,,Já myslím, že na první hodinu po karanténě to šlo." prohlásil Honza po mé hodině zpěvu. ,,No a příští týden by tu už měla být paní učitelka." doplnil. ,,Dobře." odpověděla jsem a začala jsem si uklízet noty. Mezitím Honzovi zazvonil telefon. ,,Sakra, zalezte do těch desek." nadávala jsem potichu notám, které se mi nedařilo uklidit. Mezi mým nadáváním jsem zaslechla Honzův telefonát: ,,Jasně mami, tak já tak budu tak za půl hodinky. Ahoj!" ukončil hovor.
Když se mi konečně povedlo uklidit noty, rozloučila jsem se, ale Honza se mě ještě zeptal: ,,Nejdeš náhodou ke kaufu? Musím za mámou a nechce se mi jít sám.". ,,Bydlím pod kaufem, takže klidně můžeme jít spolu." odpověděla jsem a on na souhlas přikývl. Chvíli jsem čekala, než si sbalí své věci. A v tom se to stalo! Před očima se mi objevil záblesk a já viděla Honzu, jak stojí nade mnou. Cítila jsem bolest jako po zásahu černou magií a Honzovi jsem pořád dokola opakovala: ,,Věř mi prosím, věř ve mě! Sem víla, Ochráním tě!". Jak nečekaně se to objevilo, tak nečekaně to zmizelo. Byla jsem zmatená, přemýšlela jsem, co jsem tam viděla, co to asi bylo. Z myšlenek mě vytrhl Honzův hlas: ,,Tak jdeme?".
,,J-jasně!" zakoktala jsem. Vyšli jsme z budovy ZUŠ a já nadhodila téma konzervatoř. Honza totiž studuje na konzervatoři, ale předtím chodil také sem do ZUŠky. Postupně jsem se dozvěděla spoustu věcí o konzervatoři, jeho zážitcích z koncertů i ZUŠky. Vlastně jsme se drželi jen tématu výuka zpěvu. Už jsme byli za půlkou cesty, když jsme zašli do tiché ulice, kde nejezdí moc auta a ani lidi tudy moc nechodí. V půlce ulice jsem ucítila magické vlny. Zastavila jsem se a začala jsem se zběsile rozhlížet. Honza se na mě podíval: ,,Co je?" zasmál se. ,,Nic, dobrý" snažila jsem se mu důvěryhodně odpovědět. Z jeho výrazu jsem usoudila, že mi neuvěřil, ale neměla jsem ani čas zareagovat.
,,Ale, ale, ale." ozvalo se zamnou ,,Koho pak to tu máme sestry.". Otočila jsem se a uviděla Icy. ,,Malá Bloominka." ozvala se z leva Darcy. ,,A nemá svou ochranku!" objevila se vpravo Stormy. ,,Trix!" Podívala jsem se zděšeně na Honzu. Už jsem sice s Trix bojovala, ale vždycky sem k sobě někoho měla, sama je nezvládnu. Nevěděla jsem co mám dělat. ,,Tohle bude snadnej boj." zasmála se Icy a vypálila ledovou kouli. Strhla jsem Honzu k zemi. ,,Bloominka, kouzelná přeměna!" zvolala jsem a přeměnila jsem se. Kouzlit sice můžu i bez přeměny, ale přeměněné se mi bude bojovat lépe. Rozhodla jsem se hlavně chránit Honzu. ,,Ohnivá bariéra!" zvolala jsem a uzamkla nás do ohnivé koule. Trix ale byly moc silné. Bariéru jsem dlouho neudržela. Trix jí prolomily a zasáhlo mě několik silných kouzel černé magie.
Ležela jsem na zemi a snažila jsem se něco vymyslet. Vzpomněla jsem si, jak kdysi holky z Winx clubu získaly Believix, což je síla, která závisí na víře v magii. Podívala jsem se na Honzu a vyhrkla jsem na něj: ,,Věř mi prosím, věř ve mě! Sem víla, Ochráním tě!". Podařilo se mi zvednout a chtěla jsem znovu vykouzlit ohnivou bariéru, ale nestihla jsem to. ,,Pozor!" vyjekla jsem na Honzu a odrazila jsem ohnivou koulí Icynu ledovou, která letěla na Honzu. Honza se na mě zadíval a já ucítila přísun spousty síly. ,,Co se to sakra děje?!" křikla Stormy. Zakryl mě silný bílý záblesk. Všichni si zakryli oči a když záblesk zmizel, objevila jsem se v nové síle, v síle Believix.
,,Myslíš, že ti to pomůže?!" zasmála se Darcy a poslal na mě kouli temnoty. S větší silou jsem se odhodlala zaútočit. Poslala jsem pár ohnivých koulí a jedna z nich trefila Darcy. Přešli jsme do boje ve vzduchu. I když jsem párkrát kouzelnými útoky Trix zasáhla, ony měly pořád dost síly, ale mě už docházela. Nestíhala jsem se bránit všem útokům a tak jsem se dostala do fáze, kdy jsem bezmyšlenkovitě posílala na Trix útoky. V jednu chvíli sem začala vytvářet kromě ohnivých kouzel i kouzla ledová. Já jsem si toho při své bezmyšlenkovosti nevšimla, ale uslyšela jsem zděšený výkřik Icy: ,,C-co to je!" zděšeně koktala. ,,Sestry, ona má sílu ledu!?" divila se Stormy. ,,Hej, vždyť má dračí oheň, nemůže mít druhou sílu!" křikla Darcy a já se zastavila.
Podívala jsem se na své ruce a zkusila malé kouzlo pravou rukou. Objevil se plamínek. Zkusila jsem to stejné druhou rukou, ale místo plamínku se objevili ledové krystalky. Než jsem se stihla vzpamatovat, Trix byly pryč. Slétla jsem na zem a rozhlížela jsem se, kde je Honza. Stál za rohem a koukal na mě. ,,Jsi dobrá, porazila si je!" zajásal, ale já ho nevnímala. Byla jsem plně ponořena ve svých myšlenkách a nechápala jsem. ,,Nejdřív ten divný záblesk a teď led!" řekla jsem Honzovi. ,,Jaký záblesk? Co s ledem?" nechápal. ,,Já jsem měla předtím záblesk, vlastně takovou předtuchu, že se tohle stane." odpověděla jsem na první otázku. ,,No a nechápu ta ledová kouzla! Jsem sestra Bloom, víly dračího ohně, proto mám kouzelnou moc, moc dračího ohně. Proč jsem najednou uměla vykouzlit led?" ptala jsem se sama sebe. ,,No tak alespoň se můžeš v těchto letních měsících zchladit." pokusil se situaci odlehčit Honza. ,,Promiň, musím jít." rozloučila jsem se a vydala jsem se do Alfey.
ČTEŠ
Příběh víly dvojí moci
FantasyDita byla normální pozemská dívka, až do té doby, než se ve čtvrté třídě nachomýtla k boji Winx clubu (Bloom, Stella, Flora, Tecna, Musa) proti Trix (Icy, Darcy, Stormy). Projevila se u ní kouzelná moc dračího ohně, stejné síly, kterou ovládá i Bloo...