္ကင္းစင္ကာ လျခမ္းေကြးေကြးက အေနာက္ေကာင္းကင္တစ္ဖက္စြန္းတြင္ ေမးတင္ကာ ရွိေနသည္။ လေရာင္အစား တလက္လက္ေတာက္ပေနေသာ ၾကယ္ေရာင္မ်ားက ညအလွကို ပ့ံပိုးေပးလွ်က္ ရွိေလသည္။

Empire's Soul MateWhere stories live. Discover now