Multimedyada Aden ve Rüzgara "kendi" yaptığım bir fotoğraf var.
Yorumlarınızı düşüncelerinizi yazmayı unutmayın. Ve oy vermeyi de unutmayın!
İyi okumalar!
~~~~~~~~~~~~
"Yanımda olman elimi tutman... Güç veriyor" dedi sakinleşmiș şekilde. Anlatmak ve ağlamak iyi gelmiş görünüyordu.
"Sen yanımda olunca kendimi anlamadığım şekilde daha güçlü hissediyorum" dedi yine. Mayıșmıș görünüyordu. Çünkü sesi uyku dolu geliyordu.
"O zaman ben gidince güçlü olamayacak mısın?" dalga geçerek söyledim. Gülmemiz lazımdı. İkimizde paramparça olmuștuk ve birbirimizi anca biz toparlayabilirdik.
"Eskisi kadar olamayacağım" dedi sessizliği bozarak. Birșey söylemedim. Ne söyleyeceğimi bilmiyordum. Ne söyleyebilirdim ki?
"Uyuyalım mı?" dedim konuyu değişmek için. "Uyuyalım" diyerek çekildi. Biliyor musunuz keşke hiç sormasaydım. Öyle göğsümde uyusaydı. Göğsümden çekildiği gibi boşluğa düşmüş gibi hissettim.
Göğsümden çekilip yüzüme baktı. Birșeyler söylemek istiyor gibiydi. Annesinden birșeyler istemeye korkan küçük çocuklar gibiydi.
"Birșey mi oldu?" dedim anlamayarak. Dalmış gibiydi ve söylediğim şeyden sonra toparlanıp kafasını iki yana salladı. Sonrada yataktan kalkarak ayakta bekledi.
"Eğer istersen bu gece göğsümde uyuyabilirsin... Yani tabi istersen. Sonuçta istemeye bilirsin. Kendi kar-" sözümü bitirmeden yatağa tekrardan girdi. Bunu bekliyormuş gibi.
Az önce çok saçmaladım değil mi?
Uzanıp kollarımı açtım ve Rüzgar tekrardan eski pozisyonunu aldı.
"Bu gecelik" dedi. "Bu gecelik" diyerek onayladım.
Lütfen bu yaşadıklarım bir hayalden ibaret olmasın. Lütfen... Lütfen anlattığı için pişman olmasın.
Bir kıpırdanma olunca söylenerek gözlerimi açtım. Uyandığımda Rüzgarın koltuk altında olmayı ve Rüzgarın uyanmamam için kıpırdamamasını beklemiyordum.
Şaşkın şaşkın tavana bakarken dün gece olanlar geldi aklıma. Rüzgara döndüğümde oda tavanı izliyordu. Ve sakindi.
"Uyandırmak istememiştim. Telefon çalınca kapatayım derken uyandın" dedi yüzüme dönerek. Ne yani sırf uyanmamam için kıpırdanmamıș mıydı?
Utanarak yatakta oturur pozisyon aldım. O ana kadar başımın ağrıdığını anlamamıştım. Ağrıyan başım yüzünden yüzümü buruşturdum. Çok feci bir ağrı girmişti.
Dün hayatım boyunca ağlamadığım kadar ağlamıştım. O yüzden başım ağırıyordu.
Yataktan kalktım ve dönüp Rüzgara baktım. "Kahvaltı hazırlamaya gidiyorum. Duș falan alacaksan eğer alabilirsin" dedim. Gerçekten saçmalamaya başladım. Adam kendi evinde duș alıp almayacağını sana mı soracak Aden.
Rüzgar bu halime gülüp başını salladı.
Odadan çıkıp kapının önünde elim kalbimde bekledim. Kalbim hızlı hızlı çarpıyordu. Ve gülüyordum.
Yașadığım onca şeye rağmen...
Rüzgar odadan çıkmadan kendimi mutfağa attım hemen. Ağrı kesici atıp Kahvaltıyı hazırlamaya koyuldum. Saat 11 oluyordu ve elimi hızlı tutmak zorundaydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEFRETLE AȘK (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction"Ne yaşadığını bilmiyorum ama gramını yaşamadığımı biliyorum" dedim sözlerime devam ederek. Tepki vermedi, Konuşmadı. Beklediğim bir şey olduğu için sadece yüzüne baktım birkaç saniye. Sonrada önüme dönüp yolu izlemeye başladım. Petrol marketinin ön...