Amikor megtudják, hogy terhes vagy, aminek az elején nem igazán örülnek...
🍉 Hyungwon
- M..micsoda? - hüledezik, ahogy megkapja a nagy hírt. Nem tervezett még gyereket, így könnyű kikövetkeztetni, hogy ez a hír nem igazán volt pozitív dolog számára.
- Hát nem csodálatos, Hyungwon? Gyerekünk lesz! - öleled át nyakát, mire finoman leszedi magáról kezeid. Egy lépést hátrál tőled, de még most sem néz a szemeidbe.
- Kell egy kis idő. Nemsokára haza jövök... - hadarja, majd mit sem várva tépi ki a bejárati ajtót, ott hagyva széttört éned.Már éjfél volt, amikor is ajtócsukódásra lettél figyelmes, majd egy kisírt szemű Hyungwont pillantasz meg, aki megbánóan néz mélyen szemeidbe.
- Jagiya, én annyira sajnálom! El sem tudom mondani mennyire örülök a babánknak... Szeretlek, és többe sosem foglak titeket cserben hagyni! Kérlek, kérlek bocsáss meg... - súgja elfakuló hangon, majd lassan közelebb lép hozzád, és finoman magához ölel.
🍉 ShownuCsendben őrlődik, ami még inkább kiakaszt téged. Nem szól egy szót sem, csak ül egy helyben, miközben maga elé mereng. Már-már a hajadat téped az idegesség miatt, amikor is feláll, majd lassan közelebb sétál hozzád.
- Bevallom, nagyon meglepett a hír, és nem igazán a jó értelemben... T/N, nem tudom, akarom-e ezt a babát... - mondja határozottan, te pedig teljesen ledermedsz.
-Menj innen, Shownu... MENJ MÁR EL INNEN! - ordítod teljesen jogosan, ő pedig nem vár. Megfordul, majd egy halk "szeretlek" után elhagyja a lakást.Már nem is tudod, mikor aludtál el. Egyszer csak két puha kezet érzel meg hasadon, majd meghallod szerelmed halk hangját, amiből csöpög a szeretet.
- Szia csöppség...én vagyok az, apa. Nem tudom, hogyan is kérhetnék bocsánatot. Igazából még meg sem születtél, de már alig várom, hogy itt legyél... Nagyon szeretlek titeket, és ígérem, én leszek a legjobb apuka ezen a világon.
🍉 Minhyuk- Miért nem szóltál, hogy nem szedsz gyógyszert?!
- És te miért nem védekeztél?! - kiabálod vissza, mire idegesen hajába túr, és a falnak támaszkodik. Tíz perce mondtad el Minhyuknak a boldog hírt, amit nem igazán úgy fogadott, ahogy azt gondoltad. Már tíz perce dühöng, mire megelégeli saját szenvedését, és eléd mer állni.
- Vetessük el. - jelenti ki, a világ pedig ennek a mondatnak a hallatán teljesen megfordul körülötted. Sírva rohansz el a hálószobátokba, ahol be is zárod magad után az ajtót. Minhyuk pedig nem megy utánad.