❤️ Suho
- A világ leggondoskodóbb barátja lenne.
- Minden második randitok a könyvtárban lenne, ahol összeválogatott könyvekből szerelmes verseket olvasna neked fel.
- Udvarias, de ha egy másik férfiről van szó, ez a jó tulajdonsága egyből eltűnik, és máris egy teljesen másik oldalával találkozhatsz.
- Hamar megkérné a kezed, hiszen már a negyedik randitok után a közös gyermekeitekről álmodozna.
- "Olyan vagy nekem mint, Júlia Rómeónak... az életet jelented nekem"
❤️ Chanyeol
- Zenerajongó vagy? Remélem, hiszen biztos lehetsz benne, hogy e-mellett a szerelmes hős mellett tuti nem maradnál ki egy romantikus szerenádból.
- Minden este küld egy szelfit valamilyen bohókás arckifejezéssel, hogy egy kemény nap után felvidítson.
- Gyakran mész vele a konditerembe, de ez is inkább neked kedvez (nem rosszra gondolni).
- Folytonos homlokcsókok, de néha át mennek valami teljesen másba.
- "Te vagy az én múzsám, Jagiya"
❤️ Baekhyun
- Romantikus együtt kelés? Egy frászt, minden reggel az egyik poharad eltörésére kelsz fel, szerelmed jóvoltából.
- Lehetetlenül bújós, konkrétan kisajátított a párnájának.
- Minden próbára elvisz, csak hogy villogjon neked tudásával.
- A perverz viccek szinte megszokottak, tömérdeket kapsz belőle.
- "Baby, nagyon jól áll a pólóm, van alatta valami? *mindent sejtő mosoly*