Amikor közlöd vele, hogy ő neked az első(megint+16?)
Bevezető : Az első kapcsolat mindig a legnehezebb. Főleg, ha a másik fél jóval tapasztaltabb. Ebbe a szituációba keveredtél te is szerelmeddel, aki már kicsivel feljebb akart lépni azon a bizonyos szinten kapcsolatotokban...
♦️ Xiaojun
Nem tudná mit is csináljon, hiszen nem gondolta volna, hogy valaha is első lesz egy lánynak.
- A..akkor most lassítani kéne? Vagy ne is csináljuk? - támaszkodik meg feletted, de gondolatai már rég máson járnak, és legszívesebben már rég benned lenne, de nem akar neked fájdalmat okozni.
- Junnie, kérlek, nagyon kérlek csináld már... - súgod neki frusztráltan, ő pedig sejtelmesen elmosolyodik.
- Nem is tudom, Jagiya...olyan jól hangzik ahogy könyörögsz... De mivel ez az első alkalmad, csakis az lesz, amit te akarsz kicsim.♦️ Yangyang
- Yangyang, én még nem... - próbálod már huszadszorra elmondani, de folyton félbeszakít.
- Édes, meg se szólalj. Tudom mit akarsz mondani. - súgja, majd figyelmeztetés nélkül beléd hatol, neked pedig a fájdalomtól a könnyeid is folyni kezdenek.
- Naa, miért sírsz? Ennyire rossz? - kérdezi, és elkezd benned mozogni.
- Azt akartam mondani, hogy...hogy még szűz vagyok... - préseled ki magadból a szavakat, majd várod válaszát, de csak elég soká hajlandó reagálni.
- Baszki.♦️ Hendery
- Hendery, én még szűz v...
- Én is. - vág szavadba, utána pedig csak meglepődve néztek egymásra.
- É..én azt hittem, hogy te már... - dadogod, mert abban a tudatban éltél, hogy ő már nem szűz, úgyhogy az új információ rendesen meglepett.
- Én meg azt hittem, hogy te voltál már pasival. - gondolkozik el, majd lágyan elmosolyodva ölel át kedvesen. - Nem számít, hogy voltunk-e már bárkivel is. Szeretlek, és ígérem, hogy tökéletes lesz mindkettőnk az első alkalma. D..de csak ha biztos vagy benne...♦️ Taeil
A bókmester, egyben a tökéletes Taeil. És ebben sem lenne rossz.
- Ah, elmondhatatlanul örülök, hogy én leszek neked az első. - ámuldokik, és annyira belemerül az örömbe, hogy még téged is elfelejt.
- Taeil, ömm... - dadogod, hiszen ott feküdtél előtte meztelenül, és már kezdted magad kínosan érezni.
- Hm, mi az baba? Imádom a látványod, egyszerűen a rabja vagyok. Legszívesebben nem is engedném, hogy itthon egy szál ruha is legyen rajtad... De most inkább kezelésbe veszlek, mit szólsz?
♦️ KunAnyai ösztönei itt sem hagynának cserben, végig túlaggódná magát.
- Nem akarom, T/N! Mi lesz, ha ezután meg fogsz unni? ÉS HA LUCAS RÁD FOG HAJTANI?? - drámázik, tudván, hogy Lucasnak mindig is bejöttél. Sosem gondoltad volna, hogy Kunt ennyire zavarja a fiatalabbik nyomulása, hogy már le sem akar feküdni veled.
- Kun, attól még, hogy nem leszek szűz, nem leszek egy olcsó ribanc. Mellesleg te is tudod, hogy Xuxinak csak a szája nagy. - próbálod megnyugtatni, ami láthatóan segít neki.
- Igazad van. Ha jól csinálok mindent, és egy felejthetetlen éjszakát szerzek neked, csak is rám fogsz vágyni. Egy zseni vagy, szerelmem! - kiáltja, te pedig magadban már el is tervezted, hogy fogsz végezni vele, ha továbbra sem fog bízni magában.♦️ Sungchan
Nem jártas a dologban, mégis tökéletesen csinálna mindent. Végig figyel rád, és csakis téged helyez előnybe.
- Baby, ha szólsz, egyből megállok, oké? - kérdezi már ötödszörre, de igazából jól esik aggódása.
- Sungchan, tényleg nem kell annyira aggódnod értem.
- Rendben, rendben, de azt akarom, hogy sose vágyj majd másra, csakis rám... Úgyhogy mivel én leszek neked az egyetlen férfi életben, minden egyes alkalmat különlegessé akarom tenni.♦️ Shotaro
Üzenetben tudta meg ezt az információt, úgyhogy 100%-ban nem volt hétköznapi a szituáció.
Shotaro : T/N, te szűz vagy?
T/N : Ömm...aha.... De miért is kérdezed?
Shotaro : 😏
T/N : Tudod mit? Inkább tudni sem akarom
Éés vége is lett az nct ot23 sorozatnak ^^ a jövőben még írnék velük ilyen ot23 részt (vagy amennyien akkor lesznek xd)Olvasna még velük valaki ilyen részeket?