💘 Jae
- Első együtt töltött Valentin napkor még kissé félénk, de bátorításodnak hála a végére teljesen felenged.
- Együtt eszitek meg az egymástól kapott csokoládékat.
- Közös fürdés, aminek gondolom mindenki sejti a végét.
- Együtt néztek kalandfilmet, hiszen már semelyikőtök sem bírt ennyi cukiságot.
- "Igazán jó veled a szerelmeskedés baby, de valahogy kalandfilmet nézni a legjobb veled!"
💘 Young K- Elmentek a parkba sétálni, ami gyönyörűen ki van világítva.
- Nem gondolja túl a dolgot. Egy doboz csoki és egy csokor virág.
- Ezen a napon azonnali hatállyal szabadnapot vesz ki, és csakis veled foglalkozik.
- Egész napos csókok, amik akkor jönnek, amikor pont nem számítasz rá.
- "Több napot kéne Valentin napnak kinevezni"
💘 Junhyeok- Egyáltalán nem görcsöl rá, nem is igazán törődik a ténnyel, miszerint a szerelmesek világnapja van.
- Minden nap agyon szeretget, szóval ugyan úgy folytatná ezt a tevékenységét.
- Sorozatmaraton, és egész napos összebújás.
- Egész nap ki sem mozdultok, csak úgy vagytok.
- "Veled bármit is csinálok, az mindig fantasztikus időtöltés kicsim"
💘 Wonpil- Naaagyon zavarban van, és elég nehezen engedi el magát.
- A végére azért összeszedi magát, és elvisz egy fantasztikus étterembe.
- Le sem lehet vakarni arcáról a vigyort, ami mindig felbukkan arcára, akárhányszor nevetsz.
- Százszor is elmondja mennyire szeret, amit az éjszaka folyamán ki is mutat neked.
- "Istenem, mivel érdemeltem ki egy ekkora csodát, mint amilyen te vagy, T/N?"
💘 Dowoon- A világért sem mutatná meg neked, mennyire elpirult, amikor kibontottad ajándékodat.
- Ír neked egy dalt, amit saját maga ad elő.
- Nem akarja elfogadni ajándékodat, folyamatosan azt hajtogatja, hogy neki te vagy az ajándék.
- Nagyon jól esik neki, hogy így törődsz vele, amit a dalában meg is ír.
- "Minden szerelmes dalról te jutsz eszembe, Jagiya"
Ne is mondjátok, tudom, hogy még távol van a Valentin nap, de egyszerűen ilyen kedvem volt:3
Szeretlek titeket édeseim❤️Smtown ingyenes koncert?! Hova fajul a világ??😂😂 El sem tudom hinni🙃