54. WayV - Amikor...🔸

1.9K 87 41
                                    

Amikor együtt fürödtök, miközben csak "barátok" vagytok


🔸Lucas

- Esküszöm, rád sem fogok nézni... - forgatja szemeit barátod, ahogy a kád mellett álltok.
- Rendben, akkor...akkor levetkőzök... - adod be derekad. Péntek este. Épp egy házibuliból jöttetek meg hozzád, este van, fáradtak vagytok, így már semelyikőtöknek sincs türelme a másikra várni amíg lefürdik.
Egyszerre veszitek le ruhátokat, majd a tust megengedve álltok be a víz alá. Végig el vagy fordulva Lucastól, hiszen ígérete ellenére érzed magadon tekintetét, ami szó szerint felfal.
Pár perccel később két tenyeret érzel meg csípődön, majd egy meleg testet, ami szorosan a tiédhez simul. Elakad lélegzetet, ahogy Lucas mély hangját hallod meg füled mellett, ahogy érzékien el kezd bele suttogni.
- Az egy dolog, hogy megígértem, hogy nem nézek rád. Viszont azt nem mondtam, hogy megérinteni nem foglak...

(lucas az az ember, akinek hagynám hogy megrontson×-×)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(lucas az az ember, akinek hagynám hogy megrontson×-×)


🔸Ten

Sunyi, már-már alattomos technikával vesz rá, hogy vele fürödj. A táncteremben mindig is csak egy zuhanyzó volt, így nem is kérdés, hogy amikor nagyon vágyik rád, pont akkor hív el egy kiadós táncpróbára.
- T/N, sajnálom, de nincs más választásod. Velem kell, hogy fürödj... - játssza a a drámait, miközben belül vigyorog a gondolat hallatán.
- Inkább megvárlak, úgyis lenne még egy kis do... - Tennek ekkor fogyott el az önuralma. Durván rántott magához, majd egy gyors fordulat után máris a kabinban álltatok, ahol lassan kezdte rólad lehúzni trikód pántját, miközben nyakadba bújt.
- Most magadat akarod átverni, vagy tényleg vak vagy? Te is tudod jól, hogy nem azért hívtalak el, hogy megtanítsam a Take Off koreóját...

🔸Hendery

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


🔸Hendery

A helyzetet persze próbálná nyugodtan, kissé viccelve elviselni, kisebb-nagyobb sikerrel. Talán jobban zavarban is van mint te, de ezt próbálja teljesen erejével elrejteni, kisebb-nagyobb sikerrel...
- Hendery, ide tudnád adni a tusfürdőt? - kérdezed aranyos hangon, miközben magadban jót nevetsz megszeppent arcán. Bólint egyet, majd az említett tárgyat leveszi a polcról, de nem adja oda. Értetlenül nézel rá, miközben ő perverzen elvigyorodik. Ennyi volt a shy Hendery.
- A barátok segíthetnek egymásnak, nem? Mi lenne, ha segítenék lemosakodni? Szerintem nem fogod megbánni... - motyogja, miközben végig néz rajtad, érzékeny részeiden alaposan elidőzve.

§ Kpop Imagines §Where stories live. Discover now