52. NCT - Mark {+18} 🖤

1.9K 67 55
                                    

Mozgalmas éjszaka volt ma a városban, sokkal mozgalmasabb mint szokott. Az autók zaja betöltötte az éjszakát, kint pedig majdnem teljesen világos volt a bárokból kifolyó fényektől. És ez az este nem csak ezek miatt volt másabb. Hanem azért is, mert ma este végre te is fent voltál, és részese lehettél ezeknek a pezsegő dolgoknak. Egy bárban, a barátaiddal.

Természetesen nem kell részletezni, hogy csak legjobb barátod, Mark miatt vagy itt. Általában sosem mész sehova, és inkább otthon maradsz olvasgatni. Még részeg sem voltál soha, úgyhogy Mark ezt az estét választotta a legalkalmasabbnak, hogy leitasson. Különösebb tervei nem is voltak veled, indoknak is csak azt találta, hogy "Szeretné, ha a legjobb barátjával is ihatna egyet."

Persze te hiú vagy, így észre sem vetted Mark mennyire egy álszent.

- Jaj igen, Úristen! - gördültél le a székről, mikor taj részegen szóltál volna a pultosnak, hogy hozzon még egy kör vodka-narancsot. Nagyon jól érezted magad a barátaiddal, és az is sok terhet levett a válladról, hogy megbizonyosodhattál róla; Mark nem kavar random lányokkal a bárban. Helyette mosolyogva figyel téged, miközben még mindig azt az egy sima vizet issza, amit még másfél órája kért.

- Bruce Lee, te nem iszol? Azt hittem te is részeg leszel velem. Tudod, mert a legjobb barátod vagyok. A legjobb barátok isznak a legjobb barátjukkal. - röhögöd, miközben átveted karod a vállán. Bátornak érzed magad, így a következő szavak könnyen jönnek ki szádon. - És a legjobb barátok szexelnek mikor részegek.

Nagyon azt remélted, hogy Mark álla le fog esni, te pedig büszke lehetsz magadra, amiért zavarba hoztad. Ehelyett Mark szeme elsötétült, és mosoly jelent meg szája szélén.

- Már vártam ezt, hogy ennyire részeg legyél. - súgja, és egy finom simítás után derekadon feláll, és karjába kap. - Srácok, haza viszem T/N-t. Nagyon ki van ütve, pihennie kell.

Köpni nyelni nem tudtál, mire egy szempillantás alatt a kocsijában ültél, és kötött be téged.

- Mark, minek viszel haza? Még nem akarok haza menni...

- Én viszont józan vagyok, és el akarlak vinni egy körre, cica. Legalább ha nem haza, kocsikázzunk egyet. - köt végre be, majd egy kacsintás után ki is hajol, és becsukja az ajtót.

Vagy az alkoholtól, vagy tőle, de teljesen felforrósodsz. A kocsiban hirtelen elfogy a levegő, és csak nézed ahogy Mark megkerüli a kocsit. Gyorsan tisztul ki a fejed, miközben olyan dolgokat vélsz rajta felfedezni, amiket eddig soha. A kimért járását, a széles vállait, a lábait... Tudtad, hogy ennek nem lesz jó vége.
De ahoz túlságosan be vagy indulva, hogy bármit is csinálj, ami ellene van. Mark ellen.

Lassan beindítja a kocsit, majd el is indultok az ismerős úton. Végig a kezét nézed, ahogy az erek kidudorodnak rajta, ahogy egyik kezével vezet, a másikat pedig váratlanul a combodra teszi. A tested éberen reagál.

- Jól érzed magad? - szólal meg a semmiből reszelős hangon, mintha fel sem tűnne neki mit csinál.

- Nem is tudom, Mark... Még sosem éreztem magam így.

- Hogyan?

- Nem tudom. Nem... - akad el szavad, ahogy megérzed kezét még feljebb csúszni combodon.

A város szívében vagytok, egy kocsiban, sok alkohollal a szervezetedben. Össze vagytok zárva, Mark pedig túl jól néz ki.

Nemsokára pedig olyan szituációban lesztek, amiről eddig álmodni sem mertél.

- Szerintem nagyon jól érzed magad. Jól érzed magad velem. - keze már szoknyád alatt van. - De tudom, hogy tudnálak még boldogabbá tenni.

És ekkor ujjai végre elérik bugyid vonalát, és finoman félre húzza az anyagot. Felsóhajtasz, mert már nem tudod hogyan kezeld a felgyülemlő feszültséget.

- Meg akarsz könnyebbülni, baby? - kérdezi, és egy pillanatra rád emeli tekintetét az útról. Egy másodpercnyit az öledre néz, és elmosolyodva csiklódra simít.

Hevesen bólogatsz, és szélesebbre tárod a lábad. Már maga a mozdulat is bűn, nem hogy az, Mark mennyire élvezi, hogy megujjazhat a kocsijában.

- Akkor légy jó, és próbáld meg ne az emberek tudtára adni, mit csinálok veled. - mormogja, majd máris belés nyomja két ujját.

Pislogni sincs időd, olyan gyorsan érkezik az érzés. Hátra veted a fejed, miközben egy hangos nyögés szakad fel belőled.

Mark körözni kezd ujjával, miközben ki és be húzogatja benned. Közben hüvelykujja megtalálja csiklódat, és gyorsít a mozdulatokon.

- Még mindig vissza akarsz menni a bárba, huh? Vagy inkább vigyelek haza, és dugjalak meg? - kérdezi, de te nem igazán tudsz bármire is figyelni az öledben felgyülemő gyönyör mellett. - Válaszolj, cica.

- H..haza, vigyél haza. - nyögöd ki, és már együtt mozog csípőd a ritmusra, ahogy ujjaival döfköd téged. A lábujjaid is megfeszülned, ahogy az orgazmus szélén táncolsz.

- Érzem, ahogy rám szorítasz, T/N. - neveti halkan, ami csak még inkább betesz. A lihegésed gyorsabb lesz, majd megmarkolod Mark alkarját, ami minden egyes pillanatban megfeszül, mikor beléd nyomja ujjait. - Gyerünk, édes, menj el! Hadd halljam, amit megérdemlek.

Nem is kell több, szót fogadva Marknak a csúcsra érsz, és menthetetlenül vacogva a kezéhez nyomod magad. Megérezvén orgazmusod mélyen beléd nyomja ujjait, és csak akkor húzza ki őket, mikor már lenyugodva visszadőlsz az ülésre.

Kótyagos fejjel nézed, ahogy Mark a szájába dugja ujjaid, majd mint egy finom fagylaltot leszopogatja, miközben még mindig vezet.

- Ügyes voltál, cica. - állítja meg a kocsit saját háza előtt, és végre rád emeli tekintetét. Szemei sötétebbek a megszokottnál. - Régóta szeretném tudni milyen, ha elélvezel. Kurva izgató.

Még mindig nem vagy teljesen nyugodt, de az biztos, hogy kijózanodtál.

- Ez mi volt, Mark? Teljesen összezavarsz.

- Megujjaztalak, majd elhoztalak magamhoz. Azt csináltam, amit elterveztem. És te is tudod, hogy ennek már rég meg kellett volna hogy történjen. És ez még nem is a vége, T/N. - nyom egy csókot kézfejedre, és picit közelebb hajol. - Köszönöm, hogy eljöttél velem a bárba.


Elmentem szentelt vizet lopni💪 (mondjuk rajtam már az sem segít:))

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elmentem szentelt vizet lopni💪 (mondjuk rajtam már az sem segít:))

§ Kpop Imagines §Where stories live. Discover now