Még itt az elején NAGYON KÖSZÖNÖM A 100K MEGTEKINTÉST!
Ennek ünnepére hozok egy igazán jó témát, amit nagyon sokan tapasztaltunk már, és - - > fontos róla beszélni! ^^Amikor kész vagy coming outolni
🌆 Winter
- T/N-siii, ne sírj! - ölel át barátnőd, mikor sikerül kimondanod előtte a nagy hírt. - Nagyon örülök, hogy szépen lassan megismered magad, kérlek ne sírj!
- Így is... Így is szeretni fogsz?
- Édes, még jó, hogy szeretlek. Nem ez fogja eldönteni, hogy mit érzek irántad.
- De mi van ha egyszer lánynak, majd fiúnak érzem magam? És olyankor...
- Olyankor mi, T/N? Az vagy akinek érzed magad, én pedig mindenhogy a csodálatos páromat fogom benned látni.
- Minjeong, én igazából még nem mondtam ezt el anyáéknak. Te vagy az első aki tudja, hogy genderfluid vagyok. - préseled ki magadból, majd várod a reakcióját.
- És szeretnéd, ha együtt mondanánk el? - ölel át, mire te nagyokat bólogatsz. - Ahogy neked jó, édes. Addig is mesélj, hogyan érzed magad?
Egész este a karjaiban fekszel, miközben mindent kibeszélsz magadból, amit eddig bent tartottál.🌆 Ningning
- Yizhuo, beszélnünk kell. - leped meg a stúdióban, miközben ő egy dalon dolgozik. Amint meghall sipítozva nyakadba ugrik, majd egy gyors csókot nyom szádra.
- Bébi, megleptél! Miről lenne szó?
- Egy pillanat múlva nem fogsz ennyire örülni...
- T/N, kezdesz megijeszteni. - mosolyodik el zavartan.
- Én biszexuális vagyok! - préseled ki magadból csukott szemmel, majd várod reakcióját. Ningning láthatóan nem csinál belőle nagy ügyet, de belülről egyből járni kezd az agya.
-Ez azt jelenti, hogy...tetszik neked egy fiú?
Hangja csöpög az undortól és a félelemtől.
- Nem, nem, nem! Dehogy, ugyan úgy beléd vagyok szerelmes. De biztos vagyok benne, hogy a srácok is érdekelnek.
- Engem egyáltalán nem zavar, T/N. A lényeg, hogy én vagyok a barátnőd, és az is maradok! - nyomja meg az "én" szót, és a stúdióba húz.🌆 Giselle
Féltél legjobb barátnőd reakciójától. Tudtad, hogy ő biztosan heteró, és azt hitted ezzel felborítod a rendet.
- T/N, mi a baj? Nekem elmondhatod...
- Giselle, pánszexuális vagyok.
Giselle egy pillanatra lefagy, majd egy kedves mosoly mellett magához ölel. Nem számítottál erre a reakcióra, így egy rövid ideig csak állsz egy helyben.
- Nem ölelsz vissza? Van valami baj? - kérdezi, és végre elenged.
- Csak azt hittem, hogy ezek után máshogy állsz majd hozzám.
- Akkor nem zavart az ölelés? - dönti oldalra a fejét még mindig mosolyogva.
- Nem, Jézus dehogy!
- Akkor... Esetleg egy csók is beleférne?
🌆 KarinaKarina menthetetlenül szerelmes beléd. Már régóta próbál magának megszerezni, de te mindig ellenálltál a kísértésnek. Önmagában mindig is tudtad, hogy a lányokat szereted, de vagy az emberiség, vagy magad miatt nem merted felvállalni.
- Karina, szeretnék valamiről beszélni veled. - állsz végre elé, mert úgy gondolod, hogy itt az ideje magad felvállalni. És kinek a legjobb, ha nem annak, akibe szerelmes vagy?
- Csak nyugodtan, cica. Minden érdekel ami veled kapcsolatos. - emeli fel lábaid, hogy az övére rakva simogatni tudja azokat.
- Először is sajnálom. Te mindig is szerettél engem, én pedig folyton visszautasítottalak a saját hülyeségem miatt. Most pedig itt ülök veled, és azt akarom mondani, hogy a lányokat szeretem. Téged szeretlek.
Karina lehajtotta a fejét, és halkan felnevetett.
- Mi az?
- T/N, mindig tudtam, hogy szeretsz. De azt is tudtam, hogy neked nem ilyen könnyű elfogadnod az érzéseidet. Én pedig vártam. És lám, most konkrétan az ölemben ülsz. - kacsint, mire elpirulsz. - De ne hidd, hogy ezek után megszabadulsz tőlem! Egyszer mindenki tudni fogja, hogy a barátnőm vagy.