➕ Peniel
- Meghatódna a látványon, ahogy mellkasán fekve alszod az igazak álmát.
- Lekapcsolja a tv-t, és finoman átölel, próbálva nem felébreszteni téged.
- Apró csókot nyom válladra, de ahogy elkezdesz mocorogni nagyon megrémül.
- Viszont sikerül veled együtt elaludnia, reggel pedig sikerül mindegyikőtöknek fájó testtel felkelni.
- "Fejfájás ide vagy oda, isteni volt veled aludni, Jagiya"
➕Minhyuk- Önelégülten elmosolyodna, hiszen eredetileg is ez volt a terve.
- Karjaiban visz be a hálószobába, ahol melléd fekszik, szorosan hozzád bújva.
- Még álmában is mosolyog, amit azután vélsz felfedezni, miután te keltél reggel előbb.
- Visszahúzna az ágyba, hogy aludj vele még egy kicsit.
- "Nem tudok betellni veled baby. Olyan jó az illatod..."
➕ Eunkwang- Fangörcs, teljes erővel.
- Agyon puszilgatna, nem foglalkozva vele, hogy lehet felkelsz.
- Éjjel nem is alszik, végig téged néz, mintha a legszebb álma lennél.
- Másnap állva el tudna aludni, de persze ezt mindig letagadja.
- "Az őszintét megmondva mást terveztem estére, de annyira cuki voltál, hogy nem volt szívem téged felkelteni, T/N"
➕ Changsub- Zavarban van, de ezen felül nagyon jól esik neki bizalmad.
- Ő is átölel, lágyan simogatva oldalad.
- Szerelmes dolgokat súgna füledbe, mivel azt hitte elég mélyen alszol ahoz, hogy ne halld, de ez nem így volt...
- Másnap sokat cukkolod aranyos szavai miatt, így egész nap el volt pirulva, ami még aranyosabbá tette.
- "Sz..szerintem félreértetted amit mondtam, T/N... Kivéve azt amikor azt mondtam, hogy te vagy életem nője. Azt komolyan gondoltam..."
Kik legyenek a következők?
WayV
vagy
VAV
?
A következőben valami jó kis témával jövök:)