97 liners különböző szituációkkal :D
✨Jungkook✨
Amikor rajta kapnak titeket szex közben
- Ah Jungkook, gy..gyorsabban, kérlek... - túrsz fekete tincsei közé, ő pedig kérésedet teljesítve egy sokkal gyorsabb tempót vesz fel. A konyhapulton már magában sokkal szexibb hatása volt az egésznek, csak arra egyáltalán nem számítottatok, hogy pont most fog megjönni a többi tag is.
- Szereted itt csinálni, igaz? Izgató az érzés, hogy bármikor rajta kaphatnak minket, T/N? - kérdezi barátod, nem lassítva a tempón. Épp készülsz neki válaszolni, amikor is egy jó magas oktávú sikításra lesztek figyelmesek.
- Csak azt ne mondjátok, hogy tényleg a konyhában csináljátok! Én ott még rohadtul főzni akartam! - kiabálja Jin eltakart szemmel, mire párod gyorsan ugrik el mellőled, és ijedten néz hyungja felé.
- Jin nem úgy volt, hogy este érsz haza?
- Nem úgy volt, hogy a szobádon kívül minden helyen tilos kufircolni? - kiablája idegesen, majd épp készülne elmenni, amikor is még utoljára visszafordul hozzátok.
- Csak azt mondjátok, hogy az étkező asztalon nem voltatok. - mondja könyörgő hangon, ti pedig egymásra nézve inkább nem is válaszoltok erre a kérdésre.✨Yugyeom✨
Amikor elhiteted vele, hogy biszex vagy
Barátodat nagyon meglepte az újonnan szerzett információ, de egyáltalán nem zavarta a dolog. Egy egész történet leforgott agyában kettőtök jövőjéről, így egy ideig nem is adott semmilyen ételjelet a kijelentésed után.
- Ümm Yugyeom, ez zavar t..téged? - remeg meg hangon, mire édesen felnevetve kezedre teszi a kacsóját.
- Dehogyis, babe. Nagyon örülök, hogy vonzódsz a lányokhoz... - vigyorogja önelégülten, amit nem tudsz igazán hova tenni.
- E..ezt meg hogy érted?
- Úgy értem, hogy így már nincs semmi akadálya az édes hármasnak. Perszee... - hajol közel füledhez, hogy a mondat másik végét már a füledbe tudja súgni. - csak ha te is benne vagy...
Majdnem elröhögted magad, amit észre is vett.
- Most meg mi ilyen vicces?
- Csak vicceltem Yugyeom, de aranyos, hogy elhitted. - neveted, majd egy apró sikkantás hagyja el ajkaid, amikor hirtelen az ölébe húz.
- Ravasz húzás volt, édesem. De azért még gondold át ezt az édes hármas dolgot.
- Yugyeom, attól még hogy valaki mindkét nemet szereti, nem akar egyszerre mindkettővel szexelni.