63. NCT (Make a Wish unit) - Amikor... ㊗️

1.9K 73 24
                                    

Amikor elesel előttük, és egy maradandó sérülésed lesz

㊗️ Taeyong

Épp a lépcsőn mentél le, Taeyong pedig szembem jött veled felfelé. Nagyon régen tetszik neked Taeyong. Épp ezért meg sem lepődsz, amikor látványától még levegőt is elfelejtesz venni. Hirtelen botlasz meg, majd zuhanni kezdesz. Az egész egy pillanat alatt történik.
A földön fekszel, de nem érzed a lábad, csak a belé nyilaló fájdalmat.
Figyelmeztetés nélkül emelkedsz meg a földről, és két erős kart érzel meg magad körül. Csodálkozva nézel a téged cipelő Taeyongra, aki a kórház felé veszi az irányt.
- Kitartás, T/N. Attól tartok mostantól sokkal jobban oda kell rád figyelnem. De mellettem biztonságban leszel. Megígérem...

㊗️ Doyoung

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

㊗️ Doyoung

Épp a műtőből toltak ki, amikor egy könnyes szemű Doyoungot pillantasz meg magad mellett, aki az ágy mellett sétálva foglya kezed.
Nem igazán vagy még magadnál, így fel sem tudod fogni mi történik, csak annyit, hogy nem tudod mozgatni altested. Egyből bepánikolsz, és gyorsan kezded kapkodni a levegőt.
- Shh...semmi baj, szerelmem, itt vagyok. Be fogjuk járni együtt a világot, megígérem. Nagyon boldog leszel... - súgja még mindig pityeregve, te pedig egyre inkább kezdesz magadhoz térni.
- Doyoung, nekem...ugye nem...
- De igen, T/N. Annyira de annyira sajnom... - súgja, és ekkor vágott beléd a felismerés. Nincs meg a jobb lábad.
Viszont Doyoung betartotta az ígéretét. Teljes életet tudtál élni, szerelmeddel oldaladon.

 Teljes életet tudtál élni, szerelmeddel oldaladon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

㊗️ Jaehyun

Amikor leestél a lépcsőn annyira megijedtél, hogy szívrohamod lett. Ennek már vagy három éve, de azóta sem tudtál túllépni a dolgon.
A szívednél lévő heg pedig mindig eszedbe juttatja az aznap történő incidenst.
Ma is Jaehyun alatt feküdtél, aki szerelmes csókokkal lepte el nyakad érzékeny területét. Minden jól is haladt, amikor is elért a mellkasodig.
- Állj! - kiáltottad, ő pedig egyből elszakadt bőrödtől. Kérdőn, már-már frusztráltan nézett szemeidbe, annyira hozzád akart érni.
- A sebhely a baj, igaz? Még mindig, baby? Miért nem akarod elhinni, hogy a sebhellyel együtt szeretlek?
- É..én csak, nem f..fogok tetszeni neked szex közben, aztán szakítani fogsz velem, és én...- dadogod össze- vissza, mire mosolyogva ajkaidra hajol. Lassan csókol rá a sebhelyre, és vérlázítóan a szemeidbe néz.
- "Nem fogok neked tetszeni szex közben?" Ez komoly, T/N? Hadd mutassam meg, mennyire imádom a sebhelyed... - súgja, és belevág az igazi mókába.

§ Kpop Imagines §Where stories live. Discover now