16. SuperM - Amikor.../MAFFIA V. ✴️

2.2K 81 25
                                    

Amikor közlöd velük, hogy terhes vagy/ MAFFIA V.

✴️ Taemin

Épp Taemin irodája felé tartottál, két pozitív terhességi tesztel a kezedben, hatalmas izgatottsággal. Már régóta próbálkoztok a babaprojektel, és hatalmas boldogsággal tölt el, hogy végre sikerült.
Irodája ajtaja elé érve nem vártál, hatalmas ricsajjal nyitottál be, egyből elkiáltva magad.
- Taemin, ezt nem fogod elhinni!! - kiáltottad, de körül nézve vetted észre, hogy éppenséggel egy megbeszélés közepén zargattál be. Férjed kissé meglepetten nézett rád, de ahogy a kezedben tartott tárgyakra nézett, egyből felpattant helyéről.
- Uraim a tárgyalást berekesztem. - hadarja, majd amint kiment mindenki, egyből hozzád rohant, szorosan átölelve.
- T/N... Ezek azok? - kérdezi aranyosan, mire bólogatsz. - Annyira köszönöm. Ígérem, hogy fantasztikus élete lesz a csöppségünknek. - könnyezik be, hátrahagyva kemény maffiafőnöki énjét.

 - könnyezik be, hátrahagyva kemény maffiafőnöki énjét

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✴️ Baekhyun

- Ma már megint az épületben nyírtak ki egy pasast, pedig megmondtam nekik, hogy bent még eszükbe se jusson ilyesmi. - nyit be párod hirtelen, és egyből elkap az idegesség mérges hangját hallva. Talán nem az a legjobb pillanat elmondani neki a nagy hírt?
- I..igazán? - remegett meg hangod, a konyhában tartott meglepetésre gondolva. A konyha asztalra tettél ki egy babacipőt, így tervezted a tudtára adni, hogy kisbabátok lesz, tudván, mindig oda megy egyből. Hallod lépteid, ahogy bemegy a konyhába, majd leülepedik a teljes csönd. Megtalálta. Hirtelen lép eléd, a kanapé elé állva, kezében a kis cipőpárral.
- Édesem...ez igaz? - emeli rád könnyes tekintetét, te pedig megnyugszol, hiszen nem történt semmi baj. Közelebb lépve hozzád ül le melléd a kanapéra, szorosan átölelve téged, vállai pedig remegni kezdenek, tudtodra adva, hogy bizony sír.
- Pont erre van szükségem. Mindig is erre volt szükségem. Annyira, de annyira szeretlek.

 Annyira, de annyira szeretlek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

✴️ Ten

- Ahahahaaaaaa, nincs kedvem újra dolgozni menni. - lép be reggel álmos tekintettel szerelmed, te pedig ijedten állsz fel a mosdóról, megtörölve könnyes szemeid. Reméled, hogy nem veszi észre, de úgy tűnik nem jársz sikerrel.
- Baby, minden oké? Megijesztesz. - guggol eléd, belőled pedig újra kitör a sírás. - Mondj valamit szerelmem. - törli meg könnyes szemeid, te pedig erőt véve magadon szemeibe nézel.
- T..ten tudom h..hogy neked itt a maffia é..és nagyon nagy felelősséggel jár, d..de én terhes vagyok. - gyűröd ki magadból a szavakat, és folytatnád is, ha szerelmed nem hívna egy észveszejtő csókba.
- Mondd ki újra...

§ Kpop Imagines §Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin