Ééés a várva várt kawaii rész ^^
Nem vagyok egy nagy romantikus alkat ha az írásról van szó, kicsit jobban fekszik nekem a szaftosabb tartalom, de remélem elfogadható lett :D+ Van valaki, aki segítene nekem jobban megismerni az Enhypent? Eddig minden bandán sikerült kiigazodnom, csak rajtuk nem, hehe :')
Szavazás a végén!!
Amikor először hallanak téged szívből nevetni
💐 Sunghoon
Eddig nem volt olyan alkalom, amikor mertél volna előtte szívből nevetni. Már régóta ismeritek egymást, de te túl visszahúzódó vagy ahoz, hogy ki merd engedni előtte a hangod. Sunghoon viszont annál jobban ki akart belőled csalni egy jó hangos röhögést.
Barátod és te a második randitokon voltatok, amikor is a moziteremből kijövet elkezdezte a filmkaraktereket kifigurázni.
- Tudod T/N, amikor az a pasas hirtelen kiugrott a csaj elé, ő meg olyan hangon visított fel, mintha most kapták volna rajta, hogy pornót néz! - utánozza a női szereplő hangját ugyan azzal a visításos formával, mire te már nem bírod tovább, és vállára nehezedve orrhangon röhögcsélni kezdesz. Sunghoon meglepetten ölelte át derekad, megtartva tested, míg egy boldog mosollyal arcán hallgatta nevetésed.
- Húha T/N, te ilyet is tudsz? Asszem többet fogunk moziba jönni, ha ilyen cuki hangon tudsz röhögcsélni azon, ahogy utánozom a karaktereket. - nyom egy puszit hajadba, amikor is piros arccal a mellkasába fúrtad a fejed, zavarba jőve kedves szavaitól.💐 Sunoo
- Szia baby, mizujs? - könyököl padodra kitartó udvarlód, Kim Sunoo.
Sunoo teljesen beléd van esve, amit tagadni sem tud, de nem is akarja. Minden reggel hízelgően közelíti meg padodat, akármennyiszer is közlöd vele, hogy nem akarsz tőle semmit.
- Szia, Sunoo. Ma milyen bolondsággal szeretnél a kedvemben járni? - könyökölsz te is a padodra vele szemben, és elmosolyodsz az ő vigyorát látva. Nem tehetsz róla, de még számodra is aranyos a srác.
- Gondoltam unod már a rózsákat meg a csokikat, úgyhogy hoztam neked valamit, amit minden reggel megemlítesz nekem. - simít mutatóujjával kézfejedre, a csikis érzés hatására pedig azon nyomban elhúzod a kezed.
- Na és mi lenne az?
- Ugye minden reggel az az első kérdésed számomra, hogy ma milyen bolondsággal készültem a számodra. Nos, ma elhoztam a legbolondabb dolgot, amit el tudsz képzelni! - egyenesedik ki büszkén, te meg már most majdnem elneveted magad magabiztos arcát látva.
- És mégis hol van?
- Itt, előtted. - mutat magára. - Mert én bolondul beléd szerettem, te szépséges hajadon!
Nem bírod tovább, és már-már felismerhetetlen hangon nevetni kezdesz mellette. A nevetésed hallatán ő is kuncogni kezd, le nem véve csillogó szemeit rólad, amikből csak úgy süt a szerelem.
- Remélem, a holnapi ajándékommal is majd így még tudlak nevettetni, édesem!