Selaam. Tiktoktan takip ediyor musunuz bizi? Etmeyenlar varsa eğer
-Nefretleaskkitap hesabımızın adı bu.Bide instagramdan takip isteği gönderenler olursa dm'den wattpadten geldiklerini bildirirlerse kabul ederim, diğer türlü her isteği kabul etmiyorum 🤍.
İyi okumalaar.
"Hevesimi almak içindi herșey"
Söylediğini idrak etmeye çalıştım ilk başta. Yanlış duymayı umut ettim ama yanlış duymamıştım. Heves içinmiş beni öpmesi, bana sarılması... Her şey. Hevesmiș.
Vücuduma yayılan sinirle yüzüne tokatı geçirdim. "İğrençsin! Pisliğin önde gidenisin! Hayvansın! Bütün kötü sözlerin sahibi sensin! Nefret ediyorum senden!" o daha tokatın etkisindeyken omuzlarından ittire ittire kapının önüne getirdim.
Kapıyı açtığım anda yeniden ittirdim. "Defol git! Gelme bir daha! Hayvan!"
"Noluyor lan? Neyi kaçırdım?" o kadar sinirliydim ki kapının girişinde durmuş zili çalmak için bekleyen Emre'yi fark etmemiştim.
"Bok oldu! Gireceksen gir yoksa kapıyı kapatacağım!" dedim Emre'ye doğru. Emre bir sırtı bize dönük şekilde bekleyen Rüzgar'a bir de bana baktı ve şaşkın gözlerle eve girdi.
"Hevesmiș! Hevesine sıçayım senin!" dedim ve eve girip kapıyı sertçe kapattım. Emre hala bana bakmaya devam ederken salona geçip oturdum. Heves diyor ya! Heves diyor! Sen bütün kadınlara karşı hevesli misin pis hıyar!
"Yengegülüm. Ne olduğunu sorayım mı yoksa susayım mı?"
"O hayvan gibi kapıya atılmak istemiyorsan sus!"
"Ben ne yaptım ki? Vallahi billahi benim bir su-" sözünü bitirmesine izin vermeden ona doğru döndüm.
"Ben Rüzgar için neyim Emre? Anlık bir hevesle öptüğü, sarıldığı, oynaștığı bir kız mıyım?" dedim kırgınlıkla. Sinirim geçmişti artık ve içimi büyük bir burukluk kaplamıştı.
"Ne? Yengegülüm saçmalama istersen be! Rüzgar'ım senden sonra çok değişti bak. Vallahi" dedi yanıma otururken. "Ama o öyle söyledi. Bana ne dedi biliyor musun? Bana karşı yaptığı her şey anlık bir hevesmiș. Hevesini gidermek içinmiş" dediğimde Emre elini omuzuma koydu ve içtenlikle gülümsedi.
"Biliyor musun Yengegülüm? Rüzgar çok değişti. Bunu öylesine söylemiyorum, gerçek olduğu için söylüyorum... Rüzgar senden önce her gün başka bir kızlaydı. Barlarda olsun, restorantlarda olsun yani aklına gelebilecek her yerde kızlarla beraberdi. Bir tek evi hariç. Evine hiç kız getirmezdi ama otele de götürmezdi. Sadece birkaç oynașır bırakırdı ve hevesini alırdı" dedi. Kaşlarımı çatmıș onu dinliyordum. Bunlar bilindik şeylerdi zaten. Neden bana anlatıyordu ki şimdi? Daha fazla sinirlenmem için mi?
"Demek istediğim hevesi bir günlüktür onun. Sen onun için heves olsaydın bir gün sürerdi ve sonra kendini başka kızlara atardı"
"Attı ki zaten"
"Ne? Ne demek attı"
Gözlerimi kırpıştırıp gelen gözyașlarımı geri ittirdim. İyice her boka ağlar olmuștum, ağlamak istemiyordum artık.
"Bugün bir kargo geldi eve. İçinde saat ve bir not vardı..." Emre'ye olanları anlattığımda "Kötü olmuş" dedi sadece. Kötü olmuş. Ne kötü olmuş Emre?
"Biliyor muydun sen?" dediğimde elini ensesine attı ve birșeyler geveledi. "Yani şimdi yengegülüm olaylar pekte yanlış anladığın gibi değil" dediğinde sinirimin sonra ki sinirimin sahibi Emre'ydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETLE AȘK (DÜZENLENECEK)
Fiksi Remaja"Ne yaşadığını bilmiyorum ama gramını yaşamadığımı biliyorum" dedim sözlerime devam ederek. Tepki vermedi, Konuşmadı. Beklediğim bir şey olduğu için sadece yüzüne baktım birkaç saniye. Sonrada önüme dönüp yolu izlemeye başladım. Petrol marketinin ön...