Amikor elfolyik a magzatvíz
[ khm a fiúk még mindig a gyengéim, úgyhogy ha elrontottam valamit, szóljatok :)]
💦 Juyeon
- Oké Jagi, mély levegő, ki-be, ki-be... - motyogta férjed, ahogy a kocsiban ülve veled együtt próbálta végezni a gyakorlatot, miközben vezetett.
- Az útra figyelj Juyeon az istenit! - kiabáltad, de nem igazán figyelt rá.
-D..drágám ha ez vigasztal, szülés közben is gyönyörű vagy... - vigyorog rád kissé sután, te pedig már azt sem tudod leüsd-e, vagy csak szimplán ne figyelj rá.
- JUYEON...
-OKÉ AZ UTAT FIGYELEM!! - kiáltja, de azért kezét finoman a hasadra csúsztatja, segítve kicsit az ellazulásban.
(itt meg bocsi a hibáért, de a wattpad nem akarja kijavítani :|)
💦 Sunwoo
Épp egy esti sétán voltatok, amikor is megéreztél lábadon valami nedveset. Persze egyből a legrosszabb jutott eszedbe, a hasadban érzett fájdalom pedig még inkább rátett egy lapáttal tippedre.
- Sunwoo, é..én azt hiszem... - motyogod, és nem is kell többre várnod. Férjed egyből karjaiba kap, s nem foglalkozva az emberek kérdő pillantásával rohanni kezd a kocsi felé.
- Édesem, bírjátok még ki egy picit, amíg apa vigyáz rátok, nem lesz semmi baj... - motyogja lihegései közepette, miközben beültet a kocsiba.
💦 Jacob- Kilenc hónap! Kilenc hónapot kellett kivárnom, hogy ez végre megtörténjen! - neveti hitetlenül a kocsiban, miközben te az anyósülésen szenvedsz.
- A..aha, lehetne, h..hogy meg fogd a kezem? - nyúlsz oda hozzá, ő pedig teljesítve kérésed nyom egy apró csókot kacsódra.
- Te fel tudod fogni, baby? Annyira boldog vagyok! Pár óra múlva már a karjaimba tarthatom a kislányom! Hát nem csodálatos? - vigyorogja, te pedig egy nagyot horkantva lököd el kezét.
- Előbb a kórházba érjünk el, apuka...