Amikor véletlenül megérinted a férfiasságukat
(na ez egy igen jó rész lett xd)
🔵 Minjae
Azt sem tudja levegőt vegyen-e, nem még azt, hogy el kéne húzódnia. Miután megtörtént az incidens nem még hogy kicsit távolabb kerülne tőled. Á, dehogy. Inkább még jobban közelített feléd.
- Jae, konkrétan rajtam fekszel. Nem lehetne, hogy kicsit arrébb menj? - kérdezted szelíden, de ő nemlegesen megrázta a fejét.
- Milyen különös. Az előbb szívesen fogdostál, de az zavar, ha én hozzád érek? - súgja, majd abban a pillanatban jobb keze csípődre siklik.
🔵 Castle JNem is zavarba jött, sokkal inkább megrémült.
- Jagiya, én is szeretlek, de nem kéne ennyire gyorsan haladnunk. - fogja meg kezed támogatóan, te pedig értetlenül nézel rá.
- D..de hát mondtam már, hogy véletlen volt...
- Nem kell terelned a szót, baby. Tudom, hogy mennyire nem tudsz ellenállni nekem, de még csak egy kicsit bírd ki...
- Te kis...
🔵 HuijunNem jönne zavarba, sokkal inkább felcsigázná véletlen tetted, és arra sarkalná, hogy ő is tegye ugyan ezt veled. Már azt sem tudtad mit csinálj kínodban, amikor is már harmadszorra érint meg, nem a legártatlanabb helyeken.
- Mi..mi lenne, ha abba hagynád? - dadogod, és elfordítod paradicsom piros arcod.
- Csak nem jól esik, édes? Mert ha igen, nem szívesen hagyom abba. Jó látni, mennyire zavarba tudlak hozni. - vigyorogja, és finoman felsőtestedre simít.
🔵 Win- T/N, ne csináld ezt többet... - nyunyogja, és tagadhatatlanul zavarba jön. Azt viszont a világért sem ismerné be, mennyire felizgatta ez az apró érintés.
- Winnie, tényleg nem volt szándékos, mi lenne ha nem reagálnád annyira túl? - kérdezed, neki pedig felcsillannak szemei.
- Igazad van. Egyszer úgyis mindennapossá válnak az ilyen helyzetek. De akkor legalább majd be fogod ismerni, hogy direkt csináltad. - vigyorogja, és ott hagyja döbbent mivoltodat.
🔵 Bic- S..sajnálom SeungMin, nem akartam... - szabadkoztál, ő pedig szádra téve mutatóujját bírt csendre.
- Shh...tudom, tudom. Nekem is megfordult már párszor, mi lenne ha megérinteném a legféltettebb kincsed, de sosem tettem. Nagyon bátor vagy baby, hogy egy ilyen nemes, és nehéz feladatra vállalkoztál. Most, hogy véghez vitted, mi lenne ha viszonoznám a gesztust? - kérdezi, te pedig teljesen elképedtél.
A végzetem lesz az írás gyerekek, nem bírok vele betelni. Túl sok ez panka szívének😩
Nem érdekel, imádom csinálni, úgyhogy hajrá szerelmeim💚{holnapiskolanemakaromhelpme}
Jesus, most esik le, hogy nemsokára kezdődik a Dear M. !!
Nem vagyok felkészülve lelkileg, főleg nem Jaehyun csókjeleneteire...
Lesz min féltékenykedni :')Ok, befejeztem, szevasztok gombócok💚