MUTLU NOELLEER!
Saat 00:00 'da atmak ve 2021'in ilk bölümünü atmak benim için çok güzel bir duygu.
Sizleri seviyorum
İyi okumalar!
OKUDUĞUNUZ BÖLÜMLERE OY VERMEYİ UNUTMAYIIIN!
~~~~~~~~~~~~~
"Çok şirin oldum ama ben. Şirin olmak istemiyorum" diyerek aynadan kendine bakıyordu Nazlı. Aynanın karşısından çekilip yatağa oturdu.
Her zaman dediğim gibi Nazlı çok şirin olmuştu. Bu cümleyi her zaman benden duyacaksınız çünkü Nazlı çok şirin. Ne giyse onu şirin gösteriyor.
Yılbaşı partisine gidiyorduk ve hepimiz şık elbiseler giyerken Ali Nazlıyla zorla borda renkli salopet ve içine beyaz renkte boğazlı kazak giydirmeye çalışmıştı. Fakat Nazlı boğazlı kazağı kabul etmeyip omuzları açık bir kazak badi giymişti. Saçını salık bırakmış ve önden aldığı saçlarını burarak arkada tel tokatla sabitlemiști. Hafif bir makyajda yaparak kombinini tamamlamıştı.
Nazlının Elbisesi:
Nazlı Ali'nin bu kombinine nasıl mı izin verdi? Ali'nin de kendisiyle uyumlu giyinmesini sağlayarak. Ali kırmızı gömlek ve siyah pantolon giyecekti Nazlıyla uyumlu olmaları için. Ali Nazlının bu isteğini kabul etsene Nazlı yine trip modundaydı."Kabul etmeseydin kızım, bak bana ne kadar güzel oldum" diyerek düzleştirdiği saçlarını düzeltti elleriyle Duru. Siyah mini bir elbise giymişti oda. Kolları ve boğazı tüllüydü ve göğüs dekoltesi vardı. Saçlarını düzleştirmiști, taktığı takılarla ve bordo ince topuklu ayakkabılarıyla efsana ötesi duruyordu. Çok ağır olmayacak şekilde makyajını da yapmıştı. Emrenin kıskanıp kavga çıkaracağına adım kadar eminim.
Duru'nun Elbisesi:
Ben ise kalçamın biraz altında biten yırtmaçlı kırmızı bir elbise giymiştim. Saten kumaşı ve ince askılı kolları vardı. Ve elbisem gerçekten mükemmeldi. Saçlarımı hafif dalgalı yapmış ve siyah topuklularımı giyinmiştim makyajımı tamamlıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETLE AȘK (DÜZENLENECEK)
Novela Juvenil"Ne yaşadığını bilmiyorum ama gramını yaşamadığımı biliyorum" dedim sözlerime devam ederek. Tepki vermedi, Konuşmadı. Beklediğim bir şey olduğu için sadece yüzüne baktım birkaç saniye. Sonrada önüme dönüp yolu izlemeye başladım. Petrol marketinin ön...