Amikor filmet néztek, és pont egy szexjelenet jön
❌ Seonghwa
Mivel kapcsolatotok még igazán friss volt, így kissé kellemetlen helyzet volt az együtt töltött filmezés, főleg ha tele van intim részekkel.
- Ömm...nem kérsz egy kis harapnivalót? Mármint nem úgy, vagyis...ahj...
- Hwa, mi lenne ha egy másik filmet néznénk? - kérdezed, hogy egy kicsit old a feszültséget.
-Imádlak baby.❌ Hongjoong
- Az oké, hogy van benne olyan jelenet, de hogy ennyi... - mormogtad, barátod pedig jót nevetett durmogásodon.
- Édesem, csak nem zavarban vagy? Vagy esetleg elkalandozott a fantáziád? - csókolt nyakadba finoman, te pedig már nem csak zavarban leszel, de az arcod is egy túlérett paradicsom lett.❌ Yunho
- Baby, amióta elkezdődött a film, azóta a mosdóban vagy. Igazán kijöhetnél, tényleg nem mutatnak semmi olyat! - kiáltott be hozzád párod, te pedig bátorságot merítve mentél ki hozzá, majd leheveredtél mellé a kanapéra.
- Tényleg nincs benne olyan jelenet?
- Nem dehogy, csak a csaj épp most készül a pasit...
- YUNHO!❌ Yeosang
- Ez annyira visszataszító, máris elment a kedvem attól, hogy mi csináljuk. - finnyáskodik párod, épp mikor is kezei csípődre siklottak. Megforgattad szemeid, és kezeire fogva eltoltad magadtól.
- Akkor mi lenne, ha nem tapiznál? - indultál meg a konyhába, ő pedig egyből utánad eredt.
- Azért ennyire ne vedd komolyan!❌ San
- Mindig is fantasztikus érzékem volt a filmek kiválasztásához. - súgta füledbe, és még inkább hozzád préselte magát.
- Mi jöhet még? - súgtad magadnak, de persze neki ezt meg kellett hallania, mivel neki a fenekén is fülek vannak.
- Mondjuk... San ötven árnyalata?❌ Mingi
- J..jagiya, mi lenne ha valami nyugodtabb témájú filmet néznénk? - kérdezi, és már konkrétan félelemmel nézi a tv-ben történő eseményeket.
- Miért, mi lenne az a nyugodtabb témájú film?
- Mondjuk az Én kicsi pónim?
- Édesem szeretlek, de az Én kicsi pónimat inkább hanyagolni kéne ebben a korban.❌ Wooyoung
- Láttad mit csinált? Jézusom, hogy szeretheti valaki EZT? - kérdezed, majd párodra néztél, akinek arcára konkrétan rá volt írva a válasz.
- Tudod mit, Woo? Inkább ne mondj semmit.
- Te tudod angyalvirágszálam, te tudod... - vigyorog arcodba, és már csak "kedvességből" jobban felhangosítja a tv-t.❌ Yongho
- Én sosem lennék képes ezt tenni veled, Jagiya. - néz szemeidbe lágyan, melyekből csak úgy ragyogott a szeretet és az irántad érzett tisztelete.
- Ez nagyon aranyos Yon, de azért annyira nem kell, hogy még hozzám se érj. - fordultál neki háttal egy győztes mosollyal, de ő nem igazán így gondolta.
- Na, azért ennyire nem vagyok szent baby, bár te ezt tudhatnád. De ha nem, akkor szívesen bebizonyítom. - csap egyet fenekedre játékosan, majd egy lágy csókot hint nyakadba.