Amikor megkérik a kezed
(maffia verzió)
🔶 Sunghoon
Te voltál az első személy, aki be tudta törni Sunghoon szívét. Mindig is ott voltál neki, bármit is vétett, vagy bármit is tett. Évek óta függtök egymástól, így gondolta, miért ne pecsételhetné meg ezt a kötődést kézzel fogható, hivatalos formába?
Épp mentél le a nappaliba, amikor is minden elsötétült. Azt hitted, elment az áram, de egyszer csak meghallottad szerelmed hangját, ami egy magnón ment.
- Nem vagyok egy jó ember. Nem is ígérem, hogy valaha is az leszek. Viszont melletted, T/N, úgy érzem, én vagyok a legjobb ember a világon. Színessé teszed szürke napjaim, és még akkor is lopsz bele egy kis rózsaszínt, ha az teljesen fekete. A mosolyod erőt ad nekem, és én is erőt akarok adni neked. Elcseszett egy élet amiben vagyunk, tudom, de akkor is...szeretlek. Szeretlek, és azt akarom, hogy te is viszont szeress. Amíg a halál el nem választ. - az utolsó mondat már nem lejátszásról megy, a hang hátad mögül jön. Könnyes szemmel, és nagyokat szipogva fordulsz meg, és a boldogan mosolygó Sunghoon szemébe nézel, aki egy gyönyörű gyűrűvel a kezében térdel előtted.
- Szóval? Hajlandó vagy szeretni engem életed végéig?
- Még annál is tovább...
🔶 Ni-Ki- Mit ünneplünk? Történt valami fontos? Vaaagy...gyászolunk?? - riadsz fel gondolataidból, ahogy beléptek az egyszerű sütiző bejáratán. Ma nem tartott veletek testőr, hiszen ez a nap különleges. Mindkettőtöknek.
- Na, már sütizni sem vihetlek el? Pedig előre megrendeltem már neked az epres tortaszeletet... - húz magával, előre lefoglalt helyetekre.
- Hmm... jó, megfogtál. Hol is van az az említett tortaszelet? - kérdezed, ő pedig hangosan felnevet aranyos viselkedéseden. Csakis te tudod őt megnevettetni. Csakis te ismered a maffia énjével szemben álló oldalát.
Amint kihozzák a sütit egyből enni kezded. Minden szép és jó, amíg valami keményre nem harapsz. Kíváncsian veszed ki a szádból a kemény tárgyat. Meglepetésedre egy gyönyörű jegygyűrűt rágcsáltál ezidáig. Lesokkolva nézel az előtted ülő NiKi-re, aki mit sem várva felteszi neked a nagy kérdést.
- T/N, leszel a hízótársam egy életen át?