Amikor Harry Pottert néznek, és megkérdezed/megkérdezik nézheted-e velük
Nem emlékszem, hogy megköszöntem volna a 20K nézettséget. Ha nem, utólag is nagyon köszönöm életeim. Meg sem érdemlem xdd
⚡Shownu
Minden vágya az volt, hogy hozzá bújva vele együtt nézd a Harry Pottert. Nem nyálas film, de tökéletesen el tudtatok volna róla beszélgetni.
Te épp az anyukáddal beszélgettél az egyik szobában, mikor is meghallottad kedvesed aranyos hangját.
- Babe, nem akarsz jönni? - kiáltja halkan, te pedig akaratlanul is elmosolyodsz. Elköszönve anyudtól letetted a telefont, és oda siettél a nappaliba. Aranyos tekintettel terpeszkedett a kanapén, és rád nézve intett egyet.
- Szóval...szeretnéd, ha veled nézném? - húztad agyát játékosan, mire megelégelve kezedre fogott, a másik pillanat pedig már ölében ültél.
- Nem is kérdés, T/N. Voldemort halálát nem olyan jó átélni egyedül...
⚡I.M- Changkyun... - álltál meg előtte ártatlan tekintettel, mire hümmögött egyet.
- Igen, hercegnőm?
- Nézhetek veled, ümm...filmet? - kérdezted bátortalanul, mire meglepetten rád nézett. Még sosem filmeztetek együtt, ilyenkor álltalában te a vizsgáidra készültél, amíg ő valami filmet nézett.
- Sz...szóval velem szeretnéd nézni a Potter Harry-t? Mármint a Harry Pottert? - kérdezi még mindig megszeppenve, és minden szó nélkül arrébb ül, helyet csinálva neked.
Egy mosoly kíséretében mellé telepedsz, majd egy apró csókot nyom fejed búbjára.
- Máskor is meglephetnél így, T/N-si.
⚡Jooheon- T/NNN, nézd velem a filmet kérlek. Jó lesz, esküszöm! - tapad rád még jobban, mire egy frusztrált sóhajt hallatsz. Még sosem láttad a Harry Pottert, de nem is igazán akartad megnézni. Nem vagy oda az ilyen filmekért.
- Nem is tudom, Jooheon... Biztos jó lesz?
- Igen baby, higgy nekem. Nagyon jó lesz, de ha nem tetszik nézhetünk valami mást is. - vigyorogja, majd füledhez hajolt. - De ha filmezni nem akarsz, csinálhatunk valami más kellemes időtöltést is... Rajtad áll.
⚡MinhyukÉpp telefonon beszélgettetek, mikor is meghallottál egy női hangot. Nem tudtad ki az, így inkább rá kérdeztél.
- Ugyan babe, csak filmet nézek. Nem akartál át jönni, így valamit kezdenem kellett magammal... - súgta elég félreérthetően, neked pedig a lélegzeted is elállt.
- M..Minhyuk ugye nem...? - kérdezted, hiszen a lehető legrosszabbra gondoltál.
- Mi az kislány, csak nem rosszra gondoltál? Mentségemre, a Harry Pottert nézem. Csak akkor néznék felnőtt filmet, ha mi lennénk benne. De most, hogy tudod mit nézek nem akarsz át jönni? Ha akarod, nézhetünk azt is amire te gondoltál.
⚡HyungwonHyungwonnak ma elég kényes napja volt, így nem is akart sokat veled lenni. Bevonult szobátokba, majd csak annyit hallottál, hogy a Harry Pottert nézi.
Halkan kopogtál az ajtón, amire a válasz egy szűkszavú "mivan" volt.
- Hyungwon, nézhetek veled filmet, kicsit u...
- Igen, édesem. Gyere csak be. - kiáltotta már-már meglepetten, te pedig egyből benyitottál. A földön ült teljesen magányosan, amit nem igazán értettél. Azonnal oda mentél hozzá, majd leülve mellé szorosan magához húzott.
- Nem jó egyedül lenni, de kínos lett volna bevallani. Még jó, hogy ilyen bátor Jagim van nekem.
⚡Kihyun- És akkor jön ez az izé, és az egész versenyt elrontja! Ezt nem hiszem el! - szitkozódik hisztérimusan, te pedig meglepetten nyitsz be hozzá. Popcornt töm szájába, majd rád nézve mindent abbahagy, és teljesen ledermed. Egy nagy nyelés után megpaskolja a mellette lévő helyet, és küld egy apró mosolyt neked.
- Esetleg...nem akarod velem nézni, kedvesem? Mert így egyedül nem is olyan izgalmas. - teszi drámaian szívére jobb kezét, te pedig egy nevetés kíséretében oda bújsz hozzá. Nem mintha nem tudnád, mennyire el volt magával is.