Amikor közlöd velük, hogy biszex vagy
⭕ G-Dragon- Jiyoung, te is láttad annak a lánynak az alakját? Ugye de jól nézett ki? - kérdezed, miközben kíváncsian pillantasz vissza a mellettetek elsétáló lányra. Idegesen felmordult, majd kezedre fogva finoman szembe fordított magával.
- Jagiya, nem akarsz nekem elmondani valamit? - kérdezi, mire te szégyenérzetedben lehajtod a fejet. Hát mégis rá jött. Mondjuk aki ennyire egyértelműen a tudtára adja, az ne csodálkozzon...
- H..hogy vetted észre? - remeg meg hangod, és szemébe nézel. Meglepetésedre nem undorral, sokkal inkább szerelemmel nézett vissza rád.
- Nem volt nehéz, ha már ilyen egyértelmű jeleket adsz. - neveti.
- És így is elfogadsz? - suttogod, ő pedig kedvesen az arcodra fogott, majd egy apró csókot nyomott ajkaidra.
- Még szép, hogy elfogadlak. Nekem mindenhogy tökéletes vagy.(oh man, fangörcsölök a saját írásomra ; #nemvagyoköntelt)
⭕ T.O.P.
- Nem tudom hogy mondjam ezt el, de... - motyogtad, ő pedig lassan lerakva olvasott könyvét rád emeli tekintetét.
- Igen? - suttogja, és látszik rajta, hogy bizony őt is kezdi elkapni az ideg.
- A lányokhoz is vonzódok. - mondod ki végre kereken, és várod reakcióját. Még levegőt sem vesz, mire azt hiszed, hogy sokkot kapott.
- Seu..
- De hát ez nem jó, T/N! - rikácsolja, és szélsebesen pattan fel helyéről.
- Mi..miért nem?
- Most gondolj bele. Már nem csak a világ összes pasijával, de már a nőkkel is meg kell küzdenem a kegyeidért!
⭕ TaeyangNem kapná fel a vizet, sokkal inkább teljesen más felé kalandoznának gondolatai.
- Oh, szóóóóvaaaaal...a lányok is fel tudnak izgatni... - motyogja egy mindent sejtő mosollyal. Egyszerre meg is nyugszol, viszont fel is húzza az idegeidet.
- TAEYANG, NA NE MONDD KOMOLYAN-
⭕ Daesung- Baby, te a lányokhoz is vonzódsz. - állapítja meg hirtelen, te pedig nem érted ezt a gyors kijelentést így a pillanat hevében.
- Ezt mégis honnan veszed? - vonod kérdőre, és támadóan az arca elé tolod a kezed, melyben a telefonod van.
- Hmm...nem is tudom. Talán mert egy lányról nézegettél képet, akin csak egy fehérnemű van?
- Ümm...
- De ne félj. Tudom, hogy engem sosem hagynál el. Ahhoz túl szerethető vagyok.
Itt is van az ígért rész, remélem nem okoztam csalódást💚
Véleményeket várom! ;)