Igen, van benne Jonghyun, és direkt őt írtam a legutolsónak. Aki nem szeretné, nyugodtan kihagyhatja. Nélküle semmi sem lenne az igazi.
🎄Taemin
- Nagyon izgatott, talán már túl is gondolja az ünnepet.
- Mindent helyetted akar csinálni, csak arra törekszik, hogy neked jó legyen.
- A végén a Szenteste kellős közepén alszik el, de te egyáltalán nem bánod, hiszen rengeteget dolgozott.
- Miután felébredt azt hitted folytatja a nyüzsgést, de helyette behúzott maga mellé az ágyba, hogy együtt aludjatok.
- "Ennél meghittebbre már nem is csinálhattam volna... De megnyugvásul, hogy ne sértselek meg, végig rád gondoltam"
🎄 Minho- Egy kész bomba, ami ilyenkor mindig hatalmasat durran.
- Olyan mint egy négy éves kisgyerek, csak azzal a különbséggel, hogy felér a karácsonyfa csúcsáig.
- Karácsonyra ír neked egy dalt, amit eléd térdelve ad elő, és te azt hiszed, hogy meg fogja kérni a kezed.
- Aztán csúnyát csalódsz, mivel még utalást sem ad rá, mikor is jön el ez a nap.
- "Csak idő kérdése szívem, csakis az időjé"
🎄 Key- Nem éli bele magát annyira, inkább csak téged nézve élvezi az ünnepet.
- Azért persze a karácsonyfa csúcsát neki kell felraknia.
- Igazából nagyon örül, hogy kapcsolatotok így elmélyült, csak nem igazán mutatja ki.
- Sokkal bújósabb mint általában, és nem is tagadja.
- "Te vagy a világ legjobb ajándéka baby, csak kár, hogy nem tudlak kicsomagolni"
🎄 Onew- Nem ez az első együtt karácsonyozásotok, de elmondása szerint még mindig olyan jó mint az első alkalomkor.
- Érzelgős, de nem olyan drámaian érzelgős, csak úgy lazán érzelgős.
- Minden pillanatban közel akar lenni hozzád, agyon szeretget.
- Minden kérésedet, véleményedet lesi, csak is te számítasz neki.
- "Veled öreg koromban is olyan lesz a karácsony, mint amikor először megláttalak. A világ legjobb pillanata"
🎄 Jonghyun- Imád, ebben az ünnepben pedig még inkább kimutatja.
- Mindig, mindenhol ott van, és tagadhatatlanul szeret téged, folyton mondogatja.
- Ő viszont karácsonykor eléd térdel, de ő azért, amiért igazán kell.
- Ez után pedig már végképp nem szakad le rólad.
- "Szeretlek, és örökké szeretni is foglak"
Igen, nekem már javában karácsony van:)