Amikor megbámulsz az utcán egy idegen lányt, és féltélenyek lesznek
(KhM...+16? Ez után a rész után mindenképp elmegyek gyónni...de rajtam már az sem segít:'))
㊙️ SanaSana kifejezetten féltékeny típus, így nem is kérdéses, mennyire berágott rád, amikor egy idegen lányra pillantottál az utcán.
A helyzet pedig pont nem volt a legjobb, mivel egy étterembe készültetek. De Sana így is megtalálta a módját a bosszúnak.
- Édesem, ide tudnád adni a sót? - kérdezi barátnőd aranyos hangon, mikor már az étteremben ültök. Nem sejtve semmit kissé kitolt fenékkel nyújtózkodtál a sóért, amikor is Sana keze szoknyád alá csúszott. Szerencsére senki sem nézett rátok, bár már az apró sóhaj is feltűnő lenne, ha nem lenne ekkora zsivaj.
- S..Sana, mit csinálsz?
-Nem szerelmem, itt az a kérdés te mit csinálsz? Annak a lánynak biztosan nem engedted volna, hogy így érjen hozzád, igaz?
㊙️ MomoA JYP táncterme felé mentetek, amikor is elbotlottál, és az egyik új gyakornok lányra estél. Momo végig nézte az egész akciót, arcáról pedig csak úgy sütött a féltékenység.
A próbaterembe beérve kedvesed nagy erővel lökött a falnak, majd éhesen ajkaidnak tapadt.
Ez a kellemes gyönyör sem tartott sokáig, mivel pár perc elteltével hirtelen elvált tőled. A terem széléről behúzott egy széket, majd leülve rá megpaskolta combjait.
- Gyerünk baby, mutasd meg mennyire szeretsz engem. Légy jó, és táncolj valami szexit anyunak...(már a gondolatba is belehaltam. bye)
㊙️ Tzuyu
Tzuyu sosem volt az a "büntetős" fajta. Ha féltékeny lesz dühét sosem rajtad vezeti le, hanem a személyen aki miatt féltékeny lett.
A karácsonyi vásáron sétáltatok, amikor is egy idegen lány keze derekadra tévedt. Egy nagy sikítással ugrottál szerelmed mögé, aki visszahúzódó énjét hátra fagyva lökte meg a csaj vállát.
- Mit képzelsz, mit csinálsz az én Jagimmal? Szerintem te nagyon nem akarod ezt. De még mielőtt itt hagynálak, képzeld el ahogy éjszaka én fogom így szorítani a csípőjét. Szerintem nem valami szórakoztató gondolat számodra, nem de?