× VÉLEMÉNY De Keményen ×

1.3K 57 63
                                    

Aki hatalmas nagy blink, ezt inkább el se olvassa. Mert most a Blackpink (vagy a blinkek?) felé érzett NEGATÍV véleményemet fogom közölni, ami hogy is mondja...már jó ideje cseszi a csőröm, de ma valahogy végleg befellegzett.

Komolyan? Légyszíves mondjátok el nekem, mi az a bazi különleges dolog a Blackpinkben? Megváltották a világot, vagy mi a franc?
Mostanában mindenhol csak ez csöpög, nekem meg már teljesen elegem van belőle, már elnézést a kemény szavakért. Blackpink, Blackpink, Blackpink...

1. Jobb mint a BTS?

Nem, semmivel sem jobb mint a BTS. És miért is van nekem erről ilyen véleményem? Elmagyarázom.

A BTS tett azért, hogy eddig eljussanak. Nem voltak híresek, debütálásuk után évekig csakis a lejtőt súrolták. Lekezelték őket, mindennek elhordták a fiúkat, mintha nem is lenne igazi, komoly banda. Majdnem felbomlottak, a csődbemenés szélén álltak, mint egy kínai bolt magyarországon. A BigHit nem volt a csúcson, sőt. Talán az egyik legszegényebb kiadó volt a sok közül. Jesszusom, belegondolva a YG épülete egy mennyországnak mondható hely volt.

És itt a Blackpink. Szeretem a lányokat, higgyétek el. Imádom a számaikat, magáról a bandáról (vagyis inkább a kiadó pofátlanságáról nem ők tehetnek) való véleményemről pedig természetesen nem személy szerint ők tehetnek. És ezt utálom egy "istenített" kiadóban. Azt hiszik, hogy majd ha jól bepromózzák a debütáló bandájukat egyből mindenki behódol nekik? Rohadtul nem, szerény véleményem szerint. És az, hogy direkt minden számukat szexi koncepcióba forgatják, az már mindennek a teteje.

És igen. Ez lenne az.

Káromkodás, kemény beszólogatás, fenékrisza, egy túlfűtött ruci, és kész a tökéletes álca. Már nevetek rajta, de tényleg. Sírva röhögök. Mikor ad ki szerintetek a Blackpink új albumot? 2 év? Esetleg 3? Ezért utálom a YG-t. Nem a Blackpinket, hanem a YG-t. Mert erről a lányok nem tehetnek (remélem).
Teljesen mindegy, mert biztos vagyok benne, hogy abban is lesz nyolc szám, és majd azt is viszik mint afrikai gyerek a csokit. És ez a nagy durranás. Ja igen, azt meg el is felejtettem közölni, hogy az egyik biztos egy alap albumszám remixje lesz.

Ezzel nem a Blackpinket bántom, nem akarok toxic lenni, mert azt én is rühellem. Bevallom, a BTS sem sokkal különb a Blackpinknél. De mindennek van határa, még nekem is. Ez az én gondolkodásom, és nem félek közölni.

És most jöjjön az, ami a leginkább invitált arra, hogy ezt a részt megírjam.

2. Miért ilyen toxic rajongótábor a blink? (tisztelet a kivételnek)

A másik banda amit itt kiemelnék, az a Twice. Igen, mert őket már tényleg annyi bántás éri a blinkek miatt, hogy az már nekem fáj.
És nem tagadom le, once vagyok. Minden bandát szeretek, sosem szólok le egyet sem, de ők fontos szerepet játszanak a szívemeben...

ÉS MIKET LÁTOK MÁR MEGINT A TWICE COMMENT SZEKCIÓJÁBAN? HÁT PERSZE, HOGY A BLINKEK KÖCSÖGSÉGEIT!

ÉS MIKET LÁTOK MÁR MEGINT A TWICE COMMENT SZEKCIÓJÁBAN? HÁT PERSZE, HOGY A BLINKEK KÖCSÖGSÉGEIT!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Erről meg ne is beszéljünk :

Erről meg ne is beszéljünk :

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Gusztustalan. Nem tudok már többet hozzá fűzni. Miért nem táncolhat Momo szexi konceptet? Mert Lisa is olyat szokott? I'm sorry, my ribs, de nem.
Copyzza Lisat? Mikor kéremszépen? Sírtam amikor megláttam ezt a kommentet. Szabályosan sírtam. Több kommentben látom Lisa nevét, mint Momoét, aki konkrétan kidolgozta a belét, hogy egy ilyen szaros kis 3 perces videóba végre kibontakozhasson.

Igen, Momo egyből egy kurva, de ha Lisa táncolja egyből szép és jó.
Ehhez többet nem is akarok hozzáfűzni.

3. Mi ez a sok ship? Mindenkihez illenek, vagy mi? (és ez a legtöbb bandára igaz)

Oké ha Lisa meg Jungkook hasonlítanak. Attól még nem fognak egy kertes házban lakni Washingtonban 7 gyerekkel, meg két nyúllal. És nem fogját minden nap egymást etetni méregdrága külföldi eperrel, persze porcukorral és csokival leöntve :) im sry, ha ezzel valakit megrontok, de ez az igazság.
Ha meg összejönnek, minden gratulációm övüké sok szeretettel :)

Na de, most komolyan.

A Blackpink tagok gyönyörűek. Bevallom, Jennie vetekszik Chaeyoung al a girl ideál listám első helyéért, de azt már nem értem miért shippelik őket egy olyan személlyel, akihez semmi köze sincs?
És ez minden bandára, és minden egyes idolra igaz!
Ezt inkább nagyvonalúan kérdezném ; miért? Az emberek miért akarják, hogy két férfi összejöjjön, miközben tisztában vannak vele, hogy nem melegek? Ez...ez beteg, sajnálom. Milyen érzés lehet nekik?
Nekem biztosan zavaró lenne, ha valaki akit nem is ismerek random bekiabálná, milyen jó lenne ha összejönnék egy lánnyal, akit testvéremként szeretek. Igen, biszex vagyok, de számomra nagyon irritáló (és szerintem minden bi-nek), ha leszbikusnak hívnak, miközben nem vagyok az.

Okés, térjünk vissza arra a dologra, ami miatt így ki izzadtam a hónaljmirigyemet.

Kérlek blinkek, ne legyetek ilyenek. Ezt minden banda érdekében mondom. Sokszor olyan érzésem van, mintha a blinkek le akarnák nyomni a többi rajongótáborokat. Mert egy része tényleg ezt csinálja.

Nem vagyok blink, és toxic fan sem vagyok. Egy átlagos csaj vagyok, akit valami nagyon zavart, és muszáj volt elmondania. Biztos vagyok benne, hogy most utáltok, de sajnálom. Ez van :-/

Meg még lenne ezer meg ezer dolog, amit éveken át lehetne fejtegetni, hogy vajon miért csinálják ezt? De szerintem ez épp elég volt nekem.

Még egyszer elnézést a kirohanásomért. Ismétlem : tisztelet a kivételnek! Nem a lányokat bántom, senkit sem akarok megsérteni.

Holnap hozok egy BTS-t addig is puszi a pocitokra💚
Meg már tervezgetek egy Twice részt is, mert megérdemlik ^3^

§ Kpop Imagines §Where stories live. Discover now