Sokatok kért ilyen jellegű részt, így elhoztam nektek egy már rég tervezgetett bandával ^^ (a következő rész a Monsta X-el fog íródni, ígérem babák)
🔗 Jacob
- Először nem igazán tudja, mit kéne ilyenkor csinálnia.
- Nagyon bántja a lelkét, hogy nem vette előbb észre mennyire el vagy veszve.
- Egyből segít neked, próbálja a legjobbat kihozni belőled.
- A bűntudat örökké marcangolni fogja, bárhogy is próbál rajta túllépni.
-"Annyira sajnálom, hogy így magadra hagytalak. Annyira sajnálom, T/N..."
🔗 Baron- Teljesen kétségbe esik, és magát hibáztatja a történtek miatt.
- Minden percében azon van, hogy kimutassa mennyire fontos vagy a számára.
- Esténként lefekvés előtt még mindig sokat beszél magában a bűntudat miatt.
- Egy idő után sikerül túllépnie rajta, de a feléd érzett rajongása sosem fog megkopni.
-" Egy angyal vagy számomra, T/N. És nekem a földön van rád szükségem, angyalom"
🔗 Lou- Nem mutat különösebb érzelmet, de teljesen össze törik lelkileg.
- Benned és saját magában is csalódik. A történteken pedig sosem fogja magát túltenni.
- Állandó szeretgetések, a nap minden pillanatában.
- Máshogy tekint rád, mint az előtt. Sokkal inkább felnéz rád.
-"Igérd meg, hogy soha többé nem fogsz ilyet tenni, Jagiya!"