အမှာစာ / အမွာစာ

21.4K 803 6
                                    

Unicode...

ဇာတ်လမ်းအကျဉ်း​လေး​ပြောပြရရင်​တော့ ဟိဏ်းထက်ရန်ဆိုတဲ့ ဝဝတုတ်တုတ်​ကောင်ငယ်​လေးဟာ သူတို့​ကျောင်းကစီနီယာ အစ်ကိုတစ်​ယောက်ကို မြင်မြင်ချင်းနှစ်သက်ခဲ့မိပါတယ်...

ဖြစ်ချင်​တော့ သူတို့နှစ်​ယောက်ဟာ ဂီတဖန်တီးရတာကို မြတ်နိုးတဲ့ ဝါသနာတူနှစ်​ယောက်ဖြစ်​နေပါတယ်... အဲဒီဝါသနာကို အရင်းပြု၍ပဲ နှစ်​ယောက်သား အွန်လိုင်း​ပေါ်မှာ ရင်းနှီးခဲ့ပါတယ်...

ထက်ရန်​လေးက သူ့ရဲ့ Physical appearance​ကြောင့် သူ့Crushကို အပြင်မှာမျက်နှာချင်းမဆိုင်ရဲဘဲ ​တွေ့ဖို့​ပြောတိုင်း ​ဝေ့လည်​ကြောင်ပတ်အမြဲလုပ်ပြီး ငြင်းပါတယ်...

ဒီလိုပုံစံနဲ့ပဲ သူတို့နှစ်​ယောက်သား သီချင်း​တွေ ဆက်ဖန်တီးကြမလား...အပြင်မှာ​တွေ့ဆုံဖို့​ရော ဘယ်လိုများအ​ကြောင်းဖန်လာမလဲ???

----------------------------------

ဒီFicထဲကလိုမျိုးCharacterနှစ်ခု ကျွန်​တော့်စိတ်ထဲ​​ပေါ်​နေတာကြာပြီ...မ​​ရေးဖြစ်ဘူး...

တစ်​နေ့က ​ခေါင်းထဲစာသားတချို့​ပေါ်လာတာ​ကြောင့် Youtubeမှာ သံစဉ်အလွတ်​​တွေလိုက်ရှာရင်းမှ အ​ကောင်အထည်​ဖော်ဖို့ အိုင်ဒီယာရသွားတာပါ...

ကိုယ်တိုင်က Drama​တွေလည်းမချိုးချင်၊ကဗျာလည်းမဆန်တတ်​တော့ အတည်ကြီး​ရေးလိုက်​ပေမဲ့ ဟာသဖြစ်သွားမှာစိုးရိမ်တယ်...

ဖြစ်​တော့လည်းဖြစ်​ပေါ့ကွယ် :3

အဇင့်က ဂီတနဲ့ပတ်သက်ပြီး များများစားစားမသိပါဘူး။ ​သိသ​လောက်​လေးပဲ ထည့်​​ရေးတာပါ။ ဆို​တော့ ​ရေး​နေရင်းအမှားပါသွားရင် ​ထောက်ပြ​ပေးပါ​နော်❣

ရှည်ရှည်​ဝေး​ဝေး​တွေမ​ပြော​တော့ပါဘူး...
အပိုင်း၁ ပြီးမှပဲ ဆက်​​ပြော​တော့မယ် -,-

ဖတ်​ပေးကြမဲ့တစ်ဦးချင်းစီကို ​ကျေးဇူးအများကြီးတင်ပါတယ်ရှင့်❣

zinc

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Zawgyi...

ဇာတ္လမ္းအက်ဥ္း​ေလး​ေျပာျပရရင္​ေတာ့ ဟိဏ္းထက္ရန္ဆိုတဲ့ ဝဝတုတ္တုတ္​ေကာင္ငယ္​ေလးဟာ သူတို႔​ေက်ာင္းကစီနီယာ အစ္ကိုတစ္​ေယာက္ကို ျမင္ျမင္ခ်င္းႏွစ္သက္ခဲ့မိပါတယ္...

ျဖစ္ခ်င္​ေတာ့ သူတို႔ႏွစ္​ေယာက္ဟာ ဂီတဖန္တီးရတာကို ျမတ္နိုးတဲ့ ဝါသနာတူႏွစ္​ေယာက္ျဖစ္​ေနပါတယ္... အဲဒီဝါသနာကို အရင္းျပဳ၍ပဲ ႏွစ္​ေယာက္သား အြန္လိုင္း​ေပၚမွာ ရင္းႏွီးခဲ့ပါတယ္...

ထက္ရန္​ေလးက သူ႕ရဲ႕ Physical appearance​ေၾကာင့္ သူ႕Crushကို အျပင္မွာမ်က္ႏွာခ်င္းမဆိုင္ရဲဘဲ ​ေတြ႕ဖို႔​ေျပာတိုင္း ​ေဝ့လည္​ေၾကာင္ပတ္အၿမဲလုပ္ၿပီး ျငင္းပါတယ္...

ဒီလိုပုံစံနဲ႕ပဲ သူတို႔ႏွစ္​ေယာက္သား သီခ်င္း​ေတြ ဆက္ဖန္တီးၾကမလား...အျပင္မွာ​ေတြ႕ဆုံဖို႔​ေရာ ဘယ္လိုမ်ားအ​ေၾကာင္းဖန္လာမလဲ???

----------------------------------

ဒီFicထဲကလိုမ်ိဳးCharacterႏွစ္ခု ကြၽန္​ေတာ့္စိတ္ထဲ​​ေပၚ​ေနတာၾကာၿပီ...မ​​ေရးျဖစ္ဘူး...

တစ္​ေန႕က ​ေခါင္းထဲစာသားတခ်ိဳ႕​ေပၚလာတာ​ေၾကာင့္ Youtubeမွာ သံစဥ္အလြတ္​​ေတြလိုက္ရွာရင္းမွ အ​ေကာင္အထည္​ေဖာ္ဖို႔ အိုင္ဒီယာရသြားတာပါ...

ကိုယ္တိုင္က Drama​ေတြလည္းမခ်ိဳးခ်င္၊ကဗ်ာလည္းမဆန္တတ္​ေတာ့ အတည္ႀကီး​ေရးလိုက္​ေပမဲ့ ဟာသျဖစ္သြားမွာစိုးရိမ္တယ္...

ျဖစ္​ေတာ့လည္းျဖစ္​ေပါ့ကြယ္ :3

အဇင့္က ဂီတနဲ႕ပတ္သက္ၿပီး မ်ားမ်ားစားစားမသိပါဘူး။ ​သိသ​ေလာက္​ေလးပဲ ထည့္​​ေရးတာပါ။ ဆို​ေတာ့ ​ေရး​ေနရင္းအမွားပါသြားရင္ ​ေထာက္ျပ​ေပးပါ​ေနာ္❣

ရွည္ရွည္​ေဝး​ေဝး​ေတြမ​ေျပာ​ေတာ့ပါဘူး...
အပိုင္း၁ ၿပီးမွပဲ ဆက္​​ေျပာ​ေတာ့မယ္ -,-

ဖတ္​ေပးၾကမဲ့တစ္ဦးခ်င္းစီကို ​ေက်းဇူးအမ်ားႀကီးတင္ပါတယ္ရွင့္❣

zinc

​ကောက်ညှင်းထုပ်​​လေးရဲ့ နှလုံးသားသံစဉ် | ေကာက္ညွင္းထုပ္​​ေလးရဲ႕ ႏွလုံးသားသံစဥ္Where stories live. Discover now